Van Frysk wist ik het uiteraard al gefeliciteerd lieve schatten!!!!! Geweldig nieuws voor jullie! Ben zooooooo blij Mel balen Nieuwe hihi, ben ff je naam kwijt welkom! Dat gaat me toch ineens goed hier in ons clubbie, te gek man
Michiee, dan kan je bij mijn NOD vraagtekens zetten, want heb inmiddels géén idee! Alle 'zwangeren' onder ons: van harte!! Jullie hebben een mooie dag en een mooie tijd om naar uit te kijken! Ontzettend spannend allemaal! we willen alles horen! en tzt natuurlijk echo's zien! Voor alle 'afwachtenden': voor ons is het hopelijk ook snel raak, wij klussen nog ff door, hihi
Wij gaan van de week ook aan de klus! Al vraag ik me af of het zin heeft nu? Net vorige week ongi geweest matuurlijk..en geen ovu testen
♥ NOD ♥ Lautje ♥ : Nod 8 Januari - 31 jaar, 10e ronde, 2e kindje. Cin1985 ♥ : ???? - 28 jaar, 1e ronde, 1e Kindje. Sansky ♥ : Nod 16 Januari - 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Mell91 ♥ : Nod 23 Januari - 22 jaar, 5e ronde, 1e Kindje. Mamatje89 ♥ : Nod : 18 Februari - 24 jaar,1e ronde, 2e kindje. Rums ♥ : Nod 30 Januari - 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Babylove 85 ♥ : Nod 31 Januari - 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje. Michiee ♥ : Nod 31 Januari - 21 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Jenn1993 ♥ : Nod 2 Februari - 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje. SummerBloom ♥ : Nod 3 Februari - leeftijd?, 2e ronde, 2e kindje. Indiigo ♥ : Nod 14 Februari - 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje. Rozientje ♥ : Nod: datum afh van FM - 29 jaar, 17e Ronde (4e MMM), 1e Kindje. Denise1991 ♥ : Nod: ... - 22 Jaar, 1e ronde, 1e kindje. ♥ Zwanger ♥ Saar82 ♥ Uitgerekende Datum : Fryskfamke ♥ Uitgerekende Datum: 4 Oktober Ramona1982 ♥ Uitgerekende Datum:
Is het misschien een leuk idee om bij de zwangeren neer te zetten of ze van de eerste of tweede zw zijn? En evt geslacht en leeftijd van hun andere kindje?? Oh en afspraken bij de vlk oid..om maar wat te roepen
Ha dames! Dank voor jullie lieve berichtjes, leuk!! Heb de hele dag op mijn werk eigenlijk maar half meegekregen. Zit een beetje op een wolkje. Fryskfamke, mooie testjes!! Leuk leuk leuk!! Mijn uitgerekende datum zou 7 oktober zijn, denk ik...
@saar in 2011 was ik ook op 7 okt uitgerend zweef ook al de hele dag ... mocht lekker thuis zweven hihi was vrij :-D ik mag morgen weer ...
Morgen zweef ik thuis! Lekker een beetje aanrommelen in huis enzo. Net nog een testje gedaan, en hij is nu al donkerder dan vanochtend! Ziet er veelbelovend uit! VL is ook heel enthousiast! Hij is al aan het bedenken wanneer we het aan de familie kunnen vertellen, en hoe het leuk is om dat te doen, en hoe hij vrij kan krijgen voor een eerste echo zonder dat zijn familie er wind van krijgt (hij werkt in het familiebedrijf, dus ingewikkeld!), en hij noemt me steeds 'mama' (en dan niet op een freaky manier, maar op een leuke manier!). We stuiteren samen verder!