Nou, cb digital zegt 1-2 weken. Erg vroege eisprong dus deze cyclus... Benieuwd naar de termijnecho half april!
Haha ik zag het inderdaad bij een andere topic! Super toch, al houd dat vaak wel in dat je al wat langer zwanger bent dan dat ie aangeeft!
De meiden die een PB hebben gestuurd heb ik al verwerkt in het lijstje! Ik zal nog even door de berichten zoeken of ik meer meiden tegenkom die geen PB hebben gestuurd maar wel op de lijst kunnen.. Dus meiden AUB stuur een PB met je gegevens dan kun je op de lijst! En als er iets gewijzigd of verkeerd is, geef dat ook aub door
WIJ GAAN ERVOOR!! NOD: Cin1985 - 28 jaar 2e ronde 1e kindje NOD ?? Mell91 22 jaar 6e ronde 1e kindje - NOD ?? Mamatje89 24 jaar 2e ronde 2e kindje NOD = 25 maart Denise1991 22 jaar - 3e ronde - 1e kindje - NOD = 3 april Sansky ?? jaar - 2e ronde 2e kindje - NOD ?? MissT - ?? jaar 3e ronde - ?? kindje - NOD ?? Babylove85 - ?? jaar - ?? ronde - ?? kindje - NOD ? ZWANGER: Indiigo - 22 jaar 3e ronde - 1e kindje zwanger - uitgerekend: 22 november 2014 Loenaa 26 jaar - ?? ronde - 1e kindje zwanger - uitgerekend: ? Saar82 - ?? jaar - ?? ronde - ?? kindje -zwanger - uitgerekend: ? Fryskfamke22 25 jaar - ?? ronde 2e kindje - zwanger - uitgerekend: ? Kimmylynn - 23 jaar 1e ronde 1e kindje -zwanger - uitgerekend: ?
thx dat ik bij op de lijst sta babylove85 , 28 jaar , 1ste kindje , pauze ivm miskraam februari. vermoedelijk april terug beginnen . en aan alle zwangeren gefeliciteerd , meidenop de wachtbank SUCCES
WIJ GAAN ERVOOR!! NOD: Cin1985 - 28 jaar 2e ronde 1e kindje NOD ?? Mell91 22 jaar 6e ronde 1e kindje - NOD ?? Mamatje89 24 jaar 2e ronde 2e kindje NOD = 25 maart Denise1991 22 jaar - 3e ronde - 1e kindje - NOD = 3 april Sansky ?? jaar - 2e ronde 2e kindje - NOD ?? MissT - ?? jaar 3e ronde - ?? kindje - NOD ?? Babylove85 - 28 jaar - pauze na miskraam - 1e kindje - NOD ? ZWANGER: Indiigo - 22 jaar 3e ronde - 1e kindje zwanger - uitgerekend: 22 november 2014 Loenaa 26 jaar - ?? ronde - 1e kindje zwanger - uitgerekend: ? Saar82 - ?? jaar - ?? ronde - ?? kindje -zwanger - uitgerekend: ? Fryskfamke22 25 jaar - ?? ronde 2e kindje - zwanger - uitgerekend: ? Kimmylynn - 23 jaar 1e ronde 1e kindje -zwanger - uitgerekend: ?
Even aangevuld met mijn gegevens! WIJ GAAN ERVOOR!! NOD: Cin1985 - 28 jaar 2e ronde 1e kindje NOD ?? Mell91 22 jaar 6e ronde 1e kindje - NOD ?? Mamatje89 24 jaar 2e ronde 2e kindje NOD = 25 maart Denise1991 22 jaar - 3e ronde - 1e kindje - NOD = 3 april Sansky ?? jaar - 2e ronde 2e kindje - NOD ?? MissT - ?? jaar 3e ronde - ?? kindje - NOD ?? Babylove85 - 28 jaar - pauze na miskraam - 1e kindje - NOD ? ZWANGER: Indiigo - 22 jaar 3e ronde - 1e kindje zwanger - uitgerekend: 22 november 2014 Loenaa 26 jaar - ?? ronde - 1e kindje zwanger - uitgerekend: ? Saar82 - 31 jaar - 2e ronde - 1e kindje -zwanger - uitgerekend: 6 oktober Fryskfamke22 25 jaar - ?? ronde 2e kindje - zwanger - uitgerekend: ? Kimmylynn - 23 jaar 1e ronde 1e kindje -zwanger - uitgerekend: ?
Nou meiden, ongi heeft doorgezet na.42 dagen. Maar blijf positief, deze cyclus was korter dan de vorige van 51 Dus nu op naar de volgende ronde en deze ongi ff uitzingen. Heb hartstikke buikpijn dus wordt een kort dagje op school denk ik!
@Cin, Buikpijn is geen pretje! Je moet er even doorheen helaas... Ik zit alweer op dag 10.. Gaat hard vind ik zelf! We klussen ook om de 2 dagen ipv om de dag aangezien we dat niet volhielden al wilden we wel.. Kwam wat tussen of manlief sliep al etc. Gaat deze ronde al beter want de zin is er meer dan dat we om de dag zouden klussen... Fijn weekend allemaal!
Het is ook prettiger als er niet zoveel druk achter zit Denise. En volgens mij worden je kans dan ook groter! Als je er zelf wat rustiger onder bent en je er echt van kunt genieten. Ik heb mijn eisprong veel eerder gehad dan ik hem verwacht had en we hadden rond die tijd dus alleen maar seks 'voor de lol'. Het doet me goed om te bedenken dat deze baby echt uit pure liefde voort is gekomen.
Ik ben sws rustiger en meer ontspannen! Geniet ook meer van het klussen dan de 1e en 2e ronde .. Dus inderdaad niet voor de lol nouja ook wel maar meer uit liefde Goed voorspel is ook belangrijk en ook dat de vrouw klaar komt ipv alleen de man en ipv kom schat we gaan er even voor want we moeten weer! Hoe meer liefde en plezier hoe meer kans geloof ik!
Ik heb de laatste dagen me toch vaak zure oprispingen... Niks aan!! Maar verder gaat t goed !! En hoe gaat het met jullie?
Mijn vruchtbare dagen komen er geloof ik aan! Zit nu op dag 12... En volgens planning midden volgende week eisprong!.. Gaan rustig verder
Hey meiden, hier op dag 12, dus ook mijn vruchtbare dagen komen er aan.. Maar ik probeer er niet te veel bij stil te staan en gewoon (wat jullie net ook zeiden) lol te hebben
Wat grappig! Lopen wij tegelijk op Heb genoeg plannen voor aankomende week dus lekker van elkaar genieten waar het kan en er verder inderdaad niet teveel bij stil staan!