Hier Zit nu al op dag 41!! Oh my god! Ik word af en toe echt gek van mezelf. ik hoop de hele tijd dat het toch raak is!! Michiee Wie weet posi test na je nod!!
Verleden week gestopt met de pil en ga voor me eerste....ben benieuwd want alles wat je tegen kan hebben heb ik tegen momenteel zoals...leeftijd en gewicht..
Hoi Mellie1976 Leuk dat je ook voor je eerste gaat! 1976 is ook je geboortejaar begrijp ik? Alles is mogelijk . Hopelijk is het ook bij jou snel raak. Succes!
Leuk dat je mee komt kletsen. je bent dus 38 begrijp ik ? Leeftijd is slechts een getal hoor ik ken iemand die was 41 toen ze zw raakte van de tweede. heb je in het verleden nooit echt een kinderwens gehad ? Je hoeft niet te antwoorden op al mijn vragen hoor hihi
Jeetje 41 alweer... kan de ha niks voor je betekenen of moet je gewoon wachten ? Ik hoop het masr denk t niet
Nou de assistente zei afgelopen maandag dat ik moest wachten. En dat ik anders eind van de week, of begin van volgende week even terug moest komen als ik nog niet ongi ben..Dan weer opnieuw testen! Heb ook zelf vanmiddag weer test van kruitvat gehaald die 2 voor 5,- Maar durf eigenlijk niet meer te testen hihi... Ik dacht vanmiddag, ik ga morgen ochtend weer testen, maar nu denk Ik, ja dan is het straks weer een teleurstelling....
Michiee een nega test, vet balen. Denk je dat je nog posi gaat testen?? Mellie welkom en veel succes met zwanger worden! Frysk wat lang wachten nog, 4 wkn! Mel wat een onzekerheid hè, en teleurgesteld worden wil je ook niet nee Hierrrr zover als ik weet heb ik mijn ei gehad op 18/1 Ff zegt (niet helemaal zeker ervan) 21/1 geloof ik. Dan zou ik pas later kunnen testen Ik test Zondag. Wat wel spannend is, is dat mijn temp. Hoog blijft! Nu al 2 dagen 37.0 en 37.1
Ik weet niet hoe ik me voel... Niet ziek maar ook niet prettig! Alsof er van alles aan de hand is.. Blegh... Hoop dat het positief is!
Ha meiden, wat is er al weer veel gekletst! Wat vervelend zeg, al die onduidelijkheid! hoop dat jullie ook snel positieve testjes in handen zullen hebben! Ik mag 4 maart pas voor echo en intake. Duurt nog zoooo lang!! Hoop dat alles goed blijft gaan, maak me daar best onzeker over soms...
mel ja dat was toen positief bij ons zoontje. Toen had Ik zelfs 37,2 en 37,3. denise wat een onzekerheid he, ik duim voor je op een posi test! saar bohhh dat is lang wachten he. Snap goed dat je je miss wel zorgen maakt.
Dit is nacht nummer 2 dat ik droom over zwangerschap!... Gister voelde het zo vreemd in mn buik alsof ze hard aan het werk waren!
Denise leukere droom dan ik heb gehad over vampieren whahaa Mel kan hij zijn dat je cyclus iets langer is dan je hebt gedacht? Sansky ahh spannend je mag over een week al testen toch?