vandaag dus in ondertrouw gegaan en ik hield deze test in handen..... 2e kerstdag gestopt met de pil eergisteren en gisteren hele vage streepjes op de kruitvat test maar de cb digitaal gaf een duidelijke niet zwanger..... gister een bleding gehad met bruinig bloed en omdat ik zo overtuigd was omdat mn lichaam "anders" was toch een test gedaan... mijn vriend heeft deze bekeken en ik mocht dus niet kijken hihihi
@ramona! nou daar kun echt geen twijfel meer aan hebben :-D:-D !! van harte gefeliciteerd! en wat leuk dat jullie gaan trouwen ! nogmaals gefeliciteerd! ! wat ben je lekker snel zwanger wowiej !! zelfde datum uitgerekend grappig.. ik werd 26 dec ongi hihi
@hier vanavond nog ff CB digitale test gekocht.. en nog ff test van de action gekocht kan ik me zondag maar uit leven
♥ NOD ♥ Lautje ♥ : Nod 8 Januari - 31 jaar, 10e ronde, 2e kindje. Cin1985 ♥ : ???? - 28 jaar, 1e ronde, 1e Kindje. Sansky ♥ : Nod 16 Januari - 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Mell91 ♥ : Nod 23 Januari - 22 jaar, 5e ronde, 1e Kindje. Mamatje89 ♥ : Nod : 18 Februari - 24 jaar,1e ronde, 2e kindje. Rums ♥ : Nod 30 Januari - 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Babylove 85 ♥ : Nod 31 Januari - 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje. Michiee ♥ : Nod 31 Januari - 21 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Jenn1993 ♥ : Nod 2 Februari - 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje. SummerBloom ♥ : Nod 3 Februari - leeftijd?, 2e ronde, 2e kindje. Indiigo ♥ : Nod 14 Februari - 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje. Rozientje ♥ : Nod: datum afh van FM - 29 jaar, 17e Ronde (4e MMM), 1e Kindje. Denise1991 ♥ : Nod: ... - 22 Jaar, 1e ronde, 1e kindje. ♥ Zwanger ♥ Saar82 ♥ Uitgerekende Datum : 7 Oktober Fryskfamke ♥ Uitgerekende Datum: 4 Oktober Ramona1982 ♥ Uitgerekende Datum:
Ramona gefeliciteerd!!!! geweldig toch nu trouwen jullie met z'n 3tjes Michiee mijn nod is 2/2 Positief blijven het is lastig, maar we moeten proberen positief te denken, dan komt het vast wel goed met de NOG niet zwangeren Ik heb hier echt helemaal nergens meer last van. Ben wel benieuwd wat mijn temp. Morgen doet. Zou hij hoog blijven???? Of zakt hij???
♥ NOD ♥ Lautje ♥ : Nod 8 Januari - 31 jaar, 10e ronde, 2e kindje. Cin1985 ♥ : ???? - 28 jaar, 1e ronde, 1e Kindje. Sansky ♥ : Nod 2 Februari - 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Mell91 ♥ : Nod 23 Januari - 22 jaar, 5e ronde, 1e Kindje. Mamatje89 ♥ : Nod : 18 Februari - 24 jaar,1e ronde, 2e kindje. Rums ♥ : Nod 30 Januari - 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Babylove 85 ♥ : Nod 31 Januari - 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje. Michiee ♥ : Nod 31 Januari - 21 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Jenn1993 ♥ : Nod 2 Februari - 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje. SummerBloom ♥ : Nod 3 Februari - leeftijd?, 2e ronde, 2e kindje. Indiigo ♥ : Nod 14 Februari - 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje. Rozientje ♥ : Nod: datum afh van FM - 29 jaar, 17e Ronde (4e MMM), 1e Kindje. Denise1991 ♥ : Nod: ... - 22 Jaar, 1e ronde, 1e kindje. ♥ Zwanger ♥ Saar82 ♥ Uitgerekende Datum : 7 Oktober Fryskfamke ♥ Uitgerekende Datum: 4 Oktober Ramona1982 ♥ Uitgerekende Datum:
Zeker positief blijven! Ik duim heel hard voor jullie allemaal, hoop dat jullie snel zwanger zijn! Zou gezellig zijn om met het hele clubje van 'zwanger worden clubs' naar 'zwanger clubs' te kunnen verhuizen!
ja en nu al zoveel zwangeren ! haha echt super. hoe voel je je ? veel kwaaltjes of is het wel te doen ?
Behalve dat ik heel moe ben, gaat het eigenlijk wel okee. Ik heb last van mijn borsten, een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik, en blij vlagen een klein beetje misselijk gevoel, maar nog niet heel heftig. Ben af en toe ook een beetje duizelig. Vl is ook zo leuk bezig: hij is ineens helemaal gefocust op dingen die ik wel mag eten en dingen die ik beter kan laten staan, en hij zit ook vrolijk te glunderen op de bank! Zo fijn! En daarnet: we hebben wat chocola te snacken, dus ik vroeg aan hem of ie me een stukje wilde aangeven. Zegtie: "deze is voor jou, en deze is voor de kleine!" en geeft ie me twee stukken. Zo schattig!
Klachtjes! ik roep wel hard ik heb nergens meer last van??? Maar ben nog vergeetachtig ook! Haha -sterretjes zien vandaag. Had ik 1x even -kwam bij de kapper vandaan en ik werd me toch ineens misselijk blehh ik dacht, ik moet iets eten! -met het avondeten, had ik eig. Al vrij snel genoeg, maar kon toch ook weer niet stoppen, had er zo'n zin in haha Pfff -en vaak door de dag aan het gapen, echt moe... En vanmorgen kwam ik mijn bed niet uit