oeeee spannend Michiee ik ga duimen voor ons allemaal! ik heb ook een lichte buikpijn... we wachten geduldig af!! (ook al heb ik geen geduld haha)
Hallo! Kan ik hier ook al meebabbelen? Ik neem op 1 februari 'pas' mijn laatste pil in Begint dan eigenlijk ook al meteen mijn Ronde 1 of hoe zit dat juist?
Hoii Rainbow88! Welkom! Qua rondes: dat ben ik idd meteen na het stoppen met de pil gaan tellen, dus meteen ronde 1. Al is het officieel eigenlijk volgens mij ronde 0 omdat je na het stoppen met de pil nog niet 'echt' ongesteld wordt. Vond dat ook lastig, maar hou het vooral op ronde 1! Dat smerige praatje van het eruit lopen van sperma. Tja. Ook herkenbaar. Ik hoop zoooooo dat het meteen ronde 2 raak is! Nu 3 dpo, kan niet wachten om te mogen testen! Hoop dat ik er deze ronde aan toe kom, trouwens, want vorige ronde voelde ik mijn ongi duidelijk aankomen en was testen compleet overbodig
Deze week en volgende week nog goed klussen! En dan hopelijk raak!! Dan kan ik begin februari testen en volgens berekening kan ik morgen beginnen met ovulatie testjes!! # spannend!!
Ok bedankt voor de uitleg Ben nog niet zo mee in heel dat gedoe hihi, zal wel komen als ik er echt mee begonnen ben! Heb wel al 3 pakken ovulatietesten in de Action gekocht
Ah, Rainbow, dat komt snel genoeg! Wist tot voor kort ook vrij weinig, maar ik ging steeds meer info opzoeken! En, we kletsen hier ook vrij veel, over vanalles. @Michiee: wat heb je een enorm schattige avatar!
Ik ken nog niet alle afkortingen op NOD na.. En voor de rest begrijp ik een hele boel! Ik hoop alleen dat ik niet misselijk word... Volgens de chinese kalender van geslachtsbepaling heb ik een grotere kans op meisje.. maar dat zegt niet alles! het klopt alleen wel bij mijn zus... 2 jongens! zolang het maar gezond is!
hier klopte hij ook ! maarja altijd 50 procent kans he hihi Dat hoop ik ook niet want daar ben ik echt fobische voor
haha ja, nou ik ga kijken of er nog meer geslachtsbepalingen op internet te vinden zijn... voor mijn ouders zou het leuk zijn om een meisje als kleinkind te krijgen.. ze hebben nu alleen maar jongens en zelf 2 dochters, ik en mijn zus.. maar goed, wij bepalen dat niet dat doet moeder natuur haha
Volgens Chinese kalender hebben wij deze maand meeste kans op een jongen! Ben benieuwd! Verder vooral kans op een meisje dit jaar, hihi! Ik vind die afkortingen ook nog lastig. DPO weet ik inmiddels ook (days past ovulation, volgens mij), maar moet heel veel dingen opzoeken die ik hier tegenkom!
Het is toch wel grappig he, hoe we daar allemaal ideeën over hebben. Mijn ouders hebben 3 jongens en mij, en mijn schoonouders hebben 4 jongens, dus ik denk dat de familie helemaal gelukkig zou worden van een meisje. Maar we vinden zelf het idee van 4 generaties van hetzelfde geslacht op de foto wel leuk, en dat kan alleen nog met de mannen. Ach, het doet me weinig eerlijk gezegd. Jongens lijken me makkelijker, omdat ik met alleen maar jongens om me heen ben opgegroeid. Maar dat maakt een meisje misschien juist wel heel leuk!
Ik zit op de site mame en zo te kijken wat betreft de 1e week zwangerschap tot de 40e week, al die informatie! zo indrukwekkend.. hoe het allemaal groeit enz, geweldig!!
ik heb een beetje buikpijn.. misschien mijn ei?? zou best kunnen want ik heb allemaal ovulatie testjes gedaan op internet.. en de aankomende dagen zou ik het vruchtbaarste zijn.. ik wacht hoopvol af!
Spannend Denise! Dat wordt flink klussen de komende dagen! En Michiee, inderdaad. Het maakt mij ook geen bal uit of het een jongen of een meisje wordt. Vl geeft ook aan dat het hem niet uitmaakt, als het idd maar gezond is en gelukkig wordt. Daar gaan we dan ook voor! Ik doe er alles aan om zelf zo gezond mogelijk te leven, nu al, om een evt. kleine een zo goed mogelijke start te geven. Ik ben toen ik stopte met de pil ook direct gestopt met het drinken van alcohol (niet dat ik dat zo vaak deed, hooguit een glas wijn op een feestje, nooit thuis), en ik probeer mezelf aan te wennen te ontbijten. Ik moet echter nogal vroeg weg naar het werk, dus het ontbijt schiet er helaas een beetje bij in. Krijg 's morgens geen hap door mijn keel. En ik probeer te minderen met koffie en cola, maar ook dat vind ik lastig, haha! x
dat heb ik ook dat ontbijten lukt nooit grr.. bij mijn dochter ook nooit pas rond een uur of 11 12 kon ik eten.
Ja zeker spannend! sinds de stop vd pil is mijn zin ook vergroot.. mijn vriend merkt dit en vind het allemaal wel grappig en leuk uiteraard! dat de pil zn invloed had... niet normaal!! haha ook heb ik mijn vriend erop gewezen de aankomende tijd te klussen! vind hij helemaal niet erg, dus lets gooo haha!
Hihi! Mijn libido is ook behoorlijk groter. Denk dat dat deels hormonen zijn, maar deels ook dat je weet dat je bbezig bent voor een beepje. Weet overigens wel dat ik nooit meer aan de pil wil. Pas als je ermee stopt merk je wat voor zooi het is!
ja het is echt troep ! echter hier niet echt een heel hoog libido .. dat is eigenlijk gekomen sinds de bevalling ik zei een paar maanden terug nog tegen ml : als we een tweede willen mogen we wel meer oefenen haha . gelukkig is het in de maanden wel omhoog gegaan, zeker nu we er echt mee bezig zijn