ben jij toen dan de tweede keer dat je ongesteld werd terug van dag 1 van de cyclus begonnen of heb je gewoon de eerste dag van de eerste keer aangehouden? is dit wel normaal? ik denk dan al dat er iets mis is met me
Ik heb toen gewoon de eerste bloeding aan gehouden. ik voelde me ook onzeker had ook ovu testen gekocht en blijk gewoon een eisprong te hebben gelukkig. miaa dat ook doen zodat je wat geruster bent ? Heleboel vrouwen kunnen er last van hebben
Ja vaag he ! Ik snapte er niks van Vond het ook zo vaag dat de politie gezegd zou hebben formateer je pc dat lijkt me zo onlogische ...
Ben denk ik aan het ontpillen... En misschien te vroeg met testen? Aangezien ik niet weet wanneer mn nod is
Aahw balen ja kan ontpillen kan heel lang duren met schommelende cyclussen en een lichaam wat je heel erg voor de gek kan houden. nu zit je op dag 29 ? Kan zijn dat je nu een langere cyclus hebt van bijvoorbeeld 30 dagen of langer
Jaa idd misschien te vroeg Of ontpillen Ik heb nu een week vrij ik ga maar alvast testjes inslaan Dit wordt een lange week Ik ben the enthousiast dat ik mezelf nie eens meer kan beschermen tegen een teleurstelling Ik had van te voren niet gedacht dat ik er zo in op zou gaan pff
@denise oooh wat balen ! zolang er geen bloed is ... ik hoop dat je te vroeg hebt getest hahahaha voor dat geld kan je idd wel wat inslaan zijn nooit weg toch hihi @hier MVM is net langs geweest ik mag starten vanaf donderdag
Wat een mooie knaltest lijkt me wel een mooi iets dat MVM, alleen ik heb t nooit gedaan omdat ik er pas laat achter kwam dat en hoelang ik zw was hihi. die flessen waar het in moet schijnen alleen onwijs te stinken..dat is wel minder
Denise hoop ook dat je te vroeg was met testen! Succes met afwachten het kan nog alle kanten op. kimmylynn wachten duurt langgggg en vooral als je er meer mee bezig bent dan je van tevoren wilde en dacht.
@mamatje Dankje vind um zelf ook mooi gelukt haha ik heb in 2011 voor het eerst mee gedaan, ben zelf tot 16 weken toen misselijk geweest, of nou ja veel kokhalzen... maar heb het helemaal af gemaakt ! in 2013 weeer de stap gemaakt om het te doen en nu natuurlijk in 2014 weer... zit idd wat een vreemd luchtje aan... maar ik giet het van een klein afstandje erin haha en dan snel de dop er weer op ! @kimmylyn Wachten duurt altijd verschrikkelijk lang he valt niet altijd mee pff
Frysk neee haha maak mezelf zelf gek moet toch wel 4 nachtjes slapen -_- Wel super leuk dat je hier nog in de groep mee kletst!
@kimmylyn Waarom zou ik hier niet meer komen kletsen? wil jullie ook zwanger zien worden !! @michiee dankje wel mevr van MVM vond um ook heel mooi voor mijn termijn ! Dat geeft je toch wel moed
Ja daarom ! Ik heb ook meegedaan en toen was hij minder als de jouwe maar dat schijnt normaal te zijn omdat die testen veel hcg vragen