@denise nee inderdaad. Ik wil ook niet teveel hopen..alleen merk nu dat mijn nod dichterbij komt dat ik toch weer wat meer er mee bezig ben...
Hoi lady's spannend allemaal! Nieuwe, welkom en veel succes! Hier nog geen vruchtbaar slijm gespot..... Maar vandaag voor het eten zoooo misselijk. Na het eten weer en nu ook, blehh.... Het liefst spuug ik nu, dat ik het kwijt ben, maar ook dat is vreselijk
Ik heb overdag bijna geen last, maar gister opeens in de avond beetje misselijk, en nu vanavond dus ook..overdag niks alleen nu weer en een beetje lichte kramp .. zit nu op dag 24, dus als ik uit ga van 31 dagen moet ik ongeveer nog een weekje wachten. Weer wachten hihi pfff....
Al vanaf gisteravond tot nu toe is er wat gaande in mijn buik.. Ik weet niet hoe ik het kan omschrijven maar het is apart!
@denise ow spannend meid! @sansky wij lopen een beetje gelijk op..ik zit nu op dag 25.. ik heb ook geen vruchtbaarheid slijm kunnen ontdekken... Dat is me Tot nu toe geen een cyclus gelukt.. Vandaag wel de hele dag en soort "zwaar" gevoel in m'n onderbuik.. Weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar t is een beetje een licht zeurend gevoel, geen hevige kramp.. Als het goed is moet ik nog een week wachten voor dat ik kan testen.. als mijn cyclus en beetje klopt kan het maandag. Wat zijn de rest van de meiden??
@Mell91, ik moet ook nog ongeveer een weekje wachten... spannend ook! Moet wel zeggen dat ik steeds denk OH wat is voor raar gevoel? een steekje? zou dat iets betekenen? Hmm voorheen had ik bijna nooit gevoelige tepels en gespannen borsten, waarom nu wel? Moet ik dan ongesteld worden of is er meer aan de hand? Ik wil er niet zo mee bezig zijn maar het gebeurt vanzelf hihi @Denise1991, spannend hoor!
Ik heb wat lichte steekjes en nu ik rustig zit voel ik dat er weer wat bezig is in mn buik! Volgende week weet ik hopelijk meer!... Tot die tijd wachten...
Dat wachten is het ergste he meiden! Hier op dag 25 nu. Weekje weggeweest met vl en hebben het daar erg gezellig gehad Hopen dat t raak is! Ik voel alleen helemaal niets.. Geen steekjes ofzo.. Afwachten maar! Hopen op niet ongi natuurlijk! En anders een kortere cyclus dan mn vorige.. Die duurde 51 dagen
Ja wachten is best erg haha! Morgen op dag 22... Ik heb alleen het idee dat ik niet meer alleen ben, ben ik sowieso al niet maar het idee dat er meer is!.. De krampjes/steekjes gaan nog steeds door!.. Moet vd week werken dus dan gaan de dagen ook sneller en denk ik er niet zoveel aan!
Ik denk al waarom is ciinderella niet meer aanwezig maar die is niet meer actief net als der oude profiel... Ik mis hier nog meer mensen of ligt dat aan mij? En wie kan de lijst naar voren halen en bewerken?
Nou wie weet Denise!! Zou zo leuk zijn als het raak is! Zeker als je je nu al zo anders voelt! Duim voor je hoor! En ook voor de anderen natuurlijk. Hopen dat we allemaal snel op roze kunnen
heey ladys het wordt weer spannend hier!! hoop dat er snel weer zwangere dames bij komen! ga heel erg hard duimen !!!
Iedereen enthousiast aan het wachten merk ik! Ik zit pas op dag 12 en volgens FF betekent dat pas eind volgende week mijn ei. Wel raar dat mijn borsten beduidend gevoeliger zijn sinds gisteren en ook vrij strak gespannen voelen. Niet zo fijn, al neem ik het voor lief als het iets oplevert!
Ik heb morgen volgens berekening mijn innesteling... Ga er niet te veel over nadenken want misschien merk ik er wel niks van! Heb wel lichte rugpijn en krampjes/steekjes rondom mn baarmoeder.. Ook geregeld rommelende darmen.. En ik voelde dat mn baarmoeder erg laag ligt!... Ik kan over 10 dagen testen.. Moet tussendoor nog werken dus hopelijk vliegt de tijd!
Ik ben nu al dag 4 misselijk! Lage rugpijn is er niet echt meer aanwezig. Ik vind 't maar vreemd allemaal. Nog steeds geen vruchtbaar slijm gespot. Maar waar komt die misselijkheid dan vandaan ? Af en toe ruikt mn urine vreemd. Soms denk ik, zou ik zwanger zijn, en dan denk ik weer, nee dat was bij S. toch wat anders !
Jakkes! Misselijkheid is totaal niet fijn! Morgen zit ik op dag 23! Is wel mn lievelings getal haha..
@Denise succes met de misselijkheid! dat is nooit erg fijn... na 31 ben ik gewoon weer ongi geworden..
Vanacht beetje last van maagzuur... En droomde van een lichte bloeding.. Moet er niet teveel bij na gaan denken.. Moet mezelf maar eens afleiden, gelukkig mag ik aan t werk !