nou weer gependeld! dit zijn mijn pendels Ejtnelle = december 2014 jongen Chantallcindy = maart 2014 jongen Mama van daan = Mei 2014 meisje en ze ging ook kaarten leggen waar ik helemaal niks mee heb.. dus ik kreeg informatie waarvan ik dacht.. letterlijk waar slaat dit op! het zal allemaal wel haha
hahaha .. ik heb de pendels allemaal voor september staan en 1 voor sep. 2015. hopelijk is dat niet waar... en ik had nog een pendel voor positieve test in februari maar die zal niet uitkomen want mn nod is 4 maart
Denise Jaaa ik dacht werkelijk dat t aan mij lag Je moest ook je vraag sturen in een pb Kreeg er geneens antwoord op En dat ik meer moet relaxen ipv stressen kon ik mezelf ook wel vertellen 4 dagen voor NOD
Nou hopelijk wordt het toch maart dan maar En een jongetje haha Stom eigenlijk stiekem wil ik heel graag eerst een jongetje Maar ja als het maar gezond is Misschien omdat ik zelf een etterig meisje was
hoi hoi iedereen ik zit met hele rare dingen nu ... weten jullie nog dat ik voor mijn NOD 3 positieve testen had van sensitest maar toch ongesteld werd? hier men verhaal had enkele dagen geleden al gepost dat ik na men ongesteldheid van 26 januari nu weer bloed verloor maar bij het afvegen, men ongesteldheid was ook maar 1 dag fel en dan ook maar eknel bij afvegen. nu doe ik een test vanmiddag en daarnet en ziehier het resultaat : ben ik nu gewoon ongesteld geworden en toch zwanger of waren er twee eitjes en is er eentje afgekomen of wat is dit dan ??? er is in ieder geval IETS Bekijk bijlage 375613 Bekijk bijlage 375614
haha geweldig! je bent gewoon zwanger tenminste aan de test te zien! gefeliciteerd p.s. even naar de dokter gaan als je niet vertrouwd
ja dit is niet te begrijpen ... ik dacht dat ik gewoon in een nieuwe cyclus zat ,maar voelde me zo raar en dan vooral met die veegjes bruin en rood ... ik kan om 5 uur de huisarts terug bellen ze is nu op huisbezoek
ik weet het niet , kan het niet goed uitleggen heb nog steeds die steken in men onderbuik en men tepels zien er een beetje raar uit veel witte bolletjes precies, en men buik is een beetje opgezet. ja alles kan ik weet zelf gewoon niet wat ervan te denken...
ja ik zou dus ook denken dat er daar iets aan het gebeuren is binnenin , of het nu goed of slecht is dat weet ik niet . hoorde net dat de testen ook kunnen reageren op een eisprong , maar een eisprong leek me nu toch wel heeeeeel vroeg , maar ALLES kan dus .. pfffff
thx voor de felicitaties, kan het alleen nog niet geloven , gewoon met het bloed verlies denk ik dat dit niet goed is . hopelijk mag ik nog vandaag of morgenvroeg bloed laten nemen dan weten we het zeker en zowizo morgne nog eens een kruidvat test
er zijn een heleboel mensen die gewoon ongi worden .. en daardoor dus pas heel laat ontdekken zw te zijn. ja idd nog een test anders over 2 dagen dan schijnt je hcg te stijgen. hopelijk kan je morgen ook meteen bloedprikken