Hier Vind mijn lichaam maar vreemd doen en snap er weinig van hihi. Ik heb nog steeds vreemd gevoel in mijn onderbuik, en hoesten is echt NIET fijn! Vraag me af wat dit toch is... Slijm is al 2/3 dagen weg of zo... dus ei is echt wel geweest.. Vraag me af wat dit is wat ik nu al 2/3 dgn voel.. Ook slaap ik heel erg slecht...
Ik heb vannacht 2x gedroomd over zwangerschap.... Omdat ik was wakker geschrokken, weet ik nl. dat het 2x was daarna weer ingedut en weer gedroomd. Ik kreeg nl. een echo, en bleek dat ik in verwachting was van 'n meisje hihihi... Of dit betekent iets?? Of het is omdat ik er zo veel mee bezig ben. Bij mijn zoontje had ik dit ook, had ik alleen maar dromen over zwangerschap, zwangerschapszwemmen, bevallen etc. Wij wisten toen niet wat het werd, maar was al bevallen van een zoon in mijn droom hahaha.... gek .. En nu heb ik zo sterk het gevoel, dat als wij zwanger zijn/raken, dat het een meid wordt!
ik droomde vannacht vooruit.. ik moet vd week werken op een beurs, toen droomde ik dat de oma van mijn vriend overleed.. en dat was op vrijdag in mijn droom! echt zo apart... maar goed mijn tepels doen nog zeer!
hihi spannend zeg ! Of je bent vet zwanger of lichaam houd je zwaar voor de gek... hier gaat t goed nu 3 of 4dpo alleen af en toe een hevige kramp wat na paar minuten weer weg zakt. veder nergens last van
ik ben echt duidelijk aan het ontpillen... niks aan! dacht dat ik er al af was! hoofdpijn, pijnlijke tepels, moe en buikpijn..
Ja zeker! Bij elk krampje dingetje denk je huh? Zal het zo zijn!? Af en toe om gek van te worden! Je lichaam kan je echt in de maling nemen...
Bedankt Ladys voor het warm welkom jeetje meiden wat gaan jullie snel hier haha Zal mn best doen om alles bij te benen @Saar haha moest wel een beetje lachen toen ik je bericht las ik zag het allemaal voor me !! @Denise spannend meid ! ga voor je duimen @sansky nog steeds zn raar gevoel in je buik ?? Zou niet weten wat het kan zijn maar hoop het aller beste lieverd Knuffie @mamatje89 Dat is gek ? weet je ... ik snap af en toe niks van een vrouwen lichaam rare wezens zijn we hihi @hier hihi nou ja als dan toch iedereen symptomen erbij zet... dan mag ik natuurlijk ook niet weg blijven mn boobs staan sinds een paar dagen op spanning... en zijn ook erg zwaar.. last van mn onderrug... en een gevoel of er een steen in mn onderbuik zit.. met zitten ect.... dan weer steenkoud... en dan vliegt de warmte me weer aan en ben thuis niet zo gezellig arm mannetje whahahaha We zullen zien of mn lichaam me weeeeer voor de gek houd ! Veel klus plezier meiden
ons lichaam is inderdaad raar, houd je snel voor de gek! ik ga me er niet teveel meer mee bezig houden.. maak mezelf helemaal gek! moet vd week 6 dagen achter elkaar aan werken dus dan heb ik minder tijd om me hier mee bezig te houden haha ik heb alleen ijs en ijs koude voeten.. niet te geloven!
oeee vier dagen nog maar Fryskfamke !! hou je het vol tot dan ? hihi wel hoop volle kwaaltjes heb je !
@denise ja ik weet er alles van haha miss een idee om een voetbadje te nemen? is erg goed tegen koude voeten... en werkt ook nog eens lekker ontspannen na het werk @michiee jaaaa ik heb mn banner ff wat aan gepast... ik ga mn best doen moet ook veel werken...en mannetje heeft aangegeven tijdje terug dat hij het toch wel samen wil testen als het zover mag zijn dus ga me voorhouden niet eerder dan zondag te testen
nog ongeveer 12 dagen voordat ik mijn nod verwacht.. zal wel niet zo zijn nu ik de pil niet meer slik!.. hoop op een normale cyclus!
@mell Verwacht um rond de 25e.. maar ja daar kunnen altijd nog wat dagen bij komen... het wisselt bij mij nog wel eens... we zullen zien..