Denise balen zeg van je ongi! en loenaa wat een mega knaller zeg, ben benieuwd naar je cb test maar echt dik gefeliciteerddd
Thnx! Nou de cb was ook heel duidelijk Het begint nu langzaam toch wel door te dringen dat het dus echt zo is.
Zo grappig dat je twijfelde met die dikke streep. Nu een vk uitzoeken zo leuk. Jullie 1e kindje toch? Ben je trouwens niet al een week of 5 zw als er 3 op de cb test staat? Ik heb ze nooit gebruikt maar hoorde zoiets
Haha, ja ons eerste kindje. En véél sneller dan verwacht! Geen idee dat zo'n duidelijke streep dan ook zó duidelijk aangeeft dat je zwanger bent . Ben echt n groentje wat dat betreft . Ja, volgens de cb test ben ik inderdaad al 5 weken zwanger ofzo. Raar! Ga nu een vk zoeken Hopen dat jullie ook gauw zwanger zijn meiden! Is er een overzichtje met wie er nog meer zwanger zijn?
Hihi voor je het weet heb je je eerste echo! Moeten jullie er even van bijkomen dat het zo snel is? Hoe oud zijn jullie heb geen idee waar de lijst is gebleven..Misschien eens een nieuwe maken? Mij lukt dat alleen niet vanaf de tablet
Haha, ja we moeten er zeker van bijkomen! We hadden nooit verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik wilde al heel lang kinderen dus ik kan mijn geluk niet op, maar het is zo onwerkelijk dat het nu ook echt zo is! Net met een vk gebeld en 17 maart intake daar! Vind het reuze spannend en vind het zooo fijn om hier met jullie alles te kunnen delen . Ik ben 26, mijn vriend 28. Jij heb al een kleintje zie ik?! Wat leuk! Kom jij uit '89?
Ben zo blij voor jullie! Oh die afspraak is al lekker snel haha. Mooie leeftijd hoor, ja kom uit 89. Heb een klein stoer ventje ja nouja klein..het gaat zo ontzettend hard allemaal!! Als hij straks loopt is al het baby zijn eraf
thnx MissT! Wat leuk dat je al n klein manneke hebt Mamatje89! Mooie leeftijd ook! Leuk dat jullie voor een brusje gaan . Ja, nu de afspraak gemaakt is wordt het allemaal wel heel echt hoor!
Het lijkt me heerlijk als onze kids niet zoveel leeftijdsverschil hebben, ik scheel zelf met mijn broertje 6,5jaar en vind dat best jammer soms! Neemt niet weg dat dat ook gezellig is maargoed haha. wel hebben wij express gewacht om te beginnen voor een 2e als ze dan minimaal 2jaar verschillen anders is t wel heel snel vind ik persoonlijk..stel je krijgt een tweeling erbij hihi helemaal plannen doe je natuurlijk niet, maar ik ga deze maand gewoon door klussen ookal zou ik dan rond dezelfde tijd uitgerekend zijn als 2jaar geleden bij mn zoontje. Stiekem ging ik toch al uit van een 2015 bevalling
Echt super leuk loenaa! Kan je vriend het al bevatten? Mamatje ja dat lijkt me ook. Maar tis denk ik ook best moeilijk om dat precies te plannen..
Dankje mell91! M'n vriend gelooft het nu wel na drie testen, maar het dringt nog nier echt door. Maar bij mij ook niet hoor! 17 maart intake bij de vk en 28 maart eerste echo! Heel raar hoe snel het dan opeens gaat.... Nooit verwacht... Ik hoop dat iedereen hier gauw dit kaar zwanger mag raken! @ Mamatje89: lijkt me ook prettig als de leeftijd van de kinderen niet te ver uit elkaar liggen. Lijkt me heel gek dat jouw zoontje dan ineens grote broer wordt. Leuk hoor
Hallo meiden sorry dat ik wat afwezig ben! Frysk dat is natuurlijk een prachtige echo, wat ik al gezien had. Echt zo mooi! Denise jammer, maar gelukkig wel een mooie cyclus. Loena gefeliciteeeeeerd! Wat super Hier 6/3 getest, was negatief, maar ben nog steeds niet ongi!
Hier ook getest, afgelopen woensdag, negatief. Maar ook nog steeds niet ongi.. Morgen of overmorgen ga ik nog een keer testen. Als t dan weer negatief is, zal het denk toch echt niet raak zijn,en moet ik gewoon wachten.. Nu op dag 36. Bang dat t weer een lange cyclus wordt
Wat spannend! We hebben al flink wat zwangeren in deze groep, geeft goede moed! Cin, hoop dat jij je er binnenkort ook bij mag voegen! Ik ben al een tijdje bezig met ovulatietesten en had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven, maar nu lijken ze echt donkerder te worden. Wat vinden jullie ervan? Wanneer kan ik mijn ei verwachten? Moet hij nog donkerder worden? Had de afgelopen dagen echt een bijna-ongesteldgevoel, maar dat zal het rijpen van mijn ei zijn geweest?
Indiigo, hij wordt inderdaad een stuk donkerder nu! Dat belooft wat! Het teststreepje hoort even donker als of donkerder dan het controlestreepje te zijn, dus ik gok dat je ei eraan zit te komen nu, maar er nog niet is. Misschien morgen ofzo? Zekere voor het onzekere: aan de klus, meid!