Hallo iedereen, Het is voor mij een hele tijd geleden dat ik me hier op het forum begaf..... Maar eindelijk is het dan weer zover....ik ben gestopt met de pil...vandaag de eerste dag van de stopweek. We willen de komende tijd nog even te benutten om te ontpillen. Vorige keer duurde dit 3 maanden Die tijd benut ik gewoon even goed om mijn lichaam in optimale staat te krijgen om strakjes (hopelijk) een kindje te mogen dragen. Ik ben niet meer de jongste namelijk en ik wil een zo goed mogelijke start voor mezelf als voor het kindje. Toch is het ook deze keer weer heel erg spannend en moet ik zeggen dat ik me er weer net zoveel mee bezig houdt als eerst, ik weet nog dat ik me toen helemaal gek maakte. Maar ach....het hoort erbij. Het grote verschil is dat de vorige keer iedereen wist dat we er mee bezig waren, dit keer slechts een paar vriendinnen van me (ik moet er toch met iemand over kunnen praten en mijn partner is het een beetje beu dat het nergens anders meer over gaat). Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.... Maar goed, geen vraag maar wilde het toch even kwijt
Hallo MoniqueA hopelijk duurt het ontpillen nu bij je niet zo lang als de vorige keer. Goed van je dat je je lichaam goed in optimale staat wilt krijgen dat is zeker de beste start voor jezelf als voor het kindje dat je hopelijk snel mag dragen. Heel veel succes
Dank je wel! Jij ook want ik las een niet zo prettig berichtje. Vervelende tijd zo he! Ik heb het zelf ook al meegemaakt....helaas. Maar wat goed dat jullie er beide helemaal voor gaan. Hoe gaat het nu met je?