Heey dames Bedankt hahaha dit zijn idd de klusdagen Super spannend allemaal Leuk babylove wanneer mag je testen?! Wie weet is het gewoon raak
Spannend Fryskfamke! Mijn nod is de 23e hihi.. Ik wil ook wachten met testen tot zondag! (Als ik me kan inhouden)
whaaatt 23ste is al bijna haha !! ik zou echt niet kunnen wachten. denk zelf dat ik ga testen voor mn nod
@mell oeeeh samen testen dus haha !!! spannend ! wie weet allebei op roze @kimmylyn wat doe je hier ?????? klussen jij
@Fryskfamke: dat van die steen in je onderbuik. Dat herken ik wel... Grmpfl, wou dat ik mezelf even naar binnen kon keren en kon zien wat er in mijn lijf gebeurt! Zo frustrerend om te vermoeden dat er iets aan de hand is, zonder dat je het in de hand hebt of kan controleren!
@mell haha maar dan moet jij je wel in kunnen houden he @Saar haha ja ff een luikje open zou wel wat zijn he.. we moeten zo maar denken... als het raak is... is ons lichaam nu razendsnel aan het werk
Spannend allemaal meiden! Hoop dat t voor jullie allemaal raak is! Hier nog steeds niet ongi.. Nu al op dag 40.. Uit wanhoop van t weekend op zoek geweest naar een maansteen! Vond een zakje met 3stenen die zorgen voor vruchtbaarheid! Vandaag binnen gekregen, nu hopen dat t gaat werken!! En ach, baat t niet, dan...
Michiee ik heb dat niet heel erg gehad.. En cin1985, vind ik ook! Kan geen kwaad toch! Je weet maar nooit.. Hier echt vreemd.. het ene moment vet misselijk, en het andere moment trek in slechte dingen! (Chips, snoepjes. ..) Weet t ook niet meer hihi... Probeer er niet zoveel over na te denken, maar dat valt niet mee hihi...
ik heb op het moment een opgeblazen gevoel in mijn buik met lichte krampjes/steken.. ook doen met tepels nog pijn! ik heb nog niet positief getest, misschien was ik te vroeg?
dat denk ik wel, je postte vandaag nog dat je 12dagen voor je nod zit ongeveer. dan is dit zeker heel erg te vroeg
ik vind het toch wel hoopvol klinken hoor hahaha. wel irritant die misselijkheid ik heb juist dat ik snel vol zit, met het gevolg ook weer snel honger te hebben
Dan wacht ik nog rustig af... Tot mn nod! Dagen mogen van mij heel snel gaan, al gaan ze nu ook redelijk snel!
jammer dat hij negatief was maar wel logische , miss is je ei net geweest en dan moet de innesteling nog plaats vinden . ik vind het super langzaam gaan haha , gelukkig een drukke week voor de boeg dus dat scheelt
Ja dat herken ik ook wel ! Het gaat in een soort rondje zegmaar.. Ik krijg trek → ik eet wat → zit na 2 happen vol → ben gelijk misselijk..