Haha gaat lekker he michiee! Daarom wilde ik graag snel beginnen..ga er vanuit om in 2015 te bevallen maar wie weet dit jaar nog!
oww.. wat een rot dag!.. mijn baan kwijt omdat ze teveel mensen in dienst hadden.. en toen moest ik er maar aan geloven! en wat moeilijk om werk te zoeken, maar goed ik hou positive moed word gewoon huis moeder hihi en hoe gaat het hier??
Denise, wat ontzettend balen van je baan!! Dat is echt niet tof!! Zoeken nu dus voor jou... En dat in deze tijd.. Hoop dat je snel iets vindt. Net toch maar ff getest, kon het echt niet laten.. Negatief, maar wie,weet ben ik te vroeg. En anders, laat die ongi maar snel komen dan! Meteen maar ovulatietesten gehaald, lees ik op het forum ook over, dan gaan we maar eens kijken of en hoe dat dan weer werkt!
Denise wat vervelend van je baan! Wel fijn dat je toch positief kunt blijven, ik ben nu ook huismoeder omdat ze mij ontslagen hebben vanwege mijn zwangerschap vorige x. Cin leuk he die test drang haha. Het is best lastig om te weten wanneer je overtijd bent ook mijn cyclus was al een tijdje 30 en vorige keer ineens 37!! Dus ik probeer te testen als ik al 2 weken overtijd zou zijn maar dat duurt langgg!
Ha meiden! Huh, denise, hoor je nu net vandaag dat je je baan kwijt raakt? Wat ongelooflijk balen meis! Dames met de onduidelijke cyclussen: grmbl! Wat kan je lichaam je dan ineens in de steek laten zeg. Hoop dat jullie ook snel duidelijkheid hebben en flink aan de klus kunnen! Op naar een hele stapel mooie testen in de komende weken!! Ik heb even wat hulp nodig. Mijn lichaam deed afgelopen weekend precies wat ik hoopte en verwachten (ei, dus!), en vriendlief en ik hebben het goed gezellig gemaakt de afgelopen dagen, haha! En nu... Doos dat ik er ben, ben ik mezelf natuurlijk meteen allemaal dingen in mijn hoofd aan het halen. Okee, het zou best raak kunnen zijn (who knows?), maar die kans is natuurlijk niet heel groot, meteen in ronde 2. Maar toch ben ik me (1 dag na eisprong) aan het inbeelden dat mijn borsten anders voelen en dat ik een gek gevoel in mijn buik heb en... en... en... Kan dingen dus even niet relativeren, haha! Kan iemand me even een halt toeroepen? Word een beetje gek van mezelf. Vanaf wanneer zou je eigenlijk dingen kunnen voelen? Meteen vanaf bevruchting of vanaf de innesteling pas? x
helaas kan ik daar niet over mee praten want ik ben zwanger geraakt terwijl ik de pil slikte. Maar bij mijn zoontje voelde ik me halverwege de maand grieperig en deed een negatieve test. 2 weken daarna was ik al ruim 4 weken zwanger en had een posi test en wist eindelijk waar de kwaaltjes vandaan kwamen haha dusss ik zal voor je duimen in ieder geval.
Oh ik vergeet erbij te zeggen dat ik me al zwanger voelde voor die eerste test, en dat dus later ook bleek haha
ja helaas pindakaas! maar een ding scheelt, ik kan bij mijn vader aan het werk in het WTC! tijdens beurzen en evenementen! dus toch nog wat positiefs ik zit vandaag op dag 9 van cyclus, ben benieuwd hoelang het duren gaat!! ik zal even eten xx
Gelukkig Denise dat je toch ergens terecht kan! Ik heb met die ovulatietesten geen ei gevonden..(vrijdag de laatste) Maar het gekke is, ik had vanaf zaterdag ineens zoveel zin (echt overdreven meer als normaal) en dus ook geklust, en zondag werd ik wakker.. en nog steeds echt super opgewonden hihi dus weer geklust! En vanochtend dus weer heel erg..dus maar weer geklust! (Vl wist niet wat um overkwam hihihi!) Ik heb weleen gelezen dat je opgewonden kan zijn als je vruchtbaar bent.. Dus wie weet! ♡ Ik heb vandaag trouwens ook bij de etos een doosje mama tabletten gekocht.. met foliumzuur en visolie. Heb al meerdere keren gekezen dat het goed is als je daar vast mee begint zodra je stopt met de pil. Iemand die dat ook slikt? Liefs xxx
Idd, fijn dat je toch ergens terecht kan Denise! Ga je wel nog solliciteren, of houd je het bij het werk bij je vader? @Mel: Ja, dat verhoogde libido... Herken ik wel! Afgelopen weekend was ik me daar heel bewust van door die ovutesten, maar vorige maand niet. Vorige maand vroeg mijn vriend op een gegeven moment of het allemaal wel goed ging: hij vond dat ik wel echt extreem veel zin had, hahaha! Ik neem overigens ook extra voedingssupplementen: Davitamon Compleet Mama gebruik ik, zonder visolie (eet nl geregeld vis). Ben pas twee weken bezig met de Mama Compleet tabletten. Daarvoor gebruikte ik alleen foliumzuur (daar ben ik nu natuurlijk mee gestopt, omdat dat ook in die Compleet Mama tabletten zit). x
@denise heee balen zeg !! pff en met huismoeder zijn is niks verkeerd hoor ..is ook leuk ookal loop ik wel eens te zeuren hier haha @Saar dat weet ik eigenlijk ook niet.. net als Mamatje zwanger geworden toen ik de pil nog gewoon slikte bij mij begon er een lampje te branden toen ik eens zere borsten had .. @Mell ja die heb ik geslikt bij mijn dochter nadat ik wist dat ik zwanger was. dat zeggen ze wel he hihi dus wie weet. had je geen vruchtbaar slijm ? ik had dat vorige maand wel heel erg ! hier het bloeden gelukkig weg.. stom lichaam .. ik tel gewoon vanaf 8 januari, de dag dat ik dus weer ongesteld werd voor de 2e keer. dan zou 10 feb mijn nod zijn .. ik ga zo lekker een bruin brood bakken hihi
Toen ik stopte met de pil ben ik ook meteen mamma compleet van davitamon gaan slikken. Hopen dat t werkt
Nou ik toch vrij ben begin ik morgen met mn huis opruimen en daarna lekker schoonmaken! Gaat de tijd wat sneller en denk ik niet continue aan werkloosheid.. Al ben ik dat niet want werk zo nu en dan bij het wtc! Ik hoop dat jullie allemaal in 2014 nog bevallen dus goed jullie best doen Ik hoop dat ik in 2015 beval..
Denise Balen man!!!! Gelukkig heb je nog iets achter de hand qua werk. De huismoeders Hebben jullie een uitkering of komen jullie van 1 inkomen rond? Hier zou dat ECHT niet lukken, helaas.. want als dat zo was, stopte ik met werken of ik ging maar 1 dag haha
Iedereen Ik vraag me toch eens af hoe dat bij jullie is..? Hebben jullie een aardig bedrag per maand over om uit te geven of te sparen (kleintje etc) ?? Of komen jullie net rond? En moeten jullie goed op jullie geld letten? En zijn jullie ook een beetje bang voor wat de toekomst brengt met studeren van kind/kinderen en alles wat daar bij komt kijken? Ik weet het is nog ver weg, maar goed, als je voor een kind of kinderen gaat, denk je daar toch wel over na lijkt me. En het wordt ook allemaal zo duur, en bezuinigen ergens op kun je niet eens meer echt....
@saar82 ik lust geen vis dus ik dacht ik neem degene met visolie. @sansky mijn vriend en ik werken allebei fulltime.. meestal houden we in een "normale" maand (zonder gekke rekeningen) rond de 100/150euro over.. Maar ik denk zeker aan de toekomst! Ik maak me daar soms wel zorgen over hoe dat zal zijn met een kleintje... Ik heb weleens op internet gezocht "wat kost een baby" Maar daar kom ik alleen uit op antwoorden als, tja je kan het net zo duur maken als je wil'.. Dus niet heel duidelijk.. het is ook wel zo dat je het zelf een beetje in de hand hebt.. Xx
Oke... Wat kost een kleintje... Tja, wij hadden de hele babyuitzet al zowat bij elkaar en ik was nog NIET eens zwanger! Hahaha das pas gek he!!! Ik weet 't.... maar kon ZOOOO niet meer wachten..... En dan bedoel ik nog niet kinderwagen, kamertje, badje..... Meer dingen zoals wel de box hahaha, die zag ik op MP een ronde, ... die was te gek vond ik toen, en vond hem nergens anders in die kleur, dus wou hem zooo graag, en toen het boxkleed en zo nog wat spulletjes he Maar het ligt eraan of je bv wilt en kunt gaan geven of flesvoeding. Ik heb bv gegeven, daarna moest ik fles geven. Met flesvoeding was ik toch wel een pak per week kwijt.... zit je op een wat zou het zijn, 12,13 Euro ? En dan de luiers.... Op zich vind ik de luiers best meevallen, ook als ik naar mijn zoontje nu kijk, hij gebruikt er 4 op een dag of zo? Of moet al meerdere malen gepoept hebben of zo dan is het anders. En wij hebben de luiers en doekjes van Kruidvat merk, ook voor te verzorgen... In het begin had ik Zwitsal en Pampers, nou Kruidvat is echt prima hoor, en bespaart veel geld.. En met de vezorgingsspullen, doe je best lang! Nog meer info?? Hihi
Ik baal er soms zo van dat mijn man alimentatie moet betalen... Dat is aan zijn zoon uit een eerdere relatie.. Goed, ik wist vantevoren dat dit dan zou moeten gebeuren, LOGISCH! En ergens vind ik ook dat je dat als vader zijnde verplicht bent aan je kind.... en aan de moeder natuurlijk. Anders had die ''dat ding'' bij zich moeten houden haha Maar toch is het soms ''kut''?! Je gaat denken en denken, en je praat wel eens met vrienden en dat hun zoveel kunnen sparen etc, en dan ga je denken, waar gaat het bij ons dan mis ? Jaaa wij betalen ook 200 in de maand aan alimentatie, 2e auto nog erbij etc.. en dan denk je OOHH jaa.. daarom hebben hun meer over. Na goed, wou dit gewoon even kwijt, eigenlijk hebben jullie er niks aan, ik ook niet om het te vertellen, maar ja Je denkt gewoon vaker van wat als,..... En daar moet ik eens mee stoppen, want het is nu eenmaal zo... en het blijft totdat het kind 18 is! Klaar Anders had ik maar een andere geliefde moeten zoeken he?
@sansky Ja ik zou ook gewoon van kruitvat of etos producten nemen.. En kwa spullen voor de kamer hoef ik niet perse splinternieuw te hebben, misschien op een paar dingen na.. Had jij de kinderkamer nieuw of ..? En ik zou nu ook al willen shoppen voor baby spulletjes hihi maar niemand weet dat wij überhaupt bezig zijn. Zie soms echt leuke dingen! En dan denk ik nee eerst maar proberen zwanger te raken hihi Ja dat is best een hoop geld! Is zijn zoon dan ook weleens bij jullie? Vind je dat lastig? Lijkt mij soms best ingewikkeld.. En hoe oud is zijn zoon? Xx
Wij hadden de kamer nieuw ja, van Babydump. Maar was wel een mooie prijs! 2e Hands is vaak ook mooi hoor, flink sopje erover heen en hoppakee Een nieuwe kamer. Van ons wist toen ook niemand dat we ''bezig'' waren voor een kindje. En toen waren we bij de Babydump en hadden we al van alles in onze handen en toen schrok ik me dood, want een bekende van ons kwam binnen wandelen hahaha, heb ik snel alles in een hoek gesmeten en ben wat rond gaan lopen, kwamen we nog met hun aan de praat, heb ik maar gezegd dat we een cadeautje zochten voor een pasgeboren babytje hahaha Zijn zoon is 8. Hij is om het weekend een nacht bij ons..... Is idd lastig.. Ook als je het bekijkt qua opvoeding, pff hou maar op haha..