net gebeld , mag sws nog bloed laten prikken en morgen om 12uur op de middag heb ik een afspraak voor de uitslag
oeeee spannend! ik heb morgen om 12u intake bij uitzendbureau en daarna nog even wat testjes kopen! dus ik lees het morgen middag wel!
yep inderdaad heel spannend , zit hier te beven en te shaken . jij ook spannend morgen hopelijk heb je de job en hopelijk ook een posi test zodra ik morgen meer weet laat ik het hier zeker weten
tja die intake is vooral oproep basis.. net als in de fabriek! maar als ze me inschrijven is het al klaar ik heb geen idee wanneer ik een posi test in handen heb.. ons foutje is denk ik geweest teveel gericht op de app womanlogg.. dus vanaf nu gewoon wel weer om de dag klussen
Babylove 85! Wat een onzekerheid ineens, maar het lijkt me dat het toch echt positief is! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd, en ben benieuwd naar de uitslagen morgen! xxx
Jullie kluste toch al om de dag ? Ben benieuwd wat de test morgen zegt ... Hopelijk duurt je cyclus niet al te lang
Ja een week vol gehouden haha, Heb t er over gehad met mn vriend en we gaan vanaf nu weer om de dag maar wel in de avond want sochtends 6u slaap ik nog haha
thx meiden , ben net terug van de huisarts ... dus het is nog zeker spannend tot morgen middag . ze vertelde me ook dat als het hcg morgen nog mooi hoog is ze na twee dagen nog eens gaan bloed prikken en als het dan gestegen is dan is het zeker niet mis . dus we moeten nog wat geduld hebben
Babylove wauwwww! Wat onverwachts! Wat was het dat je ging testen? Spannend wachten tot morgen meis!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Denise hopelijk heb je snel een posi test! !
♥NOD lijst♥ Indiigo: NOD 14 februari, ? , ?, ? Michiee: NOD 4 Maart , 21 Jaar , 3e Ronde , 2e Kindje. ♥Zwanger♥ Saar82 : Uitgerekende datum 6 Oktober Fryskfamke22: Uitgerekende datum waren er nog meer voor op de lijst ?
Ja ik kan het niet geloven, heb het idee dat het niet kan kloppen. De reden van testen was dat ik steeds maar bruin rozig bleef hebben bij hat afvegen, en vanmiddag dacht ik ik ga eens een ovutest doen want wil men ei zeker niet missen maar was wel erg vroeg en toch was die bijna positief, toen vertelde er mij iemand om nog eens een zw test te doen aangezien ik net voor men bloeding ook zeer licht posi had getest. En op haar aanraden dus nog eens getest en dat was dus het resultaat. . .
kan idd een innesteling zijn.. kan haast niet geloven dat het een aanstaand ei is ofzo .. dat zou dan zowiezo wel heel vroeg zijn en in combi met dat bloed wel raar. ik heb dus goede moed voor je hihi morgen de uitslag? ik ga hard duimen
♥NOD lijst♥ Kimmylynn: NOD 8 Februari , ? , ? , ? Indiigo: NOD 14 februari, ? , ?, ? Michiee: NOD 4 Maart , 21 Jaar , 3e Ronde , 2e Kindje. ♥Zwanger♥ Saar82 : Uitgerekende datum 6 Oktober Fryskfamke22: Uitgerekende datum
Babylove gefeliciteerd!!! wat geweldig nieuws! Komt vast goed met de uitslag, zal een innestelingsbloeding zijn geweest. Denise hopelijk mag jij ook snel een posi-test in je handen hebben! Frysk geweldig mooi die test van MvM Hier geen Internet, dus moet het even op de tel. Doen en dat is k*t ik ben blij als morgen mn laatste ongidag is en we er bijnaaaa weer voor kunnen gaan!!!