@denise ooh sorry dacht dat je miss twijfelde. de gyn had me namelijk verteld dat je op moet passen met tampons als er idd evt een . innesteling gaande is... sindsdien heb ik ze noooit meer gebruikt @mell tijdens gewoon menstruatie zal het vast geen kwaad kunnen
ja die onzekerheid is KILLING me ... ik ben spuugmisselijk en krijg geen hap door men keel, vanmorgen moest ik lachen en huilen tegelijkertijd ... volgens mij zijn het hormonen , als ze maar snel uit men bloed zijn dan want vrees toch dat het hier mis gaat. heb vanmorgen op aanraden van de dokter nog eens getest en volgens mij is ie toch een klein beetje lichter geworden ... willen jullie meekijken? bovenste van gister onderste van vandaag Bekijk bijlage 375992
Ik weet het niet hoor... De zijkanten zijn juist wat donkerder... Denk dat die bloedtest de enige echte manier van duidelijkheid is. Sterkte tot morgen!
ja het is echt een twijfelgeval , op de foto is het precies toch anders hier in het echt lijkt me die van vnadaag toch echt ietsie lichter , maar ik twijfel zelf veel verschil is het niet . de dokter was in ieder geval ook niet positief en al zeker niet met die lage hcg waarden dus ik moet eigenlijk echt geen hoop houden denk ik. was het al maar morgen avond .......
deze foto is duidelijker vind ik , die geeft beter het beeld dat ik hier in het echt zie ... valt niet veel over te zeggen denk ik , zal echt afwachten worden naar morgen Bekijk bijlage 376021
Ik vind het niet veel lichter.. inderdaad afwachten tot morgen voor de bloedtest..dan heb je duidelijkheid! Hoelaat moet je morgen? Sterkte met wachten! Dikke knuff!
bedankt meis . xx moet in de ochtend bloed prikken en dan mag ik rond 17.30 a 18.00 uur bellen voor de resultaten. dus nog een hele dag spanning morgen. of men test moest morgenvroeg echt goed lichter zijn dan weet ik het ook al ...
Babylove ik vind de testen erg op elkaar lijken.... Ik wens je veel succes toe voor morgen en hopelijk is je hcg flink gestegen! Ik duim voor je! Mamatje helemaal niet leuk die spuitjes, zielig vind ik het Denise Hm... Ben toch benieuwd hoe t bij jou zit nu Frysk hoe gaat ie schatje? Hier wij gaan lekker flink aan de klus Ongi is voorbij, gelukkig! Ben vanaf dag 1 netjes mijn temp. Bij aan het houden en ga heeeeel goed op m'n afscheiding letten Ik denk dat we nu al beginnen met om de dag klussen, Miss. Te vroeg, maar wil echt iedere kans benutten beter te veel als te weinig hihi
ik ben hartstikke ongi!.. blegh! hahaha merk wel dat het heel anders is als voorheen met pil! maar zodra ik van de ongi af ben gaan wij ook iedere kans benuttigen door ook om de dag te klussen!
Bij jou had ik het niet verwacht, zo veel ''goede'' kwaaltjes... Maar zo zie je maar, ons lichaam doet vreemd hihi.. Mijn ongi was ook heel anders als met pil. Normaal licht medium, medium, licht. Nu m,m,m,licht haha.. Ach ja... En ik voelde ook meer pijntjes en dingetjes als met pil, en had puistjes, voorheen met pil niet gauw.
Bij mij eerste dag heel weinig en savonds onwijs veel pijn, misselijk en buikpijn en vandaag veel ongi minder pijn maar niet helemaal fit.. straks optijd slapen. Morgen middag tot sluit werken op een beurs waar het wel heel gezellig is Hoop dat ik 3 a 4 dagen ongi ben en niet een gehele week! Had ik namelijk toen ik stopte das echt niet leuk En inderdaad ons lichaam is vreemd maarja heb het er maar mee te doen! Sws blij dat mn ongi snel kwam
Wat een onzekere tijd babylove! Dat is echt.niet leuk zo!! Hoop dat de bloedtest jullie meer duidelijkheid kan geven, want dit is ook niks.. Hier is de ongi zo goed als weg. Wil deze,maand ook met de ovulatie testen gaan beginnen. Denk dat ik zaterdag de eerste maar doe, aangezien ik mn cyclus nog niet weet. Voor degene die nu ongi zijn: hopen dat t snel weer stopt, zodat je aan de volgende ronde kan beginnen!!
Haay ladies Was eventjes n paar dagen weg door vervelend gedoe hier Babylove spannend! Hoop dat je hgc morgen is verdubbeld Pff morgen mijn NOD ben benieuwd Ik kan nergens nog een kboop aan vast binden Ik heb zere opgezwollen borsten Maar die heb k altijd voor mijn NOD
men ik hield het niet en ik heb een mega lichte streep zegt dit wat? 1 dag voor nod hoort het duidelijker te zijn toch? Het is een action test
Spannend KimmyLynn!! Morgen gewoon weer testen zou ik zeggen! En ik denk dan ook: een streep is een streep toch?? Dus wie weet!!?? Voor de,zekerheid gewoon nog 1doen!!
Bekijk bijlage 376272 Moeilijk op foto te krijgen misschien verbeeld ik het me ook wel wat vinden jullie?
Mag ik mee kletsen ? Ik ben een jonge moeder van een meisje van 15 maanden en wij hebben in december besloten voor een tweede wondertje te gaan. @kimmylynn ik zie het streepje ook !