Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ik had psies hetzelfde!!!
    zat elke nacht beneden en zag elke nacht netjes de bakker naar de bakkerij gaan om brood te bakken!!!
    als mijn vriend om half 8 naar t werk ging ging ik weer even wat slapen!
    herkenbaar dus!!!!
    gelukkig zie je niet tegen de bevalling op!
    ben benieuwd hoe je het gaat ervaren!!!

ik heb (heel genant maar hier kunnen we toch alles zeggen!!) sinds gister door de crohn een ontstekin/abces bij mn bil
    ik kan bijna niet zitten......en t doet echt zeer
    hoop echt niet!!!! dat ik ervoor naar t zkh moet....
    lekker net voor mn vakantie
    net maar n mail naar mn werk gestuurd dat ik thuis werk
    kan geen gewone broek aan dus lig nu lekker onderuit in mn joggingsbroek op de bank met mn laptop
    hopelijk begrijpen ze het!
    jah anders had ik me ziek moeten melden !!!!!
    rot crohn!!!!!

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    noamy--> hopelijk is die ontsteking nu wel over? zie dat je nu in ieder geval lekker vakantie hebt dus dat is zowiezo heerlijk even rustig aan doen verder.

3. hoi dames,

hoe gaat het hier?

ik zag in een ander topic blike voorbij komen en zag dat ze weer zwanger is! dus bij deze blike, gefeliciteerd!

ikkuh ben jij inmiddels al aan t bevallen?

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames,

Luca, ja dankjewel! ben inderdaad weer zwanger, vier weken vandaag! :D Heerlijk!!
    Jij lekker aan het genieten van je gezinnetje?

Ikkuh:
    Bij jou schiet het ook al op! Spannend hoor!

Naomy:
    Zie vaak foto's van je spetter voorbijkomen op FB, heerlijk mannetje heb je :)

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Blike. Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik hoop dat je niet te veel kwaaltjes hebt dan lekker er van genieten.

Luca. Hoe is het met jou en je 2 meiden? Al een beetje een ritme?

Hier helaas nog geen bevalling duur denk Ik nog wel even

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    hoi dames

toevallig dacht ik aan blike en dacht ga ff kijken of t al raak is!!!!
    OMG!!!! hoe snel ben jij zwanger joh!!!!!!!!!!!
    super leuk voor je! gefeliciteerd meis!
    en bedankt voor het compliment! heb net nieuwe fotos van noël op fb gezet van een GEWONNEN fotoshoot die we vorig weekend gehad hebben!!!!
    zooo super mooi geworden!

maar euhhh dit is toch gewoon de eerste maand raak met jou?
    dat was met nick ook toch?

ikkuh spannend voor jou meis!!!! bijna mag je jullie wonder in je armen houden!!!!!!!!!!

ik heb al 2 weken vakantie erop zitten
    wat boffen we met t weer!!!
    de tuin is bijna klaar op n paar kleine dingen na en daar genieten we natuurlijk ook van!!! vorig jaar zaten w enog op n klein balkonnetje!!!!
    lekker dagjes weg met de kleine man en n hoop dingen gekocht!!!!
    ff lekker gek doen en dan weer n jaar hard werken!!! ahahahaha

hoest met jou luca en de 2 dames?

7. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Blike, van harte! Wat leuk zeg!
    En Ikkuh is inmiddels bevallen van Jaimy, geweldig! Ben benieuwd of je tzt je bevallingsverhaal met ons wilt delen.

Ik had 2 weken geleden ook weer een positieve zwangerschapstest in handen. Ben er nog beduusd van! Ben in april gestopt met de pil en dacht dat het wel weer een jaar zou gaan duren, net als met Kasper. Haha, niet dus! Ga maandag bellen voor een afspraak met de verloskundige, hoop dat ik weer een vroege echo mag. Het is nu nog zo onwerkelijk. De eerste keer was ik ook snel zwanger, maar toen kreeg ik een miskraam. Hoop dus dat ik in aanmerking kom voor een vroege echo.

Op wat vermoeidheid na heb ik verder nergens last van. Ben weer aan het plassen voor Moeders voor Moeders, dat maakt het ook wat meer werkelijk.

Luca, gefeliciteerd met Aline. Hoe gaat het met Maeva? Ben je al gewend met twee meiden?

8. Ikkuh gefeliciteerd met jaimy! Leuke naam!

En roxie ook weer zwanger, leuk! Gefeliciteerd ook! Gaan jij en Blike gelijk op haha :)

Hier gaat alles goed hoor! Vandaag Aline jarig, twee jaar alweer! En Maeva doet het ook prima. Groeit goed :) alleen savonds en snachts is ze momenteel wat lastig; heeft echt last van de Zgn huiluurtjes. Soms valt ze pas tegen 4uur snachts in slaap.. Dus ben best wel moe haha bij Aline was het nooit zo erg. Maargoed over een paar weekjes is dat als het goed is weer over en dan gaat ze hopelijk wat leer doorslapen :)

9. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!

Nogmaals gefelciteerd met de geboorte van Jaimy! Ben inderdaad ook benieuwd hoe de bevalling verlopen is!

Van harte blike en roxie met de zwangerschappen! Spannend zeg!

Hier alles goed, Hugo is afgelopen week goed ziek geweest met zelfs een keer 40.6 koorts, Germ ventje! Nu alles weer een stuk beter gelukkig, hij slaapt alleen nog wel veel en eet nog niet echt super. Maar is ook niet echt gek met dit weer!

Hier nog geen zwangerschap, weet ook niet of wij nog een tweede willen. Heb in ieder geval een spiraaltje laten plaatsen aangezien ik al 2x mijn pil was vergeten en ik het niet zag zitten om zwanger te worden. Het is nu gewoon niet te doen met 2 fulltime banen en niet echt een geweldig salaris. Ik geniet volop van de tijd die ik met Hugo heb, ik zal het vervelend vinden als ik die tijd ook nog eens zal moeten verdelen. Voor mezelf zou ik het ook niet doen, alleen voor Hugo zodat hij een broertje of zusje heeft. De vraag is dus of ik dat ooit belangrijk ga vinden.

Hugo is momenteel echt in een fase waar hij alles wilt ontdekken maar niet van kwaad bewust is. We zijn dus al een boel blauwe plekken en conditie training van mama verder ;)

Fijne avond nog!

10. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ach arme Hugo, dat is een flinke koorts.
    Heb altijd wel meerdere kinderen willen hebben. Mijn vriend twijfelde eerst nog wel, hij is zelf enig kind en heeft dat nooit vervelend gevonden. Maar hij zei een tijdje terug dat een broertje of zusje voor Kasper hem toch wel heel erg leuk lijkt. En die kwam er dus sneller dan we durfden te hopen.

Ik hoop dat Ajlaa ook eindelijk eens goed nieuws gaat krijgen. Weet niet of ze nog weleens meeleest.

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Luca, pffff dat is wel heel pittig. Slaapt ze overdag wel goed? Kasper slaapt nog steeds niet door, maar hij wordt een keer per nacht wakker. Dan geef ik hem de borst en dan slaapt hij weer verder. Maar de borstvoeding zal binnenkort wel ophouden nu ik zwanger ben. Wel jammer, maar niks aan te doen.

12. Overdag slaapt ze wel heel veel. Iets te veel naar mijn zin want heb het idee dat ze daarom 's avonds dus uitgeslapen is. Ik probeer er nu een ander ritme in te brengen maar dat is nog niet zo vanzelfsprekend.

Jeetje dat is ook wat dat hij nu nog niet doorslaapt. Wel knap dat je nog steeds bv geeft zeg!
    Ik ben blij dat ik dit keer toch weer bv ben gaan geven (wilde eerst gelijk met kv beginnen, omdat het bij Aline nogal moeizaam ging, maar heb me op het laatst bedacht), het loopt dit keer een stuk beter dan bij Aline. Maar ik ga mettertijd denk ik toch weer stoppen, in de beginperiode vond ik het aan de borst voeden erg fijn, maar na verloop van tijd vond ik het toch prettig dat ze op een fles overging. Bij Aline moest ik destijds al met 2 maanden beginnen met bijvoeden ,dat was helemaal een ramp. Had ik het dubbelop. Met 5 mnd was mijn melk toen ook definitief op en dat was voor mij een hele opluchting. Als het goed is hoeft bijvoeden dit keer (nog) niet want Maeva groeit goed op mijn melk, maar als er een moment komt dat ze aan alleen de borst niet genoeg meer heeft stop ik er dit keer meteen helemaal mee denk ik. En als het goed is ga ik in december weer aan het werk, dan stop ik er sowieso mee. Maargoed, als we dat halen heeft ze toch mooi 6 maanden bv gehad.

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    roxie ook van harte

lupita ik zit in hetzelfde dubio wat jij hebt met een evt tweede....
    ik zou best nog een kindje willen maar weet t ook weer niet helemaal zeker
    gvind t idd qwa tijd en financien ook allemaal net passen
    vooral de leeftijd die noël nu heeft vind ik echt pittig
    uitproberen,eigen willetje krijgen,dus niet luisteren,mieren hangen en erg aanhankelijk naar papa en mama.......pfffff zwaar dus
    dan denk ik echt....wil ik dit nog wel een keer allemaal over doen???!!!!!
    maar noël alleen.....tja dan denk ik weer nee....
    soms best moeilijk omdat ik ook met mijn gezondheid zit of het wel of niet kan en wanneer....nu iig niet soieso door de medicijnen en mijn gezondheid maar nu zou ik het ook nog niet willen....
    dan word ik gekkkkk!!!!!

ikkuh nogmaals van harte met jaimy wat een heerlijk mannetje!!!!

luca wat vervelend van de gebroken nachten
    slaapt aline dan wel gewoon door het gehuil heen?
    dat lijkt me ook zo vervelend als je een tweede hebt
    dan denk je niet zo snel meer jank maar ff!

vandaga voor het eerst na de vakantie weer aan het werk
    wat is dat toch weer kl**e als je dan zonder je kind en man moet.....niks aan!!!!!!!!

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Jeeej Ikkuh gefeliciteeerd met de geboorte van Jamie, alles goed gegaan? Lekker genieten...

En Blike en Roxie weer zwanger, hartstikke leuk meiden.

Luca balen die gebroken nachten, maar je klinkt aardig relaxed moet ik zeggen. Zoals je zelf al zegt; het gaat gelukkig ook weer over. Fijn dat ze goed groeit en het verder goed doet toch?

Er zullen wel meer kindjes binnenkort 2 jaar worden?

Lupita, wat sneu voor Hugo die hoge koorts. Geen oorzaak kunnen vinden?

Wij gaan sowieso niet voor een 2e. We zijn al heel blij dat het met Jessy allemaal gelukt is en dat hij gezond is daar zijn we heel dankbaar voor, daarnaast vind ik zelf het risico te groot worden op afwijkingen of complicaties. En ik weet wat dan onze keuze zal zijn en ik vraag me af of ik die keuze dan wel aan kan. En ik denk maar zo; wat er niet is kan je ook niet missen. Als ik jonger was geweest dan had ik er waarschijnlijk anders over gedacht, voor nu is het helemaal goed zo:)

Ik ben net nog 10 dagen met Jessy in Spanje geweest bij mijn ouders op de camping, hij vond het geweldig. Zo mooi om te zien en hij had in no time iedereen om zijn vingertjes gewonden en was op het strand gewoon aan het sjansen, zo schattig om te zien. Dus ja ook ik heb me super goed vermaakt daar;)

15. Noamy lastig hoor, ik snap je dilemma. Vooral ook met je gezondheidsproblemen ed. is het extra lastig. Hoewel toen wij besloten voor een tweede te gaan was Aline net 1 en kon ze nog niet zo heel erg klieren haha. Nu af en toe kan ik haar ook wel achter het behang plakken! Maar verder vermaakt ze zich gelukkig heel makkelijk zelf, je hebt er echt geen kind aan. Ben ik wel blij mee! En ze slaapt ook gewoon door het gehuil heen 's avonds en 's nachts dus daar maak ik me niet druk over. Zowieso als ze al eens wakker wordt snachts dan stop ik haar gewoon weer in en gaat ze weer slapen, ze is daar echt heel makkelijk in. Verder is ze een voorbeeldige grote zus, komt steeds kusjes een aaitjes geven aan Maeva en als ze huilt moeten we de mobile aanzetten of rent Aline ervandoor om haar speentje te zoeken haha. Aan de andere kant denk ik dat het ook wel fijn had geweest als Aline al 3 was geweest, dan gaat ze al naar school en begrijpt al meer dat je je soms even niet meteen met haar bezig kunt houden. Het voordeel is dan weer wel dat er van jaloezie ed totaal geen sprake is, en dat krijg je weer wel als ze wat ouder zijn. Iedereen zei dat de oudste bij een nieuw broertje/zusje waarschijnlijk een sprong terug gaat in de ontwikkeling maar daar heb k bij Aline niks van gemerkt gelukkig.

Met Maeva gaat het weer iets beter, in de zin dat ik nu iets meer uurtjes slaap krijg per nacht. Doorslapen doet ze nog niet (ja misschien een of 2 toevalstreffers) maar als ze na de laatste voeding van 11/12 uur om 3 en 7 uur komt ben ik al heel blij!
    En ja gelukkig gaat het ook weer over die periode. Als ik erover ga stressen helpt dat natuurlijk ook niets voor Maeva.

Igor wat heerlijk zeg 10 dagen naar Spanje geweest! Wat zal Jessy genoten hebben!

Ik ga half augustus weer 2 weekjes naar Nederland, dat is mijn zomervakantie haha. Ik zoek de verkoeling op ;) Hoewel het daar nu ook niet zo koel is geloof ik. Ik ben van plan om straks weer gewoon aan het werk te gaan en een vakantie zal er dan wel niet in zitten. Dus we gaan even twee weekjes lekker genieten in nederland. Heb allemaal uitjes gepland dus we gaan ons prima vermaken!

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ja ach het is en blijft soieso vaak wel tobben en wikken en wegen
    en eigenlijk soms niet goed
    soms denk je ook te lang over dingen na of t allemaal wel kan.....soms je hart volgen is ook goed!!!!!
    als je het echt wilt komt alles ook wel goed uiteindelijk
    dat is altijd zo
    ik moet iig alles met mijn darmen op de rit krijgen en wie weet erna!
    ik wilde soeiso pas mits we ervoor gaan rond noël zijn 3e jaar een tweede....net zoals je al aangeeft denk ik er ook over en lijkt t me wel weer makkelijker in bepaalde dingen
    n vriendin van mij heeft een tweede gekregen toen haar oudste net 5 was (schelen 10 dagen) en die zegt ook dat het zo makkelijk is.
    hij gaat naar school helpt met de baby op zijn manier en dus ideaal
    maja we zien eht wel
    voorlopig even niet!
    en als noël dus een fase heeft zoals deze.....pfffff dan denk ik heel vaak moeten we dit allemaal nog een keer doen??????!!!!!!???? ahahahahahaa

gelukkig gaat het bij jou allemaal goed!!!!
    lekker even naar nl over een paar weekjes!
    heerlijk!
    heeft meava ook al zo n bos haar?
    kan me herinneren dat aline meteen zo n bos met haar had!!!!!

17. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Noamy, echt kut dat je gezondheid je zo in de weg zit. Kan me ook voorstellen dat je wilt wachten hoor, het lijkt me straks ook wel zwaar met twee kleintjes. Maar ik ben zelf de middelste van drie meiden. Mn oudere zus is twee jaar ouder en mn jongste zusje 5 jaar jonger dan ik en dus 7 jaar jonger dan mijn zus. Mijn jongste zusje heeft zich altijd wel een beetje een buitenbeentje gevoeld. Maar goed, als je maar 2 kinderen krijgt met 5 jaar ertussen is dat natuurlijk weer heel anders. Bij mijn speelt mijn leeftijd ook wel mee. Ik ben nu 34, als alles goed gaat heb ik mijn tweede kindje voor mijn 35ste. Daarna gaat de kans op afwijkingen toch ook weer flink omhoog.

Igor, klinkt heerlijk die vakantie in Spanje! Gezellig hoor! Hoe gaat het nou met jou en je vriend? Hebben jullie de moeilijke periode al een beetje achter je kunnen laten? Ik begrijp heel goed dat jullie het bij eentje laten! Het traject wat jullie moeten hebben doorstaan is natuurlijk ook best uitputtend, alhoewel het gelukkig snel raak was. Kan me voorstellen dat je dat niet nog een keer wilt.

Luca, bij mij hielp het door te accepteren dat Kasper niet zo'n beste slaper is. In het begin allemaal boeken uit de bieb gehaald over doorslapen. Zeker omdat je overal leest dat het normaal is als kinderen na een maand of 3 gaan doorslapen. Ik ging zo twijfelen aan mezelf; wat doe ik fout? Maar toen ik me realiseerde dat ik niks fout deed en dat hij gewoon een jongetje is dat 's nachts even met mama wil knuffelen en wilde drinken, ging het al een stuk beter. Ik ging 's avonds gewoon altijd vroeg naar bed (9 uur, half 10) en dan was het best te doen. Wat heel grappig is, de afgelopen paar nachten heeft hij opeens doorgeslapen. Heeft er denk ik mee te maken dat de borstvoeding nu aan het teruglopen is door de nieuwe zwangerschap. Alleen afgelopen nacht wilde hij echt niet slapen, had denk ik met de warmte te maken. Hebben de andere kindjes daar ook last van?

Kasper is nu 14 maanden en komende zaterdag ga ik voor het eerst een nachtje zonder hem zijn. Lijkt me heerlijk om lekker uit te kunnen slapen me niet met hem bezig te hoeven houden. Aan de andere kant vind ik het ook maar gek. Eerder zag ik het nog niet zitten door de borstvoeding, maar nu ga ik het gewoon doen. Ik ga bij een vriendin logeren, en haar dan ook vertellen dat ik zwanger ben. Leuk vooruitzicht dus!

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Lupita. Jeetje wat een koorts had Hugo zeg gelukkig gaat het wel wat beter weer.

Roxie. Gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan (voor zover de eventuele kwaaltjes) :)
    Zal wel moeilijk zijn om een nachtje weg te gaan en je mannetje thuis te laten maar komt vast goed.

Noamy. Heftig hoor om weer te gaan werken maar hoort er allemaal bij :) dan kunnen de kleintjes lekker verwend worden Haha

Luca. Hopen dat maeva snel beter gaat slapen zal wel heftig zijn nu met aline erbij dam is het toch wat lastiger om tussen de middag even te slapen.
    Heeft aline en leuke verjaardag gehad? Lekker verwend? Wat is ze al geit zeg op die foto die op fb stond! Echt een dametje :)

Igor. Lekker hoor even eruit geweest met Jessy even lekker genieten.

Sorry als ik iemand vergeten ben zit via me telefoon.
    Bedankt meiden klopt jaimy is geboren op 18 juli 2013 :)
    Ik zal zo snel mogelijk verslag doen over mijn bevalling maar zit nu via me telefoon dus werkt niet echt lekker.

19. Ikkuh geniet er lekker van!

Ja Aline heeft een hele leuke dag gehad! Maakte het nu ook bewuster mee en ze vond het helemaal leuk!
    Die foto is trouwens van vorig jaar oktober haha daar was ze net 14 maanden :) nu is ze alweer 10 maanden ouder! T gaat zo hard..

Noamy ja ze heeft ook zon grote toef op haar hoofd haha :)

Roxie veel plezier met je avondje uit!

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ahhww idd!!!! wow hoe krijg je t toch voor elkaar dat haar!!!!!
    super mooi en wat een knapperd!

noël heeft echt een hele mooie lange bos krullen!!!!!
    vind t zo mooi bij m staan <3

Bekijk bijlage 340588

hier kun je het een beetje zien!

Deel Deze Pagina