♥ Wij gaan ervoor - 2014 ! ♥ ♥ NOD ♥ Babylove 85♥: Nod 31 Januari - 28 Jaar , 1e Ronde , 1e Kindje Saar82 ♥: Nod 27 januari - 31 Jaar, 2e Ronde, 1e Kindje Michiee ♥ : Nod 2 Februari - 21 Jaar, 2e ronde , 2e kindje. Lautje ♥ : Nod 8 Januari - 31 jaar , 10e Ronde, 2e kindje Staat erbij Lautje
Hoi allemaal! Ook ik zou graag mee willen kletsen met jullie! Mijn vriend en ik hopen dit jaar zwanger te worden van ons eerste kindje. Op 8 dec heb ik mijn laatste pil geslikt en ben 12 dec netjes ongesteld geworden. nu afwachten wat het 9 januari wordt.Al ga ik er nog niet vanuit dat het nu al raak is.Voordat ik de pil.slikte was ik onregelmatig ongesteld.Maar wie weet wat 2014 ons zal brengen! Greetz, Cin1985
♥ Wij gaan ervoor - 2014 ! ♥ ♥ NOD ♥ Babylove 85♥: Nod 31 Januari - 28 Jaar , 1e Ronde , 1e Kindje Saar82 ♥: Nod 27 januari - 31 Jaar, 2e Ronde, 1e Kindje Michiee ♥ : Nod 2 Februari - 21 Jaar, 2e ronde , 2e kindje. Lautje ♥ : Nod 8 Januari - 31 jaar , 10e Ronde, 2e kindje Cin1985 ♥ : Nod 9 Januari - 28 Jaar , 1e Ronde, 1e Kindje je staat erbij
Leuk dat lijstje zeg fijn om alles een beetje op te volgen . Welkom aan de nieuwen alweer hihi. Spannend allemaal he . Hebben jullie veel ontpilverschijnselen gehad? Ik heb hier al enkele dagen hoofdpijn hoofdpijn pfieuww , weet niet of het daar iets mee te maken heeft hoor maar is wel vervelend. Wij hebben het gisteren voor de eerste keer zonder pil gezellig gemaakt raar gevoel zo te weten dat je niet meer beschermd bent en dat alles kan haha . Laat maar komen zou ik zeggen. Iedereen fijn weekend gehad? xxx
Hay lieve allemaal, Ik wil ben hier nieuw en wil ook graag met jullie mee kletsen Ik ben 22 en heb op 3 sept mijn laatste pil ingenomen. In de 1e instantie dachten we, we stoppen met de pil en zien wel wat er gebeurt.. Maar het gaat steeds meer kriebelen, dus ben zaterdag begonnen met ovulatietesten (clearblue digital). Tot nu toe zijn deze negatief.. ik heb ook een app die voor je uitrekent wanneer je eisprong is, en die zegt donderdag. Ben benieuwd of dat klopt... nog even afwachten dus Liefs mell
Zal nog ff antwoorden op je vraag @babylove 85 Maar ik heb trouwens niet echt last gehad van ont pillen.. ik had juist het idee dat ik me beter voelde en meer zin had.. Liefs
Aangezien ik mijn nod nog niet echt met zekerheid kan zeggen aangezien ik net aan die nieuwe pil zit zal ik m even uit mijn hoofd uitrekenen Nod 2 februari, 20 jaar, 1e ronde Kan natuurlijk nog veranderen, gekke lichaam met die pil van mij haha
hoi Mell Welkom ook hier !! en veel succes alvast fijn dat je geen last had van ontpillen dat meer zin hebben dat kan wel kloppen dat heeft iedereen bijna als ik het zo hoor ben net eens gaan terug lezen in mijn oudere berichten van toen ik de 1ste keer stopte met de pil en ik lees daar ook dat ik barstende hoofdpijn had de eerste weken als ik stopte ... tzal dan toch wel van het ontpillen zijn denk ik . heb dan ook wel HEEEL lang aan de pil gezeten denk wel 14 jaar ofzo. oh ik kan gewoon niet meer wachten tot het zover zal zijn, kijk hier al zoooooooo lang naar uit , heb echt al jaaaren een kinderwens maar door omstandigheden altijd moeten uitstellen en uitstellen en nu ... nu houd niemand me nog tegen !!! hopelijk is het ons ook gegund !
Oh wat spannend he, hopen dat 2014 ons jaar word hihi! Ik heb ook bijna 10jaar de pil geslikt, dus ik was wel benieuwd hoe mijn lichaam erop zou reageren
Goh ik hoop dat jullie snel ontpilt zijn! En niet er teveel last van zullen hebben. Ik heb ruim 3 jaar de pil geslikt en nu is het even afwachten op de eerste menstruatie weer, oftewel mijn normale stopweek zou moeten komen
♥ Wij gaan ervoor - 2014 ! ♥ ♥ NOD ♥ Babylove 85♥: Nod 31 Januari - 28 Jaar , 1e Ronde , 1e Kindje Saar82 ♥: Nod 27 januari - 31 Jaar, 2e Ronde, 1e Kindje Michiee ♥ : Nod 2 Februari - 21 Jaar, 2e ronde , 2e kindje. Lautje ♥ : Nod 8 Januari - 31 jaar , 10e Ronde, 2e kindje Cin1985 ♥ : Nod 9 Januari - 28 Jaar, 1e Ronde,1e Kindje Mell91 ♥ : Nod .. - 22 Jaar, 1e Ronde,1e Kindje Jenn1993 ♥ : Nod 2 februari - 20 jaar, 1e ronde , 1e Kindje jullie staan er bij ! gezellig
Hallo dames! Ik ben 22 jaar en woensdag 1 januari laatste pil geslikt. Ik zit nu in mijn stopweek.. officieel donderdag weer de pil slikken.. Gaat mooi niet gebeuren want ook ik ga ontpillen en voor mijn 1e kindje !
dankjewel ! hopelijk is 2014 een vruchtbaar jaar.... oh en deze heb ik ook nog hihi , kan wel 400000000 fotos van der plaatsen
Wat een lieverd op de foto haha! ja ik hoop ook dat het een vruchtbaar jaar word heb 6,5 jaar aan de pil gezeten, nu eerst alle troep eruit en dan knallen hihi