Michiee hier nog 16 dagen Heb ook zo een hekel aan wachten als t aan mij ligt ga ik al babyshoppen whahaha Btw ik vind dit best een leuk clubje!
Ja precies ik kijk nu al steeds op Internet om te koekeloeren naar allemaal dingen we hebben natuurlijk al veel maar er zijn nog wat dingen die ik wil hebben hihi en zag een onwijs leuk pakje voor een jongetje zoooo lief ja he ik vind het ook een leuk clubje !
Ohhhhh me vriend is onverwachts vanavond ook vrij..!! Pfff zal ik vanavond dan al testen??! En ik vind t ook een gezellig clubje zo!!
Jaa!!! Dus ga nu niet zoveel meer drinken.. Heb ff me vriend een appie gestuurd of hij t goed vind. Hij stuurde terug, je wilde toch t weekend testen? Dus ik zei, ja eigenlijk wel, maar ben te nieuwsgierig! Ben benieuwd ffffffff
Gewoon lekker morgen testen, hier zijn we ook allemaal nieuwsgierig natuurlijk haha! Nee hoor, gewoon doen waar jullie je goed bij voelen, maar t is wel spannend!
Haha, wij zijn afgelopen zaterdag ook naar Babypark geweest.. en zondag gingen we naar de Mediamarkt in Rotterdam, dus ook maar even langs de Prenatal geweest... Superleuk toch! Hoop dat ik snel wat mag uitgeven, dan is het nóg leuker! enneh, een héél gezellig clubje hier! Ook al mis ik soms veel op een dag omdat ik fulltime werk , moet wel altijd ff bijlezen!
Kijk dat bedoel ik.. Ik reageer op iets wat al een dag naar voren is gehaald binnen 1 pagina! Lekker vanavond testen dus, haha!
-@cin ja ik kan ook echt niet wachten Ik studeer nog en werk (de laatste lootjes) Maar he tis zo verslavend dit forum echt erg hahaha
Mel jaaaaa testen! Wij duimen voor je!!! Hou ons op de hoogte Hier al 2 dgn nergens last van. Vanaf vanmiddag heb ik een "blaasontsteking-gevoel"!?!
Volgens mijn app heb ik zaterdag mijn ei En sinds vandaag heb ik veel afscheiding en Een menstruatie achtig gevoel Hoort dit voor de eisprong ofzo?
Ha meiden! Zo, er is weer veel bijgekletst zeg! Ik werk fulltime, dus ook ik mis overdag wat er gebeurt (ik kan moeilijk tijdens de lessen die ik geef even snel checken, haha!). Leuk om te lezen allemaal! En ik vind het ook een heel gezellig groepje! Mel, spannend!!! Hoop op een positieve uitslag voor je! Ik zie dat veel van jullie al aan het rondneuzen zijn voor babyspulletjes - wij nog niet. Maar daar staat tegenover dat we al wel een kinderwagen en een box hebben (die konden we overkopen van een familielid). Staan nu nog even in opslag, maar hoop dat we ze snel kunnen gaan gebruiken. Ik weet dat ik had gezegd dat ik tot nod niet meer zou testen, maar het begint nu toch wel weer te kriebelen. Voel me echt 'anders'... Alhoewel dat vorige maand ook zo was, en toen was er dus niks aan de hand. Ben zo ongeduldig!!
Ja, kan erbij horen! Ik had ook menstruatieachtige krampen tijdens mijn ei. Afscheiding is ook normaal, meestal ziet het er rond je eisprong uit als eiwit van een rauw ei. Vlak voor je ei is het volgens mij meestal wit en rekbaar.
Ahh blaasontsteking is echt vervelend. Ik hou jullie op de hoogte! Ik ga nu eerst ff sporten en als ik thuis kom gaan we denk ik testen! Ben alleen zoooo zenuwachtig! Wij hebben nog niet echt spulletjes, ben bang dat ik het dan verklap dat we bezig zijn.. Maar zodra we zwanger zijn gaan we shoppennnn!