Ik wacht nog even tot de cb test tot ik mijn banner verander! Morgenochtend doe ik em! Die klachtjes van jou klinken ook veelbelovend, Sansky! Hoop dat het raak is!!
oeeee spannend !! hier ook snel vol zitten en ook lang vol blijven zitten zeg maar heel irritant. vandaag heb ik zowat niks gegeten, een plakje cake en een cracker had gewoon geen honger pukkels in mijn nek dan , ongi pijn af en toe .. borrelende darmen ..en nog steeds lage rupijn niet te vergeten : MOOD SWINGS haha maarja misschien maak ik me we helemaal gek voor niks
Pff even klagen hoor..heb zeurende "pijn" in mn onderbuik en lichte onderrug pijn hopelijk geen blaasontsteking want die heb ik vorig jaar al 3x achter elkaar gehad en toen vol gestopt met antibiotica.
mijn kwaaltjes vallen mee: pijnlijke gespannen tepels, een buik die lijkt te ontploffen, verslaafd aan macflurry en chocomelk die ik normaal niet lust en draaierig en misselijk in de ochtend....
Dat is helemaal niet fijn nee, dat kun je beter niet hebben. Ik heb het in een jaar 8x gehad, en als klapper op de vuurpijl een nierbekkenontsteking aiiiiiii dat is pijnlijk. Kon alleen maar janken van de pijn. En zoooo ziek ervan. Hoge koorts etc.
De-nog-niet-zwangeren ik bid en hoop en duim voor ons allemaal dat wij heel snel zwanger zullen zijn en allemaal op Rose mogen
Vreeeeeeeeemdddd ?! ik heb zelden, bijna nooit pijnlijke borsten, zelfs niet dat ik weet gehad bij S., mijn tepels zou je een meter vooruit kunnen trekken, dan voel ik misschien iets hahaha das echt waar! En nu, heb ik grotere tepels lijkt wel en altijd stijf , dat had ik voorheen alleen als k het koud had haha. Dat vind ik toch wel vreemd.. En over koud gesproken, heb het al 2 dgn best koud, dik vest of trui aan en nog voel ik m'n kippenvel eronder.... Brrrr
Bij J. kwam ik er achter dat ik zw was, of kreeg ik een vermoeden nadat mn boobs idd onwijs zeer deden maar dit was al 2 dagen nadat ik eigenlijk ongi had moeten worden. ja brr koud he ! vooral mn handen en voeten
Thnx ja leuke avatar! ik kreeg het juist laat na mn bevalling haha..wacht wel ff af hoop dat t wegtrekt
De moeders hebben jullie een zwangerschaps-shoot laten doen? Ik nl. Wel, ik heb daar prachtige foto's aan over gehouden Willen jullie ze zien?