Lees veel over accupunctuur en je lichaam positief ondersteunen om zwanger te worden..... Heeft iemand van jullie hier positieve ervaringen mee gehad? Ben nl zelf serieus aan het overwegen om te gaan doen..... En verder lees ik veel voor extra ondersteuning vruchtbaarheid man om proxeed te gebruiken? Zou fijn vinden als jullie hier ervaring mee hebben ze te horen van jullie. Super bedankt alvast
Accupunctuur kan op vele manieren helpen om blokkades in je energie weg te nemen. Ik heb het nooit zelf gebruikt, maar heb er goede dingen over gehoord. Proxeed ken ik niet, maar wij hebben pre-seed gebruikt ( glijmiddel dat sterk lijkt op heel vruchtbaar slijm en dat de voor het zaad meest gunstige PH graad heeft) en toevallig werden we precies die ronde zwanger. Ik zeg niet dat het nu precies daaraan gelegen heeft, maar dit is wel een middel dat je compleet veilig kunt gebruiken en wat je zonder recept kunt kopen.
Dank je wel voor je reactie en jij gefeliciteerd met je zwangerschap hè, geniet ervan Zijn er verder geen dames die ervaring hebben met accupunctuur en de partner proxeed heeft gebruikt? Hoor graag van jullie
Hoi Hellen, Nou ik ben me eens wat gaan verdiepen in preseed daar lees ik wel veel positieve ervaringen over zeg. Denk dat ik het ga bestellen, heb er een goed gevoel bij. Thx voor de tip hè en hopelijk heb ik dan deze cyclus een positieve test in handen zou heel erg welkom zijn.........