Dankjewel! Ja, moet het eigenlijk ook een beetje relativeren... Had een paar dagen terug wel een zeurend gevoel in mijn onderbuik, dacht dat dat misschien het groeien van het ei was. Maar dan had ik eigenlijk een posi test moeten hebben gehad ofzo. Hopelijk weet ik snel meer! Zelfs al is dat ongesteld worden...
ik heb al dagen het gevoel dat er keihard gewerkt word in mijn buik.. buikpijn en gerommel.. niks aan! heb ook het gevoel dat ik niet meer alleen ben zeg maar.. heel apart gevoel! wacht het nog even rustig af!
Godsamme ben nog steeds ontzettend verkouden ...weinig slaap grr t maakt me bijna chagrijnig haha terwijl ik dat nooit ben ohja EN vet ongi grrrr zo klaag modus weer uit
Bah! Denk je lekker wat eten.. Last van vlagen misselijkheid en nog steeds buikpijn en slapen.. Ilove it <3! Mamatje! Leuk dat onze nod tegelijk oploopt! Spannend !
Zo ff uit het hoofd, maar gaat lastig want vergeet veel haha Michiee ongi, balen! Maar blijf idd positief, hopelijk deze ronde dan raak voor je Frysk heeft me vandaag een KNALLER van een test gestuurd die bijft echt wel plakken yesss! Zo blij voor je moppie. Cin geloof ik zo'n lange cyclus al, pfoehhh..... dat is niet fijn hopelijk snel duidelijkheid!!! Mijn temp. jaaaa hij leek ff heel mooi te zijn, zo hoog.... en toen vanmorgen ineens 0.9 graden gedaald, pff... jammer! Zal vast ongi worden dan... ben steeds aant checken als ik na de wc ga of ik bruin/rood spot, maar nog niks te zien. Vraag me wel af waar die misselijkheid vandaan komt. Gisteravond toen ik even in bed lag, proberend in slaap te komen, kreeg ik steekjes li-onder.. en voelde echt pijn in mijn onderrug... tsja, zal af moeten wachten. Op mijn ongi ben ik bang :x
Wat een nacht! Jeukende borsten en buikkrampen- steken.. Lig nu bijna 11uren in bed en kan nog wel veel langer slapen! En heb een droom gehad over bevallen!.. En hoe gaat het hier verder??
Dankje, hoop ik ook hihi heb op dit moment ook kramp in mijn onderbuik!.. kan alleen maar voorover zitten want rechtop doet zeer!
hhmm ik twijfel!.. wanneer kan ik het beste testen? ik weet nog steeds niet of ik binnenkort mijn nod heb of gewoon al overtijd ben!... en wil niet te vroeg testen om teleurgesteld te zijn.. misschien ben ik ook wel gewoon helemaal niet zwanger en test ik negatief... ik weet t niet!!
haha heb te veel geplast en te veel gedronken.. doe het aankomende week.. want misschien ben ik wel te vroeg!
ik kwam er net achter tijdens het douchen dat bij mijn rechter tepel een blauwe ader loopt.. lijkt ergens op een blauwe plek maar doet geen pijn.. en na het douchen sta voor de spiegel en er vormt zich toch een klein buikje, had ik overigens al wel maar nu is het toch iets anders.. wacht nog even af!.. ben veel te enthousiast haha
Spannend denise! Hou je het wel vol om nog niet te testen? Ik ben pas 7 dagen na mijn eisprong En word nu al gek
Wat spannend allemaal meiden!! Hier echt helemaal happy!!droomde vannacht dat ik hartstikke ongi werd. Vanmorgen niks.. En net naar de wc en wat denk je... Hartstikke ongi!!buikpijn en alles kwam gisteren wel opzetten, maar dacht aan een beginnend griepje. Hoe blij kan je zijn!Eindelijk op dag 51 ongi!!
Cin dat is echt veemd heb ik ook wl eens dat ik droom over ongi eb het dan word Nou ja heb je iig wel zekerheid lange cyclus zeg!
Was je niet liever zwanger geweest dan ? Maar mooi dat je dan eindelijk ongi bent.. dag 51 wauw haha! ik zit nu op dag 28... ga straks met even winkelen gelijk even tests halen, heb ze al wel maar wil ook andere proberen haha
Haha, natuurlijk liever zwanger, maar als je.op dag 42 voor de 4e x een test doet die nul komma niks aangeeft, kun je er denk ik wel vanuit gaan dat dat niet het geval is en je gewoon moet wachten tot je ongi .. Dus vandaar toch blij dat mn lichaam het doet laat maar zeggen