Heb 8dec laatste pil genomen. En had toen 13 dec onttrekkingsbloeding. Vanaf die tijd was het afwachten! Dus ben opgelucht! Maar het is echt fijn om hier af en toe even je verhaal te kunnen doen en om elkaar te steunen en met elkaar mee te leven!
Ik snap het!.. Ik zou dan gek worden haha dus vandaar dat je blij bent!... zou ik ook zijn in die situatie
Je hoort/leest het idd wel meer, maar op een gegeven moment ga je toch twijfelen! Nu wachten tot het stopt en aan de klus Jij nog even wachten en dan mag je testen KimmyLynn!!spannend hoor!
Jaa wie weet heb je snel je cyclus weer Weet je ook precies waar je ei zit Ik mag precies over een week testen ben volgende week Vrij ben benieuwd hoe ik mijn tijd ga doden haha
Wist ik ook niet! Heb het op deze site gelezen Maar ik ga begin volgende week testen! Wil niet te vroeg zijn! Dus denk dinsdag of woensdag als ik me in kan houden.. Had vanmorgen al test drang!
Ahhh nou ben super benieuwd wat je uitslag is Haha k kan ook niet wachten Je hebt ook best veel kwaaltjes
Cin gelukkig voor jou nu duidelijkheid hèhè wat duurde dat lang hè Denise ader op je borst, hmm dat zou best eens raak kunnen zijn. Ik had dat toen ook! Hier mijn temp was van 37.0 naar 36.1 gegaan, dat was een slecht teken.... Ik dacht nu komt echt mijn ongi, maaaaaaaar vanmorgen was hij 36,8 oohhhh ik hoop dat ik niet ongi wordt!!!! Gisteravond krampjes en steekjes onderin....
Ja een dikke blauwe ader! verder niks te zien op mn borsten.. heb wel het idee dat mn tepels wat witter zijn... wachten het nog wel af!.. heb nog steeds zn raar gevoel in mijn onderbuik!... Spannend!
Ja ik vreet me zelf helemaal op haha heb vanmorgen ook foto's gemaakt van mijn buik.. maar nu zou je nog niks moeten zien ofwel?
Net 2 action test gekocht! Ik wacht nog even met testen, dus mn aandacht even ergens anders bij houden anders kan ik niet wachten hihi
aah sansky dat is balen ! laten we hopen dat je even goed niet ongi word. heb je al getest? @Denise spannend zeg !
Oh ladies K heb echt afleiding nodig Ml is heel de dag bezig met een verhuizing En ik zir mezelf hier een beetje gek te maken Ik heb nu ook een week voor nod ongie pijn In buik en rug Zegt niks natuurlijk maak mezelf ook gewoon gek denk ik ghehehe
hihi heerlijk he dat gek maken ! wanneer is je nod precies? ik zal zo de lijst weer even naar voren halen