Gestopt met de pil, doorbraakbloeding?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ceciliavl, 21 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceciliavl

Ceciliavl Nieuw lid

21 dec 2016
    1
    0
    1
    Goedemorgen,

Mijn vriend en ik hebben een kinderwens. Nu heb ik altijd de pil doorgeslikt (altijd heftig ongesteld!) maar hebben we samen besloten dat ik 4 maanden terug de pil 'normaal' zou slikken waardoor ik dus ook ongesteld zou worden. Dit ging allemaal normaal, werd netjes ongesteld. Nu ben ik afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag ongesteld geworden. Ik had maandag dan mijn eerste pil moeten slikken (wat ik dus niet gedaan heb omdat ik vanaf maandag gestopt ben). En nu ben ik weer ongesteld. Heeft iemand van jullie enig idee of dit 'normaal' is? Ik heb echt geeeeen idee!

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Is dit niet nog van je menstruatie dan? Ik ben er altijd pas helemaal vanaf na een dag of 5 a 6...
    Wellicht heeft het met je hormoon huishouding te maken die nu even weer moet wennen omdat je hormonspiegel veranderd nu je niet meer de pil bent gaan slikken.
    Zou het gewoon even afwachten.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ja, dat is wel normaal. Je lichaam moet eerst ontpillen, wat kan resulteren in extra (tussentijds) bloedverlies. Hier helaas ook meegemaakt.

4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dit kan voorkomen inderdaad. Helemaal als je de pil altijd doorgeslikt hebt. Je lichaam moet ontpillen en dat heeft tijd nodig.

Deel Deze Pagina