Gestopt met de pil , en er voor gaan ! - 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Michiee, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Ja dat lijkt me heel bijzonder,dat je je kindje voelt schoppen.en ik zou het ook zo gaan accentueren,met een band om mn buik. Mn schoonzus vond het helemaal niks het zwanger zijn. en benoemde dat ook steeds. Dat deed best wel eens zeer...ik zou er bijna een moord voor doen!!

2. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Dat is wel heftig ja... Moeilijk als het je overkomt een kindje met aangeboren afwijking.

Jij zal je zwanger worden nu dan inderdaad ook voor het eerst echt beleven omdat je er nu bewust voor gaat!

3. Michiee

Michiee Niet meer actief

haha ik vond het na de eerste schrik heerlijk , maar dat kwam denk ik ook omdat ik nergens last van heb gehad.

ach lastig is een groot woord , maar je moet toch even omschakelen op zn moment :D

4. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Maar ze was wel heel welkom als ik lees hoe je over haar praat!En dat is dan zo belangrijk!! Dan stond je er wel open genoeg in al snel!

5. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Lijkt mij ook zo bijzonder!
    Ik vraag me dat al zo lang af, hoe dat zou voelen...
    Zelf zou ik denk ik het zoveel mogelijk te laten zien hihi zo blij zou ik zijn...

6. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Denise, je zegt dat je sowieso iets met een echo wilt doen: via via hebben wij een aankondiging gezien die via een taart ging, waarop een foto van de eerste echo was afgedrukt. Volgens mij kun je die nu heel makkelijk laten maken bij HEMA ofzo. Was echt een superleuke aankondiging, met tekst en alles erbij!

Ik heb ook zooooo erg kriebels!! Ieder baby'tje dat ik zie: "aaahww..", als ik een kindje hoor huilen: "aaahww.." en vooral "wil ik ook!!!!"
    Mijn vriend is zo'n vijf jaar jonger dan ik. Vijf jaar geleden was mijn kinderwens al supersterk, en die is in de tussengelegen jaren alleen maar toegenomen (zo erg dat het af en toe steekt als anderen aankondigen dat zij zwanger zijn, hoe erg ik het die anderen ook gun!). Ik ben dan ook zo vreselijk blij dat mijn vriend er nu ook klaar voor is en vol voor wil gaan! Hij wordt ook steeds enthousiaster! Ben echt blij!!
    En: voor de driehonderdtachtigste keer: ik hoop zo erg dat het snel raak is voor ons allemaal! *zucht* can't wait!

7. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Hier nog één :):p

8. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Oh, en Sansky, gezien het verhaal omtrent je vorige zwangerschap: ik denk dat het inderdaad wel eens raak zou kunnen zijn nu! Als je het zo herkent van je vorige zwangerschap, zeker!

Overigens zijn de dingen die je noemt (hoofdpijn, maagzuur, verstopt zitten, e.d.) wel dingen die ik van vorige maand herken. Bij mij was het alleen maar ontpillen. Hoop dat het bij jou geen teken van ontpillen is! :D

9. Michiee

Michiee Niet meer actief

Ja zeker weten !

Het duurde even een paar weken maar daarna kon ik ''een kindje'' niet meer uit mijn leven denken, we waren er helemaal goed op voorbereid.
    We zijn wel allebei erg veranderd in positieve zin, de knop moest om zeg maar , ik ben niet een doorsnee 21jarige , ik leef nu op een heel ander level zeg ik altijd maar , en gedraag me daar ook naar.
    Andere van mijn leeftijd gaan bijvoorbeeld elk weekend uit , drank drugs en rock en roll haha

Ik door liep op dat moment een zkh traject voor mijn suiker, en moest toen 2x een glucose test waardoor ik ziek werd, en toen heeft de pil denk ik niet meer gewerkt

ach t maakt nu niet meer uit ik ben zooooo blij met mn prinsesje :D was ook super blij dat onze familie zo goed reageerde en ons zo gesteund hebben de eerste maanden.

word je toch helemaal vrolijk van ? kan me niet voorstellen dat sommige mensen dit willen missen !

10. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hier ook! :p:D

11. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    ***aaahwww...!!!*** Cutie!

12. Mell91

Mell91 Niet meer actief

@saar82
    Ik heb dat ook, om ons heen lijkt het t afgelopen jaar wel een baby boomm
    En mijn vriend en ik hebben het allebei, dan kijken we elkaar aan geven we een knipoog en beginnen we te giechelen hihi..

13. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Ze is echt een plaatje!!Een prinsesje om trots op te zijn! Hopen dat ze er snel een brusje bij krijgt;)

14. Michiee

Michiee Niet meer actief

Thanks !;)

@cin
    ik hoop het ook !

15. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Nou het lijkt inderdaad wel of iedereen om je heen zwanger wordt!! Loop je in de stad,zie je ook zoveel zwangere vrouwen. Ik geef mn vriend dan ook altijd zo'n blik en hij knikt dan geruststellend...haha!:p

16. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Meiden die voor een eerste gaan, heelveel succes en hoop heel erg dat jullie dat onbeschrijfelijke gevoel van zwanger zijn snel mogen meemaken!
    Die eerste schopjes zijn zo fijnn :D ik mis het echt heel erg hihi.
    michiee wat een lief poppetje zeg

17. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Ohhhh de spanning neemt toe hihi...
    Wie weet..

:)

18. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Ahhhh michiee wat een lieverdje!!
    Wat fijn dat je familie zo goed reageerde!

19. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Het valt ook allemaal zo op he als je ermee bezig bent.
    zelfs op alle tv reclames let je dan haha

20. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hahaha, dat soort momentjes hebben wij nu ook. Gewoon elkaar even aankijken, en precies weten wat de ander denkt! Voelt wel heel bijzonder, samen een echt geheimpje! :D

Deel Deze Pagina