is het normaal als je 5 weken bent en nu al last hebt van slaapproblemen?kan gewoon niet in slaap komen. heb zo'n last van mijn benen
Ik heb wel dat ik snachts niet kan slapen en overdag heb ik zin om de hele dag in me bed te liggen! liefs
He Ursie, ook dit ken ik (zie je andere onderwerp harde buik)! Ik wordt 's nachts veel vaker wakker dan normaal, maar ik heb geen last van mijn benen. Wel ben ik overdag verschrikkelijk moe.... echt futloos.... Groetjes
Ja ik ben ook nog niet zo ver in de zwangerschap ( tenminste denk ik) ik ga nu eerst 2 weken op vakantie en heb pas over 2 weken mijn eerste afspraak bij vk! en heb ongeveer 4 weken geleden mijn 1ste test gedaan! liefs
Hay, Ik ben bijna 7 weken en ook veel moe!Sávond duurt het ff voor dat ik in slaap val en snachts word ik rond 4 a 5 uur altijd wakker en kan ik niet meer goed in slaap komen.Last van mijn benen heb ik niet en missenlijk gelukkig ook niet! suc6
ik had het bij de eerste ook onrustige benen! is niet meer over gegaan... alsof ik de marathon gelopen had. niet dat ik dat ooit gedaan heb. maar ik denk dat het zo voelt. ik heb het nu weer dus ik hoop op een 2e
Ik slaap ook slechter, kom moeilijker in slaap, ben eerder wakker. Vermoeidheid overdag valt mee (de concentratie is regelmatig wel ver te zoeken).