Lijkt me wel positief hoor. Welke test gebruik je ? Vind de strepen namelijk grijs ipv van roze En 31 dagen is super netjes
Oké haha Die van action blijven namelijk redelijk roze nog Ik zou nog ff door testen als ik jou was en dan kijken of hij afloopt
hai girls! toen ik de ovulatietest aan manlief liet zien... zei die ben je zwanger.. ik zei heel leuk, als we het vanavond doen misschien wel ja.. kijkt hij me lachend aan.. dus net een heel fijn klusavondje gehad haha
Ik heb een zeurende stekende krampende buikpijn rechts onderin! Zo haha wist niet hoe anders te verwoorden... Vanmorgen weer ovu test gedaan, t zelfde als gister!.. Morgen gaan we er weer voor
Die buikkramp was bij mij ook mijn eisprong. Heb toen op de dag zelf niet geklust, maar de dag ervoor wel. En dat bleek goed te zijn Hier alles prima, afgelopen dinsdag ons nieuws aan ouders/schoonouders verteld, en komende zondag aan mijn broers en mijn vriend's zussen. Spannend! Weet zeker dat de zussen van mijn vriend gaan reageren met "IK WIST HET WEL!!" (die hebben me namelijk afgelopen dinsdag heel zielig misselijk zien zijn, kon het eten niet op bij mijn schoonouders, bahbah!). Ben benieuwd!
Nou we hebben vanavond heeeeel fijn geklust! Gister ook al maar we hadden net zoveel voor pret haha sorry moest het even kwijt
En volgens de berekening was ik vandaag erg vruchtbaar, gister vruchtbaar en morgen eisprong.. Ben benieuwd! Na the voice maar slapen.. Buikpijn word er niet beter op!
Good morning! Ovulatie pijn is weg Ben een beeeeetje vroeg wakker maar dat komt omdat we vandaag een nieuw bed krijgen! Kunnen we hem morgen uittesten haha
Oh denise spannend. Welke dag zit je nu? Ik zit nu op dag 23 ..dus afwachten maar... Heb nu wel een beetje soort rommelend gevoel in m'n buik. Maar k durf niks meer te hopen, omdat ik vorige maand ook zo'n lange cyclus had. Hoe is t met de rest van de meiden?
Ik zit op dag 18! Vind het ook allemaal spanned maar ga op niks hopen.. Ik ga ook geen ovu test meer doen aangezien het duidelijk mijn eisprong was! 2 x positief gehad en ook geklust dus maar afwachten Ik mis cinderella al een tijdje hier, antwoord ook niet op berichten!