wilde graag dit even met jullie delen meiden: Heb een vreselijke uitslag van de mri scan . De reuma is zeer actief! Mn si gewrichten en bekken en onderrug zijn de klos en zitten vol met ontstekingen . Tijd om zwaar geschut in te zetten . Injecties met zware medicijnen die ik 1 x in de 2 weken mezelf moet gaan geven . Heeeel veel bijwerkingen die kunnen optreden en zal nauwlettend in de gaten gehouden worden omdat mijn afweer plat gelegd zal worden door tnf blokkers . Longweginfecties,longontstekingen ed komen vaak voor . Ook zal ik gecreend worden of mijn lichaam het medicijn aan kan en een cursu krijgen voor het leren om mezelf te leren injecteren Mijn grootste MAAR . Als wij nog een kinderwens hebben mag dit middel niet gebruikt worden omdat dit voor geboren afwijkingen of gezondheidsproblemen kan zorgen Om een lang verhaal kort te maken Ik moet over 6 weken terug en dan samen met de reumatoloog en de mdl arts een keuze moeten gaan maken .een onmogelijke lijkt mij nu, een beetje nog in shock van de uitslag Ook gevraagd wat er gebeurd als ik ervoor kies niks te gebruiken .dan is de kans op vergroeiingen in mijn rug erg aanwezig en zal de ontstekingen die er nu zitten zich wellicht uit gaan breiden Ik ben dus totaal niet happy, erg verdrietig en voel me heel erg in een hoekje gedreven om een keuze te maken Waar mensen zich nu en straks druk zullen maken om het kerstdiner zal ik een keuze voor het leven moeten maken .. En dit doet hartverscheurend zeer omdat ik natuurlijk geen SPIJT wil krijgen van een evt keuze! ik ben dus erg verdrietig en moet nu dus gaan beslissen of we nu voor een tweede gaan omdat de mogelijkheid om ene gezond kindje op de wereld te zetten aanzienelijk word verkleind of helemaal niet meer mogelijk is...... ik denk dat ik mijn hartje ga volgen..........
jeetje meis wat een verschrikkelijk nieuws! Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Ik hoop dat jullie er samen uit zullen komen. Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd..
dank je wel luca..... ben er zo kapot van.... moet nu alles in een sneltrein gaan beslissen positief gezien heb ik nu dus nog een keus!
dank je wel asun en heb naar mn hart geluisterd!!! ben per direct met de pil gestopt en hopelijk word ik dus niet nog zieker..... hoe gaat het met jou!?
Hi meis wat goed van je!! Ik hoop voor jullie dat je idd niet zieker wordt, pff t moet echt zwaar zijn voor je. Hier gaat alles top! Druk met leuke dingen en met ons mooie meisje. Ik ben deze week ook gestopt met de pil!! Dus we gaan samen op Vannochtend naar peutergym geweest, zo leuk!! Ze ging helemaal los.. haha Hoe is t verder met jullie?
wow wat vind ik dat leuk en gezellig!!! zou leuk zijn om samen te zwangeren!!!! heb je je ongi al? leuke leeftijd dit ook he van de kids geniet ook zoo van noël
Nee nog geen ongi, meestal zondag pas. Dus nog ff wachten. Ja 2 is echt super leuk! Soms ook wel echt vemoeiend hahaha. Neheeeeeeej We zijn nu met zindelijkheids 'training' bezig. Lize vind t leuk en spannened tegelijk. Zo leuk om haar te zien
oh grappig!!! met noël nog iets te vroeg voor! echt n jongen he! en idd ik ben 2 en ik zeg neeeeeeeeee zag ej ook al gezellig op mijn geopende forumpje!!! gezelli!!!
Naomy: Wat een heftig berichtje meid! Wat vreselijk dat je nu zo in een hoek wordt gedreven om een keuze te maken.... Toch besloten om voor een broertje of zusje te gaan zie ik! Hoop echt dat het snel mag lukken bij jullie! Asun: Ook gestopt met de pil! Leuk zeg!! Spannend weer hé?! Hier ook echt een eigenwijs peutertje! Lach me soms echt rot om hem begint al zo wijs te worden! Zegt nu regelmatig dingen als "dacht het niet mama" enzo haha, heerlijk!
dank je wel blike!!! het is ook niet leuk maar idd we gaan voor een broertje of zusje!!! direct met de pil gestopt! en nu maar hopen dat ik niet zieker ga worden!!! heb er weer enorm zin in en vind het heel apart om weer in deze zwanger worden vibe te zitten t lijkt alweer zo lang geleden en super leuk dat ik samen met asun op ga!!!! jaaa onze mannetjes worden groot he noël begint ook zo lekekr te kletsen!!! en zingen!!! en dansen!!! en is helemaal into de sint en piet!!! en soms ook erugggg ondeugend! maar het hoort er allemaal bij he! bij jou schiet t ook al op he!!!
Jemig Noamy, lees net je verhaal pas. Was hier al een tijdje niet geweest. Ik wil je even een hele grote digitale knuffel geven. Wat waardeloos dat je op deze manier voor een keus wordt gesteld. Ik hoop dat het snel raak mag zijn, maar vooral ook dat het meevalt met je klachten! Liefs Roxie
heeeel lief van je dank je wel!!! het is idd vreselijk allemaal maar ik bekijk het maar positief .... ik heb nu nog de keus..... hopelijk mag het idd snel raak zijn voor ik nog zieker word zonder die medicijnen......
Ja heel spannend, t lijkt alweer zo lang geleden dat ik zwanger was. Hahha ja die peuterpubertijd is was he. Soms moet ik mijn gezicht echt in de plooi houden... Met jou ook alles goed blike? Een meisje, wat leuk!! T schiet al op zo te zien...
Asun: haha, ja dat heb ik soms ook, dat ik moet proberen mijn lachen in te houden, maar dat valt niet altijd mee En we verwachten inderdaad een meisje, helemaal super! Inderdaad nu alweer 25 weken! Voel me goed, wel merk ik dat deze zwangerschap wat zwaarder is omdat ik ook een druk peutertje heb rondhuppelen, maar ik mag niet klagen Vriend vertrekt vrijdag voor 2,5 week naar Peru... Zie ik wel wat tegenop, gaan zware weken worden!
Ja kan me voorstellen dat t nu idd zwarder is met een peutertje . Haha draakjes zijn het soms Wow 2, 5 week alleen met je kleine man, dat is best pittig. Gaat je vriend voor zijn werk weg?. Wel kerst samen?
Asun: Als het goed is, komt hij de dag voor kerst weer thuis.... maar dat is pas zeker als hij in het vliegtuig terug zit. Moet inderdaad weg voor zijn werk... Voor hem heel leuk, maar ik vind het wel even slikken....
Owjeej.. hopelijk gaat t zoals gepland en kunnen jullie samen kerst vieren.Heb je nog hulp van iemand in dat tijd dat hij weg is?
Asun: Woensdags haalt mijn schoonmoeder Nick op van de opvang en dan eet ik 's avonds bij hun. De rest van de dagen moet ik maar even kijken, zal wel regelmatig naar mijn ouders gaan. Vooral de weekenden zie ik tegenop...