Hallo girls! Was ik weer, had gister onwijze hoofdpijn, geloof lichte migraine aanval! En nu word ik wakker met opgezette pijnlijke amandelen.. Maar goed! Wij hebben ook al een aantal namen bedacht.. Wat moeilijk om te bedenken en te kiezen! En ovulatie testen heb ik wel maar ik ga niet elke dag testen! Ik zie wel wanneer het bij mij zover is het is raak of niet!
Michiee Thnx, ik hoop het Hier echt vreemd gevoel in de buik.. Of zwanger of toch obstipatie (dat alles vast zit) Pfff.... Zou ik ook op 't lijstje erbij mogen? 1e Ronde, 2e kindje.... 26 jaar. NOD is denk ik 16/1 of m'n cyclus moet al langer zijn...
Ik heb ook erg weinig eetlust, vooral in de ochtend en middag of door de dag heen.. Het enige wat ik dan wel lust is het avondeten.... Maar niet zo veel.
Wij gaan ervoor - 2014 !♥ ♥ NOD ♥ Babylove 85♥: Nod 31 Januari - 28 Jaar , 1e Ronde , 1e Kindje Saar82 ♥: Nod 27 januari - 31 Jaar, 2e Ronde, 1e Kindje Michiee ♥ : Nod 2 Februari - 21 Jaar, 2e ronde , 2e kindje. Lautje ♥ : Nod 8 Januari - 31 jaar , 10e Ronde, 2e kindje Cin1985 ♥ : Nod 9 Januari - 28 Jaar, 1e Ronde,1e Kindje Mell91 ♥ : Nod 23 Januari - 22 Jaar, 5e Ronde,1e Kindje Jenn1993 ♥ : Nod 2 februari - 20 jaar, 1e ronde , 1e Kindje Rozientje♥ : Nod: datum afh van FM - 29 jaar, 17e Ronde(4e MMM), 1e Kindje Denise1991 ♥ : Nod ... - 22 Jaar , 1e Ronde,1e Kindje. Rums ♥ : Nod 30 januari -26 jaar - 1e ronde - 2e kindje SummerBloom ♥ : Nod 3 februari - Leeftijd? 2e ronde, 2e kindje Sansky ♥ : Nod 16 Januari - 26 Jaar, 1e Ronde, 2e kindje
Nou meiden! Gaat lekker hier, keelontsteking em koorts! Maar ander nieuws, vanavond of morgen word ik tante & zelf start vanavond echt het ontpillen!
Heb het gevoel dat mijn hele hoofd in brand staat.. Niks aan de hele dag vloeibaar eten.. Maar komt vast wel goed!..
Ja zo vervelend! Weet niet wat ik moet eten.. Al genoeg thee met honing en yoghurt gehad.. Zo pijnlijk! Kwam vanmorgen in een keer opdagen
Hm, Denise, klinkt niet goed... Heb je al iets van ibuprofen ingenomen? Werkt tegen pijn, maar is ook ontstekingsremmend... Sterkte!
Michiee Jaa he hihi.. vandaag na geshopt te hebben, beland bij MC Donald's.. normaal vind ik dat altijd lekker, nu ging 't.. kreeg 't met veel moeite op pff. En ben moeeeee. Bohh niet normaal. Denise Heel veel beterschap voor jou, en super leuk dat je tante wordt Toen mijn zus de kleine kreeg was ik alleen maar aant huilen van blijdschap, ik kwam niet meer bij, zo bijzonder als je zus een kind krijgt.. oohhhh Succes met ontpillen!!! En allemaal nog eens heeeeeeeeel veel succes met het zwanger worden!!!!
Nog ff van die rare dingen.. Ik ben helemaal geen ijs-eter, doet me helemaal niks.. nu heb ik al 2 dagen ijs gegeten, pff raar haha. En met mijn vorige zwangerschap lustte ik heeeeel graag Sherry Coke, en nu had ik daar vandaag toch ineens heel erg zin in?! En nog steeds! Kan niet wachten om te testen
ik ben heeeeeel benieuwd ! of je lichaam houd je giga voor de gek of je bent al heel erg zwanger. wanneer kan je testen ?
Ja ik hoop dat ik er zsm heen kan! Ze is nu net een uur in het zh om ingeleid te worden Ik hoop dat ik weinig last krijg van ontpillen... En jullie allemaal ook heel veel succes
Ik kan ook niet wachten tot je kan testen, hihi! Als je nu ook dingen herkent van je vorige zwangerschap... Betekent misschien toch wel iets! Ik hoop het heel erg voor je! En ik ben supernieuwsgierig! Ik had vandaag een beetje gekke afscheiding (sorry, TMI coming up!). Was een beetje wittig, en draderig. Nou heb ik ergens gelezen dat dat kan wijzen op een eisprong. Wij gaan vanavond dus flink aan de klus, en (als het aan mij ligt) alle avonden komend weekend ook! Hoop dat het snel raak is! Nu lekker Wie is de Mol kijken!
Ik hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek houdt Ik kan DENK ik 16/1 testen.... Dat is dan 14 DPO. Maar wie weet is m'n cyclus veel langer?? Ik had bij S. toen 40 dgn, toen heb ik getest pfff... Moet er niet aan denken weer zo lang..