Gestopt met de pil , en er voor gaan ! - 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Michiee, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiee

Michiee Niet meer actief

Welkom! Gezellig word hier steeds drukker

2. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Michiee er is bij ons helaas niet echt iets gevonden alleen dat ik een hele onregelmatige cyclus heb en dat dat hormonaal is.
    Nu is het nog niet zo lang hoor een jaar moet je er meestal wel voor uittrekken en ik heb mogelijk nog veel langer nodig omdat het voor mij lastig is om op het goede moment te klussen.

Oeps kan je naam niet meer zo snel vinden als je nog 4 maanden moet studeren kan je er gewoon voor gaan hoor. Het blijft toch altijd de vraag hoe lang je erover doet en als je 4 maanden zwanger bent kun je nog gewoon alles doen.
    Als je leven maar stabiel genoeg is voor het kleintje toch.

Mijn eten van gister was pannenkoeken wij zijn gezellig uit eten geweest bij het pannenkoekenhuis 😁ik had geen zin om te koken.

3. Michiee

Michiee Niet meer actief

Lekker wij aten ook pannenkoeken.

Wel balen zeg dat er niets gevonden is.. hopelijk nu wel snel raak

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hoi hoi, wat word het hier al gezellig druk zeg :) leuk leuk .

Wat de studie betreft, gewoon ervoor gaan meid, jou lichaam en jou kinderwens!komt heus wel goed ;).

Hier ja heel spannend, is niet de eerste keer dat ik stop met pil, was enkele maanden geleden al gestopt geweest maar door gezondhreidsredenen terug moeten beginnen. Maar nu kunnen we er weer volledig voor gaan :D jeeeej!!!

Gisteren moesten we naar een nieuwjaarsdrink nog dus hebben we daar hapjes en soep gegeten :D vanavond eten we witloof met ham en kaas en aardappelpurree mjammieee !

Van vanmorgen ook weer terug gaan sporten, we waren in de kerstvakantie twee weken bijna aan zee geweest en was weer 500gr bijgekomen, manlief was er 2kg bijgekomen oepssss .

Mijn onttrekkingsbloeding is bijna over pfff dag 7 al wel lang genoeg gebloed nu haha.

Fijne zondag nog iedereen!

5. Michiee

Michiee Niet meer actief

Haha ja dat heb je met de feestdagen he.
    Ik moest ook wachten tot ik gezong verklaard was door de dok.
    Na mn bevalling ben ik onwijs veel afgevallen zonder aanwijsbare rede zelfs met de feestdagen nog wat afgevallen terwijl ik onwijs kan bunkeren haha

Ach bij een volgende zw zal ik vast helemaal uitzetten ipv afvallen haha

6. Michiee

Michiee Niet meer actief

Als iedereen zn nod ff doorgeeft dan zal ik een lijstje maken zodat we het kunnen bij houden dat is wel leuk en overzichtelijk als jullie dat ook willen tenminste?

7. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    T wordt al een gezellig clubje zo, zeg! Leuk!

Mijn nod staat (voorlopig) op 27 januari, uitgaand van een cyclus van 27 dagen, zoals afgelopen maand. Denk dat de daadwerkelijke nod misschien wel een paar dagen later is, omdat ik voordat ik met de pil begon altijd een langere cyclus had. We gaan het meemaken... ;)

8. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Hallo lieve mensen,

Ik kom ook even spieken op dit forum. Ik heb al veel gelezen in een ander forum over Meiden begin 20 die zwanger willen worden. Veel informatie uit gekregen!
    Ik ben 20 jaar, eind augustus word ik 21.
    En nu spant het er namelijk om.
    Ik ben vorige maand overgestapt op een andere pil, aangezien mijn vorige pil verhoogde kans gaf op trombose en longembolie. Niet fijn dus!

Dus nieuwe pil gekregen. Deze kreeg ik lastig weg met water dus heb ik er 2 niet ingenomen en vergeten omdat ik met eten het in moet nemen om het weg te krijgen.
    Nu kwam het beter uit (ivm het zien van mijn ouders, ik zit op kamers, en verjaardagen) om alvast te stoppen met de pil en mijn stopweek in te gaan.

Ik ben zo'n 6 maanden samen met mijn lieve vriend die nog gewoon bij zijn moeder woont.
    En daar klus ik natuurlijk gewoon mee.

Na elke pilstrip word ik 4 dagen na min laatste pil ongesteld. Zondag laatste pil ingenomen en dus donderdag moest ik ongesteld worden.Nu is het inmiddels weer zondag en ik ben over tijd! Paar symptomen tegengekomen van zwangerschap.
    Mijn vriend en ik hebben het er al over gehad en het is gewenst.

2 testen gedaan, vrijdag ochtend en gisteravond, maar beide negatief.

Afwachten!

Sorry voor het lange berichtje haha :p

9. Michiee

Michiee Niet meer actief

♥ Wij gaan ervoor - 2014 ! ♥

♥ NOD ♥

Saar82 ♥: Nod 27 januari - .. , .. ,..
    Michiee ♥ : Nod 2 Februari - 21 Jaar, 2e ronde , 2e kindje.

10. Michiee

Michiee Niet meer actief

Je lichaam is denk ik in de war van het wel en dan weer niet innemen van de pil...;)

11. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Spannend voor je Jenn! Overtijd zijn kan natuurlijk ook liggen aan je nieuwe pil, en het feit dat je lichaam moet wennen aan een andere hormoonsamenstelling. Zou een eventuele zwangerschap wel welkom zijn, zelfs als ie niet helemaal gepland is? Misschien morgen een testje wagen?

12. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Ja alles is mogelijk.
    Ene kant hoop ik eigenlijk echt dat ik een positieve test krijg!
    De kriebeltjes in mijn buik worden steeds meer sinds ik aan het nadenken ben over kindjes en dat het echt mogelijk is.

Mijn lichaam is vast van slag van de pil.
    Normaal als ik een pil vergeet dan is er niks aan de hand (aangezien er tussen die 2 pillen vergeten ook zo'n 5 dagen tussen zat)

Morgenochtend of dinsdag nog maar even een testje idd! :)

13. Michiee

Michiee Niet meer actief

Spannend Jenn!

14. Michiee

Michiee Niet meer actief

als jullie er ook op willen ..willen jullie dan je gegevens ff doorgeven hihi :D

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Aanvullinkje bij mij: 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    :D

16. Michiee

Michiee Niet meer actief

♥ NOD ♥

Saar82 ♥: Nod 27 januari - 31 Jaar, 2e Ronde, 1e Kindje

Staat erbij hoor Saar82

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    nod 31 januari , 28 jaar 1ste ronde 1ste kindje

18. Michiee

Michiee Niet meer actief

♥ NOD ♥

Babylove 85♥: Nod 31 Januari - 28 Jaar , 1e Ronde , 1e Kindje
    Saar82 ♥: Nod 27 januari - 31 Jaar, 2e Ronde, 1e Kindje

19. Michiee

Michiee Niet meer actief

staat erbij hoor :D

20. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij mijn gegevens lautje, 31 jaar, 2e kindje en is denk ik nu woensdag de 8e maar kan ook eerder of later weet het nooit zeker.

jenn Rommelen met de pil is altijd lastig is je lijf van slag door het onregelmatig slikken of ben je zwanger. Ik denk dat ik een testje zou doen al moet het dan wel ruim 2 weken na de gemiste pil zijn denk ik.
    Sterkte

Deel Deze Pagina