Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ah ok voor jou dus iets bekends luca.....
    wij hebben m ook niet vaak bij ons in bed genomen hoor
    eerst wilde hij dat namelijk helemaal nooit bij ons slapen!
    en ineens viel hij gewoon bij ons in bed in slaap of bij ons op schoot!
    heel apart maar idd vast een fase!!!

nu ging het weer een paar dagen goed en gisteravond ging ie weer zo huilen!
    paar keer naar boven en uit eindelijk m eruit gepakt en idd gewoon in zijn kamertje gezeten en binnen 5 minuten sliep hij op mn borst!
    in bed gelegd en heeft de hele nacht gewoon geslapen!

fijne dat je al zo ver bent!!!! nog even en je hebt er weer een meeisje bij!
    bij ons ook weer n hoop zwanger en geboren
    afg zondag is mn vriendin van de 2e bevallen...Moos
    via spoedks
    en gisteren n nichtje ook van de 2e met spoedks van Brennan

beide van de eerste ook n ks en beide toch weer n ks!
    ik zou er echt voor kiezen als ik de keus krijg maar met mijn mijn medische geschiedenis en de vorige hel bevalling en dus iks lijkt t mij wel mogen!
    hopen t maar!

2. Ja Noamy ik denk dat het echt een fase is hoor. Gaat vanzelf ook wel weer over.

Leuk hoor weer allemaal kleintjes erbij!
    Ks zou ik zelf nooit voor kiezen als het niet nodig was, maarja ik heb makkelijk praten natuurlijk. Bij stuitligging oid zou ik dan wel voor een geplande ks gaan, anders is het alleen maar paniek als je het toch natuurlijk probeert en het moet een spoedks worden. Dan liever rustig voorbereiden en weten wat komen gaat.

Ik heb het opeens enorm druk! Dacht dat ik zo'n beetje alles wel gehad had en dat ik achterover kon leunen, maar ik kreeg vandaag opeens alles tegelijk te horen. Werd vanochtend gebeld dat het bed van Aline al geleverd kan worden. Had verwacht dat we eerst nog langs zouden komen om evt wijzigingen aan te brengen ofzo maar niet dus. Wilde hij vanochtend al komen, maar heel de kamer is nog onvoorbereid! Dus toch maar uitgesteld tot maandagochtend. Dan hebben we nog tot die tijd om heel Alines kamer te legen, gaten voor de elektriciteit te maken en het matras en beddengoed, lampjes ed te kopen.
    Morgen en donderdag feestdagen dus dan is alles dicht. En veel officiele instanties zijn dan vrijdag ook maar dicht voor het gemak..
    Kwam de vk vanochtend bleek dat ik nog 2 verplichte afspraken moet maken in het zh met de vk en de anesthesist voor het openen van het dossier, alle geschiedenis en gegevens ed door te nemen. Als ik de anesthesist niet zie voor ik beval mag ik geen ruggeprik! Dus dat staat nu voor vrijdagmiddag en maandagmiddag. Plus ik moet mijn belastingaangifte doen, dat formulier downloaden kon pas sinds gister omdat het voor mij de eerste keer is en het moet voor de 27e gedaan zijn. Maar daar komt vast ook nog wel gedoe bij kijken, en er komen nog meer feestdagen aan (oa pinksteren geloof ik) :$

Volgende week dinsdag weer de vk en donderdag de gyn. En daarnaast heb ik de hele woensdag en donderdag en vrijdagochtend ook al dingen staan.. Dus ik mag pas vanaf volgende week vrijdagmiddag bevallen haha.

Tussendoor zitten we met het geld nogal krap ook.. Vriendlief is weer bezig met zijn eigen bedrijf opzetten, en dan krijgt hij pas na 2 maanden werk zijn facturen uitbetaald door de opdrachtgever. En in juli werken ze niet dus hij krijgt pas in augustus weer wat binnen.
    En ik heb ondertussen nog geen cent gezien van de zw waar ik sinds 6 maart in zat, ivm vertragingen met de uitbetaling daarvan. Inmiddels is mijn verlof ingegaan sinds 15 april maar ik kreeg pas vorige week een brief met de vraag om alle papieren op te sturen en nu zit daar nog een behandelingstijd van minstens 14 dagen aan vast, plus dus alle feestdagen tussendoor. Dus met een beetje pech zie ik in mei en juni ook nog geen cent. Gelukkig hebben we nog wel wat achter de hand maar ontspannen is anders natuurlijk. Alles komt opeens tegelijk, zul je altijd zien he.

Ik hoop dat die kleine dus nog even blijft zitten tot de 38 weken hihi. Denk wel dat dat lukt hoor, maar al die extra stress is niet zo bevorderlijk. Bovendien ben ik niet meer zo fit dat ik nog hele dagen van hot naar her kan vliegen :p En deze week heeft de gastouder vakantie dus heb ik Aline steeds bij me. Ook niet heel praktisch en mijn schoonvader is ook net deze week met vakantie dus ze kan ook niet even een middagje daarheen oid. Gister had ik echt een off-day, moeite met ademhalen en ik heb geloof ik een gekneusde rib doordat alles zo verdrukt wordt van binnen. Lekker dus met bukken zitten ademhalen ed. Gister heb ik dus alleen maar kunnen liggen met Aline die alles overhoop haalde haha. Vandaag gaat het gelukkig lichamelijk iets beter :p

Zoo ben weer even uitgespuid!!

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    hahaha lekker he even spuien !!!!
    mag hier natuurlijk ook gewoon lekker wanneer je wilt!
    t word op t eind steeds zwaarder....dan ben je er op n gegeven moment gewoon klaar mee!
    nog even volhouden

n ks kies ik juist voor als ik de keus krijg!!
    na die helbevalling van mij!!!!!!!!!!! al helemaal!
    en dan van de tweede gewoon n geplande ipv eerst n hele bevalling doen van 22 uur met persen en al terwijl t niet lukt!
    t zal beide zn voor en nadelen hebben!!!!
    hoop iig dat IK die keus krijg tzt net zoals mn vriendin m in tiel in t zkh dus ook heeft gekregen!

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,
    hoe is het hier?

luca--> spannend allemaal voel je al iets rommelen ofzo?

blike--> spannend hoor nu je weer met de pil bent gestopt.

noamy--> tuin is mooi opgeknapt hoor met de schuttingen :)

hier gaat alles rustig zijn gangetje we hebben 2 weken terug een echo gehad weer en alles zag er goed uit was iets boven het gemiddelde en hij heeft nog alle ruimte dus is lekker veel aan het draaien dat ziet er wel grappig uit :D
    ik heb 3 weken vakantie nu en dan gaat me verlof in me eerste weekje vakantie zit er al op :) ben echt aan het aftellen.

5. Ikkuh fijn dat alles zijn gang gaat. En goed geregeld die vakantie zo vlak voor je verlof! Kun je lekker genieten.
    Hier gaat alles nog zijn gang. Het rommelt eigenlijk niet echt, best grappig want bij Aline rommelde het 3 maanden lang en nu gaat alles prima. Maar mij hoor je niet klagen hoor! Vandaag 38 weken, ik ben benieuwd hoe lang nog voor de kleine zich aankondigt. Had zelf het gevoel dat het deze week wel eens zou kunnen gebeuren. Helaas hoorde ik vandaag dat mijn oma op sterven ligt en de kans groot is dat ze deze week niet meer overleeft. Beetje eng idee dus, heb liever niet dat de kleine geboren wordt op dezelfde dag dat zij overlijdt. Maarja we hebben het niet voor het zeggen he. Vind het vooral zielig voor mijn vader, dat zou voor hem heel dubbel zijn om zijn moeder te verliezen en voor de tweede keer opa te worden op 1 dag. Plus dat ik niet naar Nederland kan voor de begrafenis.

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    dank je wel ikkuh!
    mooi he
    zijn er ook erg blij mee!!!
    het begin is er!!! nu de rest nog....ahhahaaha
    wat lekker dat je nu al lekker vrij bent en lekker kunt genieten!
    nog ff lekker genieten van de rust en tijd voor jezelf!!!!! dat is straks een stuk minder als de kleine er is!!!!! maar daar doen we het allemaal voor he!

luca wat rot zeg.....hoop idd dat je oma niet zal sterven op de dag jullie meisje geboren zal worden
    en helemaal naar dat je niet naar de begravenis zal kunnen gaan......
    sterkte meis!

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> hoe is het nu met je? en hoe is het met je oma?

noamy--> uiteindelijk zal het vast wel een keertje af zijn de tuin hoor :)

hier gaat alles rustig zijn gangetje voelde de kleine het weekend een heel stuk minder denk over het hele weekend wat ik hem gevoeld heb normaal op een dag gebeurd en heb heel snel last van harde buiken (alleen al met naar het toilet gaan)... dus maandag de vk gebeld en moest even langs komen en werd doorgestuurd naar het ziekenhuis naar een uurtje aan een scan gelegen en wat controles gehad en alles zag er goed uit maar de harde buiken waren toch wel erg duidelijk terwijl ik daar stil lag.
    vandaag weer terug geweest voor extra controle en ging nog steeds goed ze vonden alleen de kleine zijn hartslag iets te snel gaan maar ze hebben het idee dat het komt omdat het een drukke baby is.
    nu volgende week weer terug komen om het hartje van de kleine te bekijken en dan hopen dat het in orde is en ik niet meer terug hoef :D

8. Ikkuh wat jammer van de harde buiken zeg :( Gelukkig gaat alles verder goed. Jij nog even volhouden hoor! Nog 5 weekjes en dan mag je ook ;)

Mijn oma is helaas afgelopen zaterdag overleden, vandaag wordt ze begraven. Het is beter zo, ze was helemaal op. Maar toch vind ik het enorm zielig voor mijn vader, die heeft het er best moeilijk mee en hij zit al best in een emotioneel moeilijke periode ivm werkloosheid ed. Dus dit kwam best hard voor hem aan, en dan kon ik er ook niet bij zij om hem te steunen.. Maar hierna heeft hij weer wat leuke vooruitzichten. Geboorte van ons meisje en de vakantie hierheen. Hopelijk knapt hij daar een beetje van op.

Hier nog steeds zwanger zoals te zien :) Inmiddels begin ik ongeduldig te worden haha en probeer van alles om het een beetje te bevorderen, vooral veel bewegen. Ik wandel dus wat af :D Nu heb ik sinds gister last van gemene harde buiken die misschien wel eens door zouden kunnen zetten. Vannacht zakten ze af maar zodra ik wakker ben komt het terug. Volgens mij begin ik ook mijn slijmprop te verliezen, er gebeurt in ieder geval van alles. Bij Aline was het precies zo, ik had al 2 dagen last van harde buiken/voorweeen en verloor eerst de slijmprop in twee keer voordat het echt goed doorzette. Het is dus spannend aan het worden! Ik ben benieuwd of ik maandag de 40 weken nog zal halen of dat ze ervoor komt. We zullen het zien!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Noamy ik las dat Noel ziek is al een tijdje.. hoe gaat het inmiddels? Hebben ze al actie ondernomen? Zolang zou een verkoudheidje niet moeten duren toch?

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> gecondoleerd met je oma. zeker erg vervelend voor je vader zit soms ook niet mee he dan komt alles tegelijk altijd...
    nou je meisje houd het vol haha is heel anders dan he dan met aline :)

hoe weet je eigenlijk of je je slijmprop verliest?

hier zal hij ondanks de harde buiken denk ik nog niet snel komen hij heeft nog genoeg ruimte en alles zit nog potdicht haha

ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met de andere meiden gaat...

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    #1790 noamy, 4 jun 2013
    Laatst bewerkt: 4 jun 2013
    luca!!!! gebeurd er al iets??????

ikkuh
    ik ben de slijmprop niet in zijn geheel verloren......
    wel in delen naar mijn idee!
    hoe voel je je verder?

luca idd noël was ziek.....
    grieperig en heel erg hoesten
    en wat was hij hangerig huilerig en vervelendddddddddd
    hele dag alleen aan mij hangen en niks was goed!
    mennnnn
    gelukkig is ie sinds gister weer een beetje zichzelf
    alleen snachts word hij nog steeds huilend wakkeer en wilt hij alleen nog maar bij papa en mama slapen!
    even aankijken hoe lang hij dit blijft doen anders in onze vakantie maar weer af leren!

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Luca volgens mij ben je bevallen....gefeliciteerd met Maeva!!!! Alles goed met jullie kleine meisje en jou?

En wat vindt Aline ervan?

Geniet van je kraamtijd en ik ben heel benieuwd hoe de kleine meid eruit ziet.

Hier gaat alles zijn gangetje, Jessy wordt over 3,5 weken alweer 1 jaar. Ongelooflijk hoe snel de tijd is gegaan. Van het weekend de uitnodigingen maken en versturen.

Wij hebben een geweldige vakantie naar Bali gehad en met Jessy ging het super, zelfs het vliegen. Ben zo trots op mijn ventje. Daarna zijn mijn vriend en ik nog 3 dagen naar Barcelona geweest, even samen weg. Dat was hard nodig want het gaat helaas niet zo goed tussen ons, zelfs zo niet goed dat we een relatietherapeut in gaan schakelen omdat we er samen helaas niet uitkomen maar er wel alles aan willen doen om te zorgen dat het weer goed komt. Mijn vriend heeft ook veel dingen in zijn verleden meegemaakt die er ook allemaal een keer uitmoeten, dus er komt nog een hele heftige tijd aan maar we gaan ervoor.

Ikkuh hoe gaat het met je? Ik heb helemaal niet in de gaten gehad dat ik mijn slijmprop ben verloren, dus het zegt niks.

En hoe gaat het met de rest vd meiden?

12. Ja meiden ben inderdaad bevallen, dinsdag 4 juni met 40,1 wk om 6.54!

Maeva Livia heet ze en ze weegt 3480 Gr. En is 50 cm lang. Een voorbeeldbaby dus haha!

Alles is heel snel gegaan. Ik heb me maandag laten strippen en kreeg ik de middag last van krampen. Helaas zakten die weer helemaal af tegen 18u en toen ik om 20.30 ging slapen voelde ik niets meer. Om 1u werd ik wakker van de hooikoorts en om 2u ging ik even wat thee drinken. Om half 3 de slijmprop verloren en om 3u de eerste wee. Voelde meteen dat het snel ging dus ben onder de douche gesprongen en heb alles voorbereid. Om 5u waren we in het ziekenhuis, 4 a 5 cm ontsluiting. Ik wilde een ruggeprik en die zat om 6u. Toen zat ik al op 8 cm! En half 7 mocht ik al persen! Gin zo ontzettend snel vergelek bij Aline, maar ik ben er weer zonder scheurtjes vanaf gekomen en omdat het persen zo vlot ging ben ik van onder alweer helemaal de oude. We zijn nog in t ziekenhuis en de bv is ook goed op gang nu. Als ze morgen niet meer af is gevallen mogen we naar huis!

Igor wat rot zeg dat het zi slecht gaat. Ik hoop dat jullie er samen met de therapeut uit komen.

Alvast een fijne verjaardag voor Jessy! Haat hard he dat jaar!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    luca van harte gefeliciteerd!!!!
    wat een mooie naam!
    geniet lekker vanje nieuwe gezinnetje en ben idd net als igor benieuwd naar een foto!

igor das niet fijn om te horen.......
    ik had t er gister nog met een vriendin over,plus hoor het de laatste tijd veel vaker van mensen met kleine kindertjes, dat er vaker wat dalen in de relatie zijn....
    die bijna ook altijd wel om t kind gaan...
    wij hebben er ook wel last van hoor
    bij ons heeft de verhuizing er echt ingehakt!!!!!
    zo vaak discussies en woorden om kleine dingen
    plus mijn vriend heeft niet veel geduld....ook niet met noël en dat is ook vaak moeilijk
    en wij moeders!! althans ik! denk vaak dat ik het t beste weet met noël!
    (eerlijk he)
    we hebben n paar maanden geleden erg goed gesprek gehad en afspraken gemaakt en sindsdien gaat het godzijdank een stuk beter!!!

het is dus echt niet altijd rozenkleur en manenschijn als je n kindje hebt gekregen!
    veel mensen durven dat niet toe te geven en maken het allemaal mooier dan het is!
    ik bedoel niemand loopt graag met zijn problemen te koop! maar goed om het dan mooier te maken dan t is......
    jammer!!! maar de realiteit is anders! en die andere mensen leven in een droom en en hebben een grote fantasie denk ik dan maar!

hoop iig dat jullie eruit komen samen!

en jessey al bijna 1
    lekker cliché maar oh zo waar he!!! het gaat echt TE snel!!!!!!

hier gaat alles wel ok maar kan beter
    een beetje zware tijd...
    vorige week is de oom van mijn vriend overleden
    die is anderhalf jaar ziek geweest....kanker
    gevochten als n ridder maar helaas in n raptempo verslechterd en overleden
    eergister crematie gehad...

vorige week naar nieuws van mijn zwangere zusje...
    20 weken echo was niet goed
    allerlei onderzoeken
    en nu moet ze as maandag ingeleid worden met 24 weken(op mijn verjaardag ook nog!) om te bevallen van een klein meisje die geen kans zou hebben op een gezond leven.....
    ernstige hartafwijking,waarschijnlijk gecombineerd met een syndroom(weet even niet zo goed meer wat psies) en ze verwachten ook in haar psyche niet veel goed(kunnen ze alleen niet onderzoeken in de zwangerschap)
    dus hebben ze ervoor gekozen het af te breken
    ik ben er echt kapot van.......

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> gefeliciteerd met je dochter! gelukkig is alles weer goed gegaan :) altijd fijn.

igor--> jeetje wat balen zeg dat het even niet zo best gaat maarja jullie willen er alles aan doen om het goed te laten komen dus dat is altijd positief.

leuk hoor dat jessy alweer bijna een jaar word gaat echt heel snel.

noamy--> jeetje zit allemaal echt even niet mee bij je alles komt ook altijd achter elkaar he... hopen dat het snel de betere kant op gaat.

hier gaat alles rustig zijn gangetje heb al 4 weken vrij gelukkig vermaak ik me wel met van alles maarja enige nadeel van zoveel vrij zijn is dat je blijft kopen haha :D maar dat vind ik helemaal niet erg en gelukkig me man ook niet haha.
    moet wel zeggen dat ik er helemaal klaar voor ben heb gelukkig geen kwaaltjes echt alleen bij veel zitten of te lang slapen last van me rug en het eten is een drama ik eet heel weinig maar probeer over de hele dag kleine beetjes te eten maar vind dat wel balen want dan heb ik nog trek maar het gaat gewoon niet want dan komt het er weer uit maar gaat ook wel weer over hopen we maar :)

15. Jeetje Noamy dat is ook wat.. Sterkte aan je vriend, je zusje en aan jou ook natuurlijk!
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, ondanks dat het een droevige dag zal zijn geweest :(

Ikkuh herkenbaar haha op het laatst ging ik uit verveling maar steeds shoppen. Daar worden de kasten inderdaad niet leger van ;)
    Maar he het mag een keertje :D Wel balen dat je nog steeds veel overgeeft. Maar nog eventjes en dan is het weer voorbij, ik mis mijn zwangerschap alweer hoor! Zou het op deze manier zo nog 10x over willen doen.

Hier gaat alles wel ok, de eerste week is altijd even zwaar natuurlijk. Maeva heeft nog een omgekeerd dag en nachtritme en is dus de hele dag aan het pitten en wordt 's avonds om 10u wakker om vervolgens tot 5u te klieren. Ze wil in die tijd alleen maar aan de borst (meer om te sabbelen dan om te drinken) anders wordt ze enorm onrustig. Dus de laatste 2 nachten leg ik haar maar gewoon liggend aan en dan vallen we samen zo in slaap. Ik hoop wel dat ze een dezer dagen een beetje een vaster ritme krijgt qua slapen/eten. Maargoed, de eerste maand is lastig, veel voeden dus alles gaat tussen de bedrijven door. Gelukkig loopt de bv echt heel goed, Maeva is echt een borstkindje dus ze krijgt meer dan genoeg binnen. Bij Aline ging het veel moeizamer allemaal. Helaas wil ze om deze reden niets van de speen weten en ze heeft toch een enorme zuigbehoefte. Ook een van de redenen dat ze 's nachts alleen maar de borst wil. Maargoed ik heb niets te klagen hoor! Ben dolgelukkig met mijn kleine meisje, dan besef je je opeens hoe groot die andere eigenlijk al is zeg! Als ik Aline nu verschoon voelt dat opeens heel groot en log aan haha. Terwijl ik tot voor de bevalling haar juist klein en licht voor haar leeftijd vond!

Er staat een foto van Maeva in mijn buikenalbum voor de geinteresseerden :)

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ahhww wat een lief klein mooi meisje luca!!!!!!
    super dat ze het verder goed doet behalve de nachten
    maar ach t komt ook wel weer goed toch!
    hoe vind aline het een zusje?

hier gaat t wel ok
    gister is mijn zusje bevallen van een al in de buik overleden meisje....zana
    ik vind het echt werkelijk zooooo erg
    wat ze allemaal moet doormaken!
    vreselijk
    je ergste nachtmerrie
    ze woont ook nog s helemaal in leiden dus ff hop heen en weer kan ook niet zomaar....
    ook willen ze veel alleen met zn tweetjes doen.....en dat respecteren we natuurlijk!
    hoop dat ze er samen goed uit komen en het op ten duur een plekje kunnen geven

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Noamy zeker heel erg voor je zusje, zoiets wil je nooit in je leven meemaken. Hoop ook voor hun dat ze het een plek kunnen geven! Wat is het dan erg hè dat ze zo ver weg wonen.

Luca wat een mooi meisje, geniet ervan joh! En dat dag en nachtritme komt inderdaad vanzelf wel.

De laatste week gaat het gelukkig weer de goede kant op tussen mij en mijn vriend, daar ben ik wel heel blij om en krijg zelfs weer een beetje kriebels in mijn buik net zoals in het begin. Maar we zijn er nog lang niet en hebben nog een lange weg te gaan, maar we komen er wel.

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Luca. Mooie meid hoor! Hoe is het nu een met het slapen?

Noamy. Wat vreselijk voor je zusje... Hoe is het nu met jullie ermee?

Igor. Wat fijn dat het weer wat beter gaat tussen jou en je vriend jullie komen er wel heeft alleen wat tijd nodig

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ikkuh t schiet al op voor je he meis!!!!
    eindlijkkkkk ook n kleintje in je armen straks!!!!
    al zenuwachtig voor de bevalling?
    hoe en waar ga jet doen?

met ons gaat t wel
    mijn zusje zit denk nog in n roes........
    die zijn nu n weekje naar Cyprus
    even n beetje de rust opzoeken....
    die heeft naast deze ellende ook nog de ellende van de ex van haar vriend die hun niet laat rouwen maar moeilijk doet met de kiinderen van haar vriend
    die doet moeilijk met de kinderen zien etc
    pfffff
    zul je net zien he
    er zijn ook echt mensen zonder gevoel en hersenen!!!!

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Jeetje zeg het zit je zusje en der man ook echt niet mee dan he Ik snap af en toe echt niet waarom mensen geen rekening met elkaar kunnen houden hoor...
    Dat is echt gewoon gevoelloos.

Het schiet hier zeker op Ik ben der ook echt wel klaar voor zie gelukkig niet echt tegen de bevalling op Ik laat het maar op me af komen.
    Heb nu 2 rot nachten gehad zo slecht geslapen kan gewoon niet in slaap komen gisteren om half 11 naar me bed gegaan half 3 eruit gegaan kopje thee gedronken en wad hartstikke moe dus dacht kom wel in slaap nu maar lukte Nog steeds niet ik lig maar te draaien dus uiteindelijk ben ik vannacht maar in bad gegaan viel ik bijna weer in slaap dus maar weer eruit en toen ben ik pas in slaap gevallen bah kan der echt niet tegen Maarja smiddags ga ik dan niet slapen Hoe mooie Ik ook ben want ben gewoon bang dat ik dan savonds helemaal niet in slaap kom meer dus nu maar hopen dat ik vanavond heerlijk in slaap ga vallen :)

Deel Deze Pagina