@sansky You Go girl !!!!! Geef Deze ronde goede hoop haha met al jullie klus plannen !! @kimmylyn Hij is echt niet meteen knal hoor ik teste ook met een action test... de eerste was ook best vaag kijk maar.. Zou gewoon zondag nog eens een testje doen
Het lijkt ook wel een streepje als ik zo kijk KimmyLynn! Hoop het zo voor jullie! Welkom hier Tiinkerbell, ken je van een andere topic Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen!
Welkom trouwens tiinkerbel Cin ik hoop het ook heb manlief nog niks gezegt wil echt een knaltest hebben
Welkom Tinkerbell! Kimmylynn, ik testte vier dagen voor nod positief, ook een vaag streepje. Hij werd wel steeds donkerder, maar op nod was ie nog lang niet op z'n donkerst! Denk dat ik daar nu pas aan zit, en ben nu 8 dagen na nod...
Haha, maar geduld is zo moeiiiilijk!!! Weet er alles van Als het niet ongeduldig is met testen, dan wel met wachten op een echo: nog 25 nachtjes slapen duurtlang!!
Tiinkerbel ja ik denk dat ik anders straks een kv test ga halen Van boven pakt die camera hem helemaal niet echt raar terwijl ik het dan juist zie Saar ik zou ook niet kunnen wachten nee haha
Bekijk bijlage 376311 Hie is hij van bovenaf Zie net dat mn afschuwelijke duimnagel erop zit Whaha moet weer even naar de manicure dus
@tink thanx :-D ja voel me prima @kimmylyn de eerste was 1a2 dagen voor nod meende ik.. je hcg verdubbeld iedere 48 uur mn testen laten dat ook mooi zien @saar haaaaaai there
Hahaha ja Frysk nu je het zegt ik nam van bovenaf idd letterlijk haha Nou ben benieuwd normaliter wil ik zo lang mogenlijk weekend nu mogen de dagen wat sneller gaan haha
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend ? Wij gaan morgen op kraamvisite krijg ik vast hevige kriebels haha