Ja inderdaad! Ook op tv zie je ze,dan ineens voorbij komen! Vanmorgen op mn werk nog 1van mn leerlingen die zn broertje kwam showen. 2weekjes oud...te lief!!!! En van 3 moeders die inmiddels ook weer zwanger zijn. Ja ik word er best regelmatig mee geconfronteerd en daarom is het nu zo leuk dat ik er eindelijk zelf ook voor mag gaan!
Michiee Wat 'n schatjeeee lekker vrolijk!!! Daar mag je zeker trots op zijn! Hier ook, veel zwangeren/pas geboren baby's om ons heen En nu valt ineens de reclame van Clear Blue etc. heel erg op, en zo ook allemaal andere dingen omtrent het zwanger worden/zijn.
Nope... Zitten in hetzelfde schuitje,hihi! Maar meiden,ik ga mn bedje maar eens opzoeken. Morgen weer lange dag... En dag erna mn NOD.. Morgen geloof ik dat Lautje die heeft... Natuurlijk ga ik duimen!!!Enneh, allemaal lekker dromen over een dikke buik
♥ Wij gaan ervoor - 2014 ! ♥ ♥ NOD ♥ Babylove 85♥: Nod 31 Januari - 28 Jaar , 1e Ronde , 1e Kindje Saar82 ♥: Nod 27 januari - 31 Jaar, 2e Ronde, 1e Kindje Michiee ♥ : Nod 2 Februari - 21 Jaar, 2e ronde , 2e kindje. Lautje ♥ : Nod 8 Januari - 31 jaar , 10e Ronde, 2e kindje Cin1985 ♥ : Nod 9 Januari - 28 Jaar, 1e Ronde,1e Kindje Mell91 ♥ : Nod 23 Januari - 22 Jaar, 5e Ronde,1e Kindje Jenn1993 ♥ : Nod 2 februari - 20 jaar, 1e ronde , 1e Kindje Rozientje♥ : Nod: datum afh van FM - 29 jaar, 17e Ronde(4e MMM), 1e Kindje Denise1991 ♥ : Nod ... - 22 Jaar , 1e Ronde,1e Kindje. Rums ♥ : Nod .. SummerBloom ♥ : Nod 3 februari - Leeftijd? 2e ronde, 2e kindje De lijst weer even naar voren !
Zo 2 dagen geen tijd gehad ouder gesprekken gehad gister was pas om 11 uur thuis. Heb niet alles geleZen sorry wie weet heb ik er straks tijd voor heb alleen de laatste 2 gelezen😲sorry. Mijn nod vandaag maar dat zegt helemaal niets ik heb een hele onregelmatige cyclus dus het kan ook nog weken duren zonder dat ik zwanger ben. Ga ook pas op zijn vroegst zaterdag of zo testen denk ik nu als ik niet al aan de volgende ronde ben begonnen ga volgende ronde met ovu testen aan de gang dus dan heb ik wel een idee over mijn nod hoop ik. Michiee wat een schatje is het toch.. Ik wil vanmiddag anders vanavond even op de rest reageren maar moet nu eerst de was doen en stofzuigen vanmiddag bezoek
Toch even terug gelezen sorry alleen geen namen erbij ik kan niet teruglezen en schijven op mij tel en de namen ken ik nog niet goed genoeg Vertellen dat je zwanger bent hebben wij de vorige keer met een buikband gedaan. Die had ik onder mijn vest en die heb ik op een moment open gedaan. Zo leuk. Mijn ouders heb ik baby slofjes geven een slofje opa en een oma en het andere paar aan mijn schoonouders. Die foto vind ik wel erg leuk. Maar durf het nog niet te bedenken eerst hopen dat ik nog een keertje zwanger mag worden en blijven. Een mk is super super naar en id wat mensen ook zeggen het doet pijn. Ik heb helaas in het ziekenhuis gelegen met mij mk op de afdeling verloskunde( heel kut) tussen de moeders met een baby. Toen was er ook een die zo'n soort opmerking maakte toen heel pijnlijk nu snap ik het wel .
Vanmorgen had ik een extreem opgezette buik... pfff echt erg. En net had ik hele erge rommelige darmen Zo ik ga eens aan de strijk beginnen! xx
♥ Wij gaan ervoor - 2014 ! ♥ ♥ NOD ♥ Babylove 85♥: Nod 31 Januari - 28 Jaar , 1e Ronde , 1e Kindje Saar82 ♥: Nod 27 januari - 31 Jaar, 2e Ronde, 1e Kindje Michiee ♥ : Nod 2 Februari - 21 Jaar, 2e ronde , 2e kindje. Lautje ♥ : Nod 8 Januari - 31 jaar , 10e Ronde, 2e kindje Cin1985 ♥ : Nod 9 Januari - 28 Jaar, 1e Ronde,1e Kindje Mell91 ♥ : Nod 23 Januari - 22 Jaar, 5e Ronde,1e Kindje Jenn1993 ♥ : Nod 2 februari - 20 jaar, 1e ronde , 1e Kindje Rozientje♥ : Nod: datum afh van FM - 29 jaar, 17e Ronde(4e MMM), 1e Kindje Denise1991 ♥ : Nod ... - 22 Jaar , 1e Ronde,1e Kindje. Rums ♥ : Nod 30 januari -26 jaar - 1e ronde - 2e kindje SummerBloom ♥ : Nod 3 februari - Leeftijd? 2e ronde, 2e kindje Dames wat gaan jullie snel!!! Probeer vandaag nog te reageren.
Over de babyboom dat herken ik wel. Als je er eenmaal mee bezig bent dan zie je over zwangere vrouwen. En het eerste gevoel van mijn zoontje was alsof iemand mij heel licht over de buik ging met een veertje maar dan in de buik. Verder was onze zoon enorm rustig in de buik dus mijn man heeft hem ook maar een aantal keer gevoeld. Nu buiten de buik ook nog een rustig jongentje. @Saar82. Kan me goed voorstellen dat je hoopt dat het snel raak is. Zeker als je kinderwens al best wat jaartjes speelt. @Lautje. Dat was een hele lange dag voor je! @Sansky. Is je buik al weer wat rustiger? Zijn jullie ook al met namen bezig? Wij hebben de naam voor een dochter nog staan. Wij wisten niet wat het zou worden en de naam voor een meisje vinden we nog steeds mooi. Voor de jongen nog een paar namen over.
Ik heb zelf wel al een soort lijstje met namen, die heb ik al een jaar of 2 op mijn telefoon staan. Als ik dan een leuke naam hoorde of zag staan dacht ik oh dat is een leuke..die sla ik op! Maar nog niet echt serieus over gehad met mijn vriend. Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden, ik heb nog 2 ovulatie testen over.. Ik dacht nah ik zie t wel..maar nu na 5 dagen testen denk ik nou kom op, ik wil een smiley! Volgens de app op m'n telefoon heb ik morgen mijn eisprong...