Ja dat woord zocht ik! Libido Ik had toen ik nog aan de pil zat maar weinig zin en dat lag dus niet aan mn vriend! Maar goed, pilvrij en lekker genieten van elkaar <3
moet wel zeggen dat dat ook kwam omdat ik 5 maanden na de bevalling continu ongesteld was en een ernstig gebrek had aan b12 waardoor ik heel erg moe was.
Cin1985 & Michiee zo leuk wil ik ook eens laten doen moet nog even wat rondneuzen op de site denk ik Succes! Rainbow88 welkom!
Ja dat verhoogde libido merkte ik zéker!! En vl ook haha! hij vind het wel leuk zo hihi Idd nu je gestopt bent met de pil merk je pas t verschil! Had vandaag op me werk ineens een soort steek in mijn rechter onderbuik echt dicht bij m'n lies.. Zo apart..? Welkom rainbow88!
Ik heb echt een raar opgeblazen gevoel in mn onderbuik.. Alsof er van alles bezig is.. Ik denk dat ik ga huilen van blijschap als mn test positief is, en dan nog stil houden...maar ik wacht nog even met testen!
Michiee, wat een schattige foto weer! Leuk hoor! Denise, ik voel precies wat jij voelt volgens mij. Ik heb ook een raar opgeblazen gevoel. Daarnaast al de hele avond niet helemaal lekker. Nu heerst er wel iets op mijn werk, maar hoop dat het iets anders is natuurlijk...
Mn vriend slaapt al, dus dan er morgen tegenaan haha! Ik heb er zoveel zin in om zwanger te raken!! Ben gewoon al verliefd, niks houd me tegen, geen werk, geen rekening helemaal niks! Alles komt wel goed
nou toevallig ga ik net ook naar de wc en ik heb nu veel doorzichtig rekbaarslijm wat duid op vruchtbaarheid als ik het zo lees @Denise dat is DE instelling !! niks houd ons tegen !
Haha nee niet echt helaas! Ben benieuwd hoe jij eruit ziet.. Kan geen beeld plaatsen op je naam en dochter na.. Maar dat geeft niet. Houd t spannend hihi!
ik wil wel een foto plaatsen hoor..maar dan haal ik hem er daarna weer af ..als je nu nog online bent tenminste