Gestopt met de pil Augustus 2010 ~DEEL 3~

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    #1821 Igor35, 30 jul 2013
    Laatst bewerkt: 30 jul 2013
    grrrr ik word gek van die banner, waarom telt hij nou de dagen niet door??!! Oh het is eindelijk gelukt.....

Mooi mannetje hoor Noamy, mooie krullen. Heb nog de stille hoop dat Jessy ook krullen krijgt maar vrees dat hij het haar van J heeft, stug en stijl :(

Roxie het gaat hier nog niet echt goed tussen ons, communiceren met elkaar zonder verwijten is erg moeilijk. We doen wel zo normaal mogelijk als Jessy erbij is, maar onderling is er toch het een en ander veranderd/stuk en dat proberen we weer te helen...maar het valt niet mee.

En hoe was je eerste avondje/nacht zonder K.asper? En hoe reageerde je vriendin?

2. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Wow, wat heeft Maeva een prachtige bos haar! En Noël ziet er ook superschattig uit met die bos haar! Bij Kasper wil het niet echt, hij heeft een beetje een matje in zijn nek, maar verder lijkt het nergens op. Hihi, kleine kale!

Igor, mijn avondje was heel gezellig. Lekker bij kunnen kletsen! Mijn vriendin wil zelf geen kinderen, dus was heel benieuwd naar haar reactie, maar ze was echt superblij. Heel fijn dus! En ik heb alsnog rot geslapen, moet steeds plassen 's nachts door de nieuwe zwangerschap, dus heb nou zonder Kasper niet eens beter geslapen dan wanneer hij wel bij me in de buurt is. Stom he! Maar ik slaap sowieso altijd het lekkerst in mijn eigen bedje.

Wat balen dat het nog niet goed gaat tussen jullie. Zijn jullie nog in therapie samen? Ik hoop echt heel erg voor jullie dat het goed komt. Het lijkt me erg zwaar, zeker omdat Jessy nog zo klein is en eigenlijk al je aandacht nodig heeft. Kan me voorstellen dat je dit er dan maar moeilijk bij kunt hebben. Veel sterkte!

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    thanks voor de complimenten!!!

igor wat vervelend je thuis situatie.......
    zoals ik al eens aan had gegeven is het bij ons na de komst van noël er af en toe ook niet leuker van geworden....
    en nu soms ook niet maar goed niet bij iedereen zal de relatie n knauw krijgen maar vergeet niet dat het bij veeeeeeeeeel meer stellen geen koek en ie is na het krijgen van een kind hoor
    niemand durft t te zeggen of voor uit te komen en maakt t vaak mooier!
    als je een keer wilt kletsen mag je me ook altijd mailen of appen of weet ik t!!! ;)

roxie leuk dat je vriendin leuk reageerde
    je kunt toch bijna niet anders op zulk goed nieuws!
    en je nachtje zonder zoon overleefd!
    ik zou ook net zo kort slapen hoor dus daarom blijft noël maar lekker bij papa en mama in huis slapen!

we hebben pas al een peuterbedje voor m gekocht
    een steigerhouten!
    heb m in de logeerkamer staan en hij vind m reuze interessant!
    alleen moet hij nog even ietsje groeien!
    hij ligt namelijk echt in wat dieper in het bedje zoals bij een kajuit model en dat is super natuurlijk dan valt ie er met slapen niet uit maar als hij er dan uit MOET dan valt ie misschien en dat is niet de bedoelling!
    wellicht rond zijn tweede verjaardag!
    dames hier met ervaring wanneer ze hun peuter erin lieten slapen???!!!!

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hey dames, hoe is het met jullie?
    Igor, ik begrijp dat het niet zo lekker gaat met je relatie. Ik wil je er heel veel sterkte mee wensen! Knuffel van mij.

Hier gaat het wel goed, we zijn druk aan de klus voor baby nummer 2. Als het goed is kan ik volgende week vrijdag testen. Spannende periode dus :).

Hopelijk gaat het verder goed met iedereen

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    haha grappig dat er zoveel meiden van hier bezig zijn met/voor een tweede of die al hebben!!!!!!!!
    ben benieuwd saskia volgende week spannend!

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja Noamy ik ben het wachten nu al zat :)

7. #1827 luca2504, 1 aug 2013
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
    Hihi Noamy die noel van jou is ook een knappe kop he! Zie steeds fotoshoots ed voorbij komen. Nu al model ;)

Roxie fijn dat je het leuk hebt gehad bij je vriendin! Beetje jammer van al dat plassen alleen haha.

Noamy spannend hoor een peuterbed! Aline ging erin begin mei dit jaar, dus toen was ze 21 maanden. Zelfde als noel nu dus :) Is hier echt prima verlopen. Alleen in de eerste 2 dagen werd ze snachts een beetje gedesorienteerd wakker en kreeg ik haar moeilijk in slaap en de rest van de week werd ze nog heel even wakker maar dan stopte ik haar weer in en was ze weer vertrokken. Inmiddels kan ik me al niet meer voorstellen hoe het was toen ze nog in haar ledikant sliep haha.
    Zij heeft trouwens ook een opstaand randje waardoor ze niet zomaar eruit kan 'rollen'. Daar moet ze echt even overheen klimmen als ze haar bed in of uit wil. Ik was in het begin ook bang dat ze misschien zou vallen als ze in het donker wakker werd en dan eruit probeerde te klimmen. Haar bed heeft een trappetje dus ik was bang dat ze daaraf zou vallen, maar ze had het meteen goed door eigenlijk. Tegenwoordig klimt ze er zelf uit 's ochtends, doet zelf de deur open (ze kan inmiddels bij alle deurklinken, niet altijd even praktisch haha) en komt me dan wakker maken :p Soms doet ze dat ook midden in de nacht en dat is dan wel even schrikken maar ben er ook alweer aan gewend dat ze soms opeens voor mijn neus staat haha. Ik had die eerste weken wel de babycam nog laten staan zodat ik kon zien wat ze deed. Maar inmiddels gebruik ik die ook niet meer. Maargoed het hangt natuurlijk heel erg van het kind zelf af, Aline is heel zelfstandig en totaal niet angstig, dus ik had ook geen grote problemen verwacht.
    Je kunt het natuurlijk altijd een weekje proberen. Als het niet werkt staat het ledikant zo weer terug op zijn plek. Waarschijnlijk heb je zelf meer problemen met slapen dan Noel ;)

Saskia spannend hoor, vooral zo'n eerste ronde weer hihi. Hopelijk is het net zo snel raak als bij Milan! Ben benieuwd naar volgende week!

@ Relaties; tja hier loopt het ook allemaal wat stroef hoor. Het is nu dubbel zo druk natuurlijk en omdat ik nu hele dagen thuis zit erger ik me nogal aan het gedrag van Jp. Hij denkt vaak totaal niet aan mij en daar kan ik zo slecht tegen. Afspraken maken zonder met mij te overleggen, zelf geen vinger uitsteken maar wel zeuren dat ik niks goed doe.. Begint me ook steeds meer de spuigaten uit te lopen. Hij werkt nu weer voor zichzelf en is vaak tot 8u aan het werk en eenmaal thuis hangt ie uren aan de telefoon met jan en alleman over het werk en na het eten zit ie achter zijn computer te werken. Dus we spreken elkaar nauwelijks nog en ondertussen zit ik met 2 kids die allebei heel veel aandacht nodig hebben. Dat wordt me soms een beetje veel en dan komt er weer ruzie van. Maarja ik denk dat dat enigszins normaal is ook. Straks als ik weer aan het werk ga zien we wel hoe het gaat lopen. Vlak na een geboorte is niet echt een makkelijke tijd natuurlijk dus logisch dat er wat meer spanningen zijn dan normaal.

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    #1828 noamy, 1 aug 2013
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
    ahhaah thanks luca voor de super tips! en het geruststellen!!!
    ik ga het binnekort idd maar eens proberen met noël
    we zijn m nu weer wat meer in zn ritma aan t krijgen met slapen en vaak is het nog huilen met naar bed gaan iig smiddags! en in het ledikant kun je m nog ff laten huilenn en staan terwijl je al beneden bent....hij valt meestal na 5 minuten huilen wel in slaap!
    en ben bang dat hij er dus in dat bed telkens uit komt en bovenaan de trap gaat staan janken! ahahahh'
    savonds met naar bed gaan zitten we op zn kamer op n stoel tot hij slaapt (meestal 5 a 10 minuutjes) dus daar zou t niet mee uit maken!
    noël is namelijk zoooo aanhankelijk op t moment en is zooo verdrietig als wij dan weg lopen
    dus heb t ff gedana dat we gewoon weg gingen en hem neer legte maar dan waren we zooo lang bezig met het 'naar bed' bed brengen terwijl als we er ff blijven zitten hij binnen 10 minuten slaapt....dus daar hebben we maar voor gekozen
    snachts word hij ook vaak wakker en dan nemen we m gewoon in bed!
    we vinden het beide niet erg dus waarom niet!
    er zijn zooo veel mensen die daar wel wat op te zeggen hebben maar wij doen wat wij willen!
    en denken dat fijn en goed is!
    als noël snachts bij ons gaat liggen kunnen we ook nog s uit slapen want hij word dan vaak pas rond half 10 wakker!!!!!!

saskia kan me voorstellen
    was t met milan snel raak?
    soieso vind ik dat de dames hier (van de tweede) snel zwanger zijn!!!!!!
    en ik wil daar niemand waarbij het langer duurde of niet lukt voor de kop stoten he dat jullie me niet verkeerd begrijpen
    maar de rest is echt snel zwanger!

heb ook nog een ander dilemma
    noël ging op donderdag altijd naar mn schoonmoeder maar die is n paar weken geleden geopereerd aan dr ar'm
    nu past ze dus al bijna 3 maanden niet op en wij zijn van alles aan t regelen....
    heb t idee dat ze echt moeilijk aan t doen is!pfffff
    dus nu hebben mn ouders vanaf volgende week 3 weken vakantie en gaat hij daar 3 weken 2 x in de week heen(mijn ouders vinden het geweldig) en erna moeten we dus kijken of zij weer wat kan doen!
    noël doet bijna alles zelf!!! alleen het verschonen zal dan wellicht even vervelend zijn en onhandig!
    gaan over n week of 2 maar even gesprekje aan hoe en wat want wij weten nu ook niet waar we aan toe zijn en ben me nu dus aan t orienteren op gastouderopvang....
    wil geen gezeik erover krijgen en ze moet t niet met tegenzin doen natuurlijk maar bij t broertje van mn vriend kan wel alles met dat kind
    dat is het dus gewoon!
    grrrrrrrrrr

en luca thanks voor het compliment over noël
    je eigen kind vind je soieso n knappe kop hebben!!!
    dus tja ben verliefd........

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Milan ligt sinds een poosje ook in z'n grote bed, dat is eigenlijk van het begin af aan wel goed gegaan. Hij is alleen de laatste tijd zo vroeg wakker. En dan komt hij dus naar ons toe. Van de week was hij om 5 uur al wakker. Dat was mij iets te vroeg. Had hem weer terug gestuurd. Toen verveelde hij zich en besloot een aantal pagina's van zijn voorleesboek kapot te scheuren. Binnenkort kort maar even zorgen dat er wat speelgoed ligt waar hij mee kan spelen als hij wakker is :).

Dat wachten duurt zo lang hè. Nog even een paar dagen geduld. @ Noamy, bij Milan was ik gelijk de eerste ronde al zwanger. We zien wel hoe het nu gaat. Was gister wel erg misselijk, maargoed het was natuurlijk ook erg warm dus daar kan het ook aan liggen. Ben wel erg ongeduldig hoor. Moet nog even geduld hebben.
    Fijn weekend verder allemaal!

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ik hoop het voor je @saskia dat zou fijn zijn 2 x zo snel zwanger zijn he!

ok milan ligt dus ook al even in het grote bed!
    ik denk als het hele wamre weer afgelopen is dat we noël dan in het grote bed gaan doen
    nu slaapt hij of laat of slechter door die hitte op zn kamer.........
    verlang stiekem ook wel weer naar de gezelligheid van de herfst.....de verjaardag van noël die het dan ook typeert! en de sinterklaas en kerst en de gezelligheid binnen in huis met lekkere stampotjes en de kaarsjes aan binnen en verwarming!

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Noamy, wat heerlijk dat Noël zo uit kan slapen bij jullie in bed! Gewoon doen toch! Ik lees/post ook regelmatig op het borstvoedingsforum. Echt heel veel grotere kindjes slapen daar nog bij hun ouders in bed. Kasper slaapt wel in zijn eigen bedje, maar als hij bij ons in bed beter had geslapen, had ik er niet over geaarzeld om hem bij ons te leggen. En mensen zullen altijd wel commentaar houden. Er zullen er vast ook veel zijn die het maar gek vinden dat Kasper nog bv krijgt. Schijt aan!

Ik las laatst wat grappigs, ik dacht, dat ga ik onthouden. Iedereen heeft het toch altijd over de drie R'ren, van reinheid, rust en regelmaat? Toen zei iemand: vergeet de drie L'len ook niet: Lekker Laten Lullen! Haha, geweldig! Gewoon doen wat je zelf denkt wat goed is! Het vervelende alleen is dat je er soms toch onzeker over kunt worden, die opmerkingen...

Saskia, spannend dat je voor een tweede aan het proberen bent! Bij mij was het in drie maanden raak. Daarvan ben ik nog steeds een beetje in shock, zo snel! Ik duim dat het bij jou nu al raak is!

Ik heb zometeen het intakegesprek bij de vk. Heb nog geen afspraak voor een echo staan. Bij Kasper had ik met 6+6 weken al een echo, ook omdat ik daarvoor een mk had gehad. Nu heb ik er nog niet een geregeld, ook omdat zo'n hele vroege echo ook nog niet zo heel veel zegt, behalve dan dat het hartje klopt of niet. Maar nou begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden, stom hè!

Ik ben nu dus 8+5 weken, weten jullie of ze met de doptone dan al een hartje kunnen horen?

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    heej roxie lief dat je dat zo zegt! en het is ook eigenlijk gewoon zo!
    er zijn ook vast een hoop ouders die ook veel niet toegeven of zeggen om zo het gras bij hun groener te laten lijken!
    ik ben heel open en eerlijk!
    en vind het eigenlijk ook wel gewoon heerlijk dat noël lekker een paar uurtjes per nacht bij ons slaapt!
    de ene x word ie om 1 uur al wakker en pakken we m maar soms ook pas 5 a 6 uur sochtends!

en dat van de drie lll'en whahhhhaa wat een goeie idd!!!!!!

wat je idd aangeeft van het onzeker worden door andere dat heb ik dus ook
    dan ga ik weer twijfelen of ik t wel goed doe etc pffff vreselijk!

succes zo met de intake
    ik weet niet of ze t zo vroeg al kunnen horen maar denk t niet!

ben aan de ene kant blij dat ik in t ziekenhuis loop met een zwangerschap want daar krijg je standaard elke afspraak een echo!!!!!
    succes en laat even weten hoe het was!!!!!

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Heb inderdaad het hartje nog niet kunnen horen, maar we hebben over een week de eerste echo. Daar kijk ik enorm naar uit!

Helaas is de vk die me bij de vorige zwangerschap begeleidde nu ziek thuis. Ze gaat over een tijdje wel weer aan het werk gelukkig. Had echt een klik met haar.
    Word met 36 weken overgedragen aan de vk in het zkh, omdat Kasper met een ks is geboren. Baal daar wel erg van, maar het is niet anders. Hoop dat het niet een te medische bevalling wordt, maar goed, dat is iets om nog laaaaang niet aan te denken :D

Met jullie alles goed verder? Ikkuh, hoe bevalt het leven als mama? Ben je al een beetje gewend? Hoe doet de kleine man het? Zag een foto op FB voorbijkomen, wat een schatje hoor!

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohh nog n weekje wachten
    wat duurt dat dan lang he!
    wil je nu wel gewoon bevallen?
    ik wil bij de volgende JUIST! een geplande ks!

ikkuh idd wat een lekker ventje en hoe bevalt t???!!!!

15. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Nee, ik hoop écht héééél erg op een natuurlijke bevalling. Door die ks heb ik nog steeds af en toe het idee dat ik niet mee kan praten. Ik weet niks van barenspijn. Heb wel weeën gehad tot een cm of 4, maar die stelden bij mij nog niet zoveel voor.
    Ik wil het zo graag een keer meemaken, zo'n echte bevalling! Keek daar de vorige keer enorm naar uit, dus was die ks wel een beetje een teleurstelling.

Ik snap ook wel in jouw geval dat je bij een volgende een geplande ks wil. En dat is natuurlijk veel beter dan hoe het de eerste keer is gegaan bij je. Maar jullie willen nog even wachten toch?

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ahahah ja ik snap jou ook hoor!!!
    alhoewel ik soms ook niet snap dat sommige vrouwen er echt naar uitkijken om vreselijke intense mega pijn te gaan krijgen!!!!!!!!!
    hahaah maar ieder zn ding!

idd bij mij n heeeeel ander verhaal
    ik zou t niet trekken als ik weer 24 uur lig te bevallen incl 2 uur persen en het weer op een ks uit zal lopen
    geef mij maar gewoon n geplande ks
    wellicht ook beter ivm mn gezondheid!!!!

wij wachten liever idd nog even
    aan de ene kant weet ik heel zeker dat ik er nog een bij wil maar als noël in een rot fase zit denk ik moet ik dit nog een keer doen!!!???????
    en ook denk ik vaak of het niet zielig is voor noël dat ik m tekort zal doen als er eentje bij zal komen ofzo...heel raar i know ahhahaaha

als we ervoor gaan zal het rond zijn 3e verjaardag zijn, en als het mag lukken uiteraard

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Goeiemorgen,
    Wauw Roxie Hart, dat is inderdaad wel snel binnen 3 maanden :) gelukkig maar voor je toch?

Noamy, ik weet bijna wel zeker dat je Noël niet te kort zal doen als je een tweede kindje erbij krijgt. Je houdt dan toch van allebei even veel, zo zie ik het tenminste :)

Nou vanochtend getest, helaas negatief en huppa gelijk ongesteld geworden, op naar de volgende ronde. Was ook te mooi geweest om nu ook weer de eerste ronde zwanger te raken :)

Fijne dag iedereen!!

18. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ik was ook blij dat het zo snel ging, had het alleen niet verwacht, omdat we op Kasper even moesten wachten. Dus moet nog steeds wennen aan het idee. Nog 6 nachtjes tot de eerste echo, ben nu echt aan het aftellen.

Jammer dat het niet weer gelijk raak was, op naar de volgende ronde!

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ahh saskia idd te mooi om waar te zijn dus op naar de volgende ronde! wie weet is het bij jou net zo snel raak als bij roxie!

en je zqal idd ven beide evenveel houden maarsoms denk ik ohhhh wat als.....als noël t niks vind of weet ik t!

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja inderdaad Roxie, dat bedoelde ik ook. Oehh spannend weer zo'n eerste echo, hopelijk is alles goed.

We gaan inderdaad vol goede moed ronde 2 in en zien wel wat er gebeurt.

Tsja dat is iets wat je pas weet als het zover is Noamy. Ik denk dat een goede voorbereiding het halve werk is. En Noël heeft 9 maanden de tijd om eraan te wennen hè ;)

Deel Deze Pagina