Ik heb echt een hele rare vraag... Ik heb sinds vandaag kramp/steek in mijn vagina Is t iets wat vaker voorkomt? Ofzo?
home made zwangerschap test??? ik testte het net met bleek.. en het moet gaan schuimen.. leek wel een biertje haha! iemand van de zwangeren al geprobeerd?
KimmyLynn ja wachten duurt lang! Ik weet nu hoe het voelt. Ik ben er ook meer mee bezig dan ik had gedacht.. Toen we stopte in sept met de pil dachten we aahh joh ook al duurt het een jaar..we zien wel. Maar vanaf januari ben ik er meer mee bezig, misschien ook omdat ik op dit forum zit en veel dingen opzoek op internet... Succes met wachten meis!! Oh en die klacht ken ik niet... Denise het kan best zijn dat je te vroeg hebt getest... en geen bloed geeft moed meis! Fryskfamke22 lijkt me idd echt super om mee te doen! Mooie test ook!
@denise.. omg whaahah vandaar!! was van de week vergeten dat er bleek in de pot zat! ga ik staan... mijn god schrok me wild thanx ladys
haha nee nog nooit van gehoord ik doe liever een zw test hihi hier net gehoord dat nu de 10e zwangere er is in onze omgeving. kan er niks aan doen maar kreeg helemaal een beetje een sip gevoel erg he !!! ach onze tijd komt nog wel
Michiee dat herken ik wel ja.. Je bent blij voor diegene maar aan de andere kant denk je mmmm ik wil ookk!
Jaaa niet leuk haha Voor hun wel maar ik wil ook wel! Woensdag ga ik naar de stad haal ik dan testjes en ondertussen gewoon door klussen! Voor ons komt het moment ook wel ^^ Owjaaa vandaag naar randstad geweest! Sta weer op actief dus kan weer ingeschakeld worden in de fabriek! Jippiee! maarja het is rustig dus kan langer duren.. En woensdag nog een gesprek bij ander bureau ^^
Heb het er net met mn liefie over gehad Wat als het deze maand niet raak is? Hij keek er best teleurgesteld bij en ik probeer me stoer te houden hij is net zo enthousiast als ik gek genoeg weet hij ook wannneer mijn ms zijn ahaha lol 5 tellen later komt hij met een folder :"met dit kan je vijf dagen voor je ms testen!" En toen was ik niet meer zo stoer want ik wou toch niet testen nog geen eventuele teleurstelling
Michiee ohh echt ik weet wat je bedoeld vreselijk K heb hier eentje die niet wist dat ze zwanger was en aan t feesten was en 2 maanden later toen ze er achter kwam allemaal kwaaltjes ging overdrijven "in mijn ogen"
@denise, balen dat je test nog niets showde. Je kwaaltjes klinken veelbelovend. Nog een paar daagjes wachten en dan opnieuw testen! Hoop dat je lijf je niet voor de gek aan het houden is ivm ontpillen, maar dat het stiekem toch gewoon raak is! Ik duim! @zwangeren om je heen: is inderdaad heel dubbel. Twee weken geleden, vlak voor ik er zelf achter kwam dat het bij ons al raak was, vertelde mijn moeder dat een nichtje van me zwanger is. Gunde het haar enorm, maar moest toch even in een hoekje mezelf zielig gaan zitten vinden. Heel herkenbaar. Het is ook okee om jaloers te zijn als je zelf ook zo ontzettend graag iets wilt. Het moet alleen geen afgunst worden (dus dat je het de ander niet meer gunt), want dat is niet tof... Meiden, ik duim voor jullie, en hoop voor jullie ook op een mooie, gezonde oktober/november 2014 baby!
ik ga zeker vd week nog x testen hihi! want de hcg kwam ook vet laat bij mn tante in beeld! maar goed! net dmv c1000 centerparcs actie een heerlijk weekend weg geboekt samen met mn vriend, zn vader en broertje en de 2 honden!.. heerlijk, duurt nog even (gaan in mei) maar dan heb je wat om naar uit te kijken want verder gaan we denk niet op vakantie... misschien dagje weg.. en ik hoop stiekum dat ik dan wel zwanger ben hihi
Een heleboel meiden op het wachtbankje geloof ik! Ondanks een gebrek aan positieve ovu testen neem ik ook plaats. NOD is waarschijnlijk 14 februari, dus dan zou mijn ei echt wel geweest moeten zijn. Al houden we het klussen natuurlijk gewoon vol. We maken er nu bewust tijd voor en dat is eigenlijk wel heel gezellig! Maar die anderhalve week tot 14 februari duren wel lang... @Denise Ik hoop echt dat die test binnenkort een knalstreep laat zien! Ik blijf het volgen!
Zit alweer op dag 31! Nog steeds wel buikpijn en zo nu en dan misselijk! Verder geen kwaaltjes meer! Tenminste tot nu toe Ik weet niet hoelang ik moet wachten op mn nod.. Voor zekerheid maar tampons mee in de tas! Hoop liever dat ik zwanger ben maar zo voelt het niet... En als me te lang duurt maar ff naar de dokter!
ja.. echt vreselijk! maarja eerst maar afwachten ben nu net 1 maand gestopt, lichaam reageert anders, mocht ik over een maand nog niet ongesteld zijn dan gaat er wel een belletje rinkelen hoor haha
♥NOD lijst♥ Indiigo: NOD 14 februari, ? , ?, ? Michiee: NOD 4 Maart , 21 Jaar , 3e Ronde , 2e Kindje. ♥Zwanger♥ Saar82 : Uitgerekende datum Fryskfamke22: Uitgerekende datum