@mel, hoop ook op een smiley voor je!! Is wel fijn, wat duidelijkheid. Ik ga er vanavond ook nog een testje tegenaan knallen. Verwacht dat hij er hetzelfde uit zal zien als 4 en 6 januari, verwacht mijn ei pas volgende week. Maar deze maand toch even goed controleren, want ik merk nu ik gestopt ben met de pil dat ik eigenlijk mijn eigen lichaam helemaal niet zo goed ken. Ben steeds een soort van hypergevoelig voor alle dingen die ik voel, haha! @Sansky, hmmm... het zal toch niet...? xxx
Oh ja, namen! Ben ik ook al mee bezig. Maar ergens denk ik dat ieder meisje al van héél jonge leeftijd bezig is met namen verzinnen voor potentiële baby's! Ik wel in ieder geval, weet dat ik er op mijn vierde al mee bezig was, en nu nog steeds. Ik heb geen lijstjes geschreven, maar in mijn hoofd heb ik er wel één zitten. De meisjesnaam die ik in mijn hoofd heb, zit er echt al een paar jaar. Denk ook wel dat dat hem voor een meisje gaat worden, want vl kon zich er ook wel in vinden. Al wilde hij er nog een letter achter, waar ik het dan weer niet helemaal mee eens was. Voor een jongen vind ik het lastiger. Sinds een paar weken wel een favoriet, maar ik weet niet of ik die erdoor krijg, haha! Als het gaat om namen, vind ik het soms wel lastig dat ik voor de klas sta. Mijn mentale lijstje was ooit veel langer, maar doordat ik zoveel kinderen en zoveel namen langs zie/hoor komen, krijg je bij die namen toch associaties. Voor mijn eigen kindje wil ik eigenlijk een naam die vooralsnog associatievrij is. x
De meisjesnaam weten we al wel,de jongensnaam daar zijn we nog niet over uit!Maar ach,we hebben nog wel even de tijd. Hebben hier ook een lijstje met namen, voor zowel jongens als meisjes. Leuk om over na te denken. Soms hoor je ineens iets wat wel heel lief klinkt,of juist stoer. Maar de meisjesnaam die we beiden mooi vinden,staat al heeeeel lang op mijn lijstje!
@Sansky hihi straks ben je gewoon hartstikke zwanger ! Gelukkig is je buik alweer wat rustiger . @Saar wij hadden dat ook met die extra letter N . maar wij vonden dat allebei gelukkig onzin dus hebben die eraf gelaten want die spreek je toch niet uit , dus waarom wel schrijven ? haha Wij weten voor een jongen wel wat leuke namen maar een meisje? geen idee ..echt geen flauw idee dat komt denk ik ook omdat we al een meisje hebben ofzo ach tegen die tijd vinden we wel wat hoop ik !
Ja, die extra letter... Zonder die extra letter is het wel een beetje een 'stoere' naam voor een meisje (vind ik dan), maar met die extra letter (die hoor je namelijk wel), wordt het wat meer 'meisje-meisje'. Niet per se 'tuttiger' maar wel wat minder stoer. Overigens vind ik die naam met die extra letter ook wel okee, maar zonder vind ik hem leuker! Hihi, duidelijk verhaal, he?
hahaha uhhh duidelijk haha haar naam vonden we op internet als : J.aylinn maar wij hebben er dus J.aylin van gemaakt
Ah echt een super leuke naam! Wat grappig dat je daar al zo mee bezig bent he hihi Saar82 ja dat lijkt mij ook, je ziet en hoort voor de klas helemaal veel namen natuurlijk! Ik denk ook vaak verder..zoals hoe gaan mensen het eventueel afkorten? Hoe klinkt het dan...
Wow wat gaan jullie snel! @vertellen dat je zwanger bent: wij hebben onze eerste zwangerschap een kaartje geschreven met gefeliciteerd opa en oma ( zou voor beide het eerste kleinkind zijn) helaas eindigde die zwangerschap in een ma. Tweede keer was de ivf en wisten ze wanneer we mochten testen was dus geen verrassing dat we iets kwamen vertellen wel heel speciaal @namen ik weet de namen al! Vriendlief nog niet spannend eerste testers en nods komen eraan! Wie weet is er al iemand zwanger @Sansky interessante klachten hoe gaat dat nu?
Dit herken ik dus ook! Zoveel namen komen er voorbij,maar ' mijn meisjesnaam ' heb ik nog niet in de klas gehad
Wij hadden met de eerste zwangerschap 2 namen bedacht.... j/m omdat we niet wisten wat we zouden krijgen.... De meisjesnaam heb ik daarna toch verteld toen mensen het vroegen haha, dus die zal ik bij een 2e niet meer gebruiken.. Die naam hoort nu gewoon bij 't idee van als het een meisje geweest zou zijn als vind ik het nog steeds een hele mooie naam. Nu heb ik 1 meisjesnaam in gedachten en 3 jongensnamen We hebben het samen nog niet erover gehad. Maar komen we vast wel uit Ik vind de meisjesnaam echt lastig.. Jaylinn is idd leuk... hoor ik nu regelmatig! Ennuhm.. verder hier, rugpijn is wat gezakt. Maar nog niet weg. (lage rugpijn) Ik heb echt geen idee of ik wel of niet zwanger ben.. Dan denk ik wel, dan weer niet... Het zou wel heeeeeel snel zijn dan... En ben pas van de pil af. Ik ga er toch maar niet vanuit
Goeoeoeoed.... Vage sh*t hier, dames! Ik ben om de dag ovutestjes aan het doen, om te kijken of ze zouden oplopen. Nu heb ik er net eentje gedaan, en ik had heel erg verwacht dat hij hetzelfde zou zijn als de testen van 4 en 6 januari, maar hij is ineens een stuk lichter! Ik snap er geen bal van! Hebben jullie een idee hoe dit zou kunnen?
Pff ik heb het toen 2x geprobeerd zo'n testje, ik dacht dat is niks... Maar goed.. alle beetjes zullen helpen toch. Dus volgens de ovu heb je je eisprong gehad of zo?
Dat lijkt me heel sterk... Was t/m 3 januari ongesteld, en ik heb 4 januari een ovulatietest gedaan als een soort 0-meting: kijken hoe die eruit zou zien als ik sowieso geen eisprong zou hebben... Maar nu ik nog eens goed naar de test van vandaag kijk, lijkt het alsof het controlestreepje ook iets lichter is dan bij de andere twee tests die ik heb gedaan... Misschien is deze test gewoon iets minder gevoelig dan de andere twee? Alhoewel het wel allemaal kv testen zijn. Zouden allemaal hetzelfde moeten zijn, toch? Overmorgen nog maar eens testen, en kijken hoe het er dan uit ziet, denk ik... Mijn ei kan het denk ik echt niet geweest zijn de afgelopen week. Ik verwacht mijn eisprong in de loop van volgende week, en vorige maand heb ik hem echt heel erg goed gevoeld. Hoopte met deze testen wat bevestiging van mijn eigen gevoel te krijgen... Maakt me nu alleen een beetje onzeker. Nou, I'll keep you posted! x
voor een jongetje hebben we er toen eigenlijk niet echt over na gedacht omdat we met 17w wisten dat ze een meisje zou zijn. Ja nu hoor je het ineens heel veel haha . kan zomaar hoor ! ik lees het vaak genoeg , gestopt en nooit meer ongi geweest..dus ik heb nog goede hoop voor je
ik heb nog nooit ovu testen gebruikt ..dus ik snap er ook niks van miss kan je in het testen topic ff vragen .. die meiden weten meestal wel raad
Goedemorgen meiden, Vanochtend weer ovulatietest(clearblue digital) gedaan, nog steeds negatief.. (ben zaterdag begonnen) Volgens de app op mijn telefoon is vandaag mijn eisprong.. en ik heb nog maar één test over. Had niet gedacht dat ik hier al zo onzeker van zou worden.. Xxx
Hee meiden! Ik heb dinsdag testje gedaan, negatief. En vanochtend bloed in mn onderbroek! Dus ongesteld geworden gelukkig. Hopen dat het doorzet met vloeien, dan kan ik daarna weer proberen!