Dat is toevallig!! Nou, weer een zorg minder!nu nog voor een boy! Ben benieuwd hoor, hoop dat alles goed blijft gaan!!
Sannnskyy grappig dat jullie aan het zelfde dachten Dan kan je er haast niet meer om heen Haha Hier iedereen heeft ak wat kwaaltjes eb ik zit me hier dag in dag uit dood normaal te voelen Haha nou ja ik denk daarom dat het deze maand biet zal worden
Kimmylynn ja dat typen met touchscreen is lastig hihi. Ik zit ik ook altijd op het forum via m'n tablet of smartphone. Geen symptomen hoeft niks te zeggen, ik heb al vaak genoeg gelezen dat er meiden zijn zonder symptomen en toch hartstikke zwanger zijn!!
@sansky dat is leuk en toevallig zeg ! idd bij mijn dochter had ik nergens last van pas 3 dagen nadat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden begon er een lampje te branden omdat het er nog niet was en mn boobs zeer deden. ik ben benieuwd of ik nog op roze kan of dat we door gaan naar ronde 3 ..
En wat dacht je hoeveel meiden er pas heel laat achter komen dat ze zwanger zijn? En niks gevoeld en gemerkt hebben? Sommige krijgen niet eens een buikje haha.
wat spannend is het hier nu zeg ik ben inmiddels al men 2de ronde ingegaan , na toch wel 3 keer een tweede streepje gehad te hebben op een sensitest ... micchie : EN het is dinsdag , heb je al getest???? hihi ben super benieuwd en de rest hier , wanneer gaan jullie allemaal testen ?
Ja echt leuk zo! Spannend! er komen nu ook weer nod's aan toch? Ik denk dat ik toch ongi ga worden.. vanacht kramp in m'n onderbuik en vanochtend heeel klein beetje heeeel licht bruin streepje in m'n inlegkruisje.. Nou ik hoop nu dat het dan maar doorzet, dan kunnen we verder...
ja echt heel leuk jammer dat je ongi gaat worden ,maar langs de andere kant weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen of het bruine moest een innesteling zijn natuurlijk ik heb dus nu mijn eerste ongesteldheid zonder pil ... :O my god , wat een bloedbad! dit is niet normaal , precies of alles word daar binnenin eens grondig opgekuist zo voelt het althans. men vriend zei van de week dat ie blij was dat ie niet men aller 1ste eitje had bevrucht haha , hij denkt dat het 2de eitje van betere kwaliteit gaat zijn . omdat nu nog alles wat op gang moet komen natuurlijk hopelijk heeft ie gelijk . wel grappig hoe die er toch ook zo mee bezig is natuurlijk
haha nee heb niet getest denk morgen ochtend nog een keer.. hmm die sensitest ken ik ook helemaal niet. eigenlijk
Ja dat hoor ik ook wel eens vrouwen zonder symptomen Ik denk dat de symptomen van mn eerste zwangerschap me erg zijn bij gebleven Vanacht droomde mn vriend dat ik zwanger was Hopelijk is het een voorteken haha Ben benieuwd op de eerstvolgende testers dames!
Hallo allemaal ik ben 25 en heb de laatste pil op 10 januari genomen maar maar werd pas heel laat daarna ongesteld de 18 De pas maar we zijn nu bezig met onze eerste dus eerste ronde
whow micchie, 2015 *slik* das wel heeeeeeel lang ... hopelijk is dat niet juist !! en welkom ilonaganzeboer , veel succes met zwanger worden
Wat een mooi meisje! leuk al die shoots. Hoop idd dat je pendel eerder uitkomt hihi. Had zelf een twijfelachtige pendel gehad voor jan/feb dus zie het wel. verder kreeg ik de schrik van mn leven vandaag! Ze sloten het water af :x ik heb meteen gebeld toen ik het briefje zag liggen want waar ben je zonder water met een baby? En denk aan de wc etc. dus ben een beetje uit mn plaat gegaan omdat de brieven blijkbaar bij ons oude adres kwamen plus dat zij onze inschrijving zelf kwijt hebben gemaakt. Nu heb ik weer water en scheelt het mij ff een onterechte rekening van ruim 500 euries