Oef ik moet het hier echt beter gaan bijhouden! *schaam schaam* Hier op dag 15, gisteren mijn eisprong gehad... vanochtend even geklust, nog even blijven liggen daarna alles rustig aan gedaan maar na een sprintje naar de tram kwam het er volgens mij net zo hard weer uit 8| NOD (weet eindelijk wat het betekend en inhoud hihi) is nu 1 april.. dus ik hoop dat het een grapje is
Gisteren verkeerd getypt denk ik hihi Zit vandaag op dag 15, gisteren geklust... Dus we lopen een beetje gelijk miss T En Denise jij ook je vruchtbare dagen Dus allemaal aan de kluss'!
Heb vanmorgen al wat rekbaar slijm gespot! Zal zo een ovutest doen Zit op dag 13 en voel al lichte kramp in mn rechter eileider geloof ik! Spannend dus!! Vanavond maar klussen want di en wo lukt het niet ivm werk!
ja dat dacht ik ook.. alleen kan nog niet zeggen dat mijn baarmoedermond echt zacht en open staan... en wel apart ik test meestal maar 1 of 2 x per maand en krijg altijd een positieve test in de handen...
@ Mell91, ja daar lijkt het wel op haha! ben benieuwd @ Denise, wat toevallig, dan ben je wel goed op de hoogte en voel je het wel goed aan denk ik dan?
Ik heb eindelijk weer vast werk niet een vast contract maar wel vaste dagen! Volgende week mag ik beginnen Heb net bij de DA 7 ovulatietest gekocht (zit in 1 doos) voor 19.95. das per stuk dus 2.85 en dan heb je ook een goeie van het merk actavis!
WIJ GAAN ERVOOR!!' NOD: Cin1985 - 28 jaar 2e ronde 1e kindje NOD ?? Mell91 22 jaar 6e ronde 1e kindje - NOD ?? Mamatje89 24 jaar 2e ronde 2e kindje NOD = 25 maart Denise1991 22 jaar - 3e ronde - 1e kindje - NOD = 3 april Sansky ?? jaar - 2e ronde 2e kindje - NOD ?? MissT - 24 jaar 3e ronde - 1e kindje - NOD = 1 april Babylove85 - 28 jaar - pauze na miskraam - 1e kindje - NOD ? ZWANGER: Indiigo - 22 jaar 3e ronde - 1e kindje zwanger - uitgerekend: 22 november 2014 Loenaa 26 jaar - ?? ronde - 1e kindje zwanger - uitgerekend: ? Saar82 - ?? jaar - ?? ronde - ?? kindje -zwanger - uitgerekend: ? Fryskfamke22 25 jaar - ?? ronde 2e kindje - zwanger - uitgerekend: ? Kimmylynn - 23 jaar 1e ronde 1e kindje -zwanger - uitgerekend: ?
Mooie ovu test denise en wat fijn dat je vaste dagen werk hebt. wat ik me afvroeg..voor de leuk, hoelang zijn jullie samen met jullie vriend/man en verder samenwonend of getrouwd oid? Zo niet, evt trouw/samenlevingscontract plannen als jullie zwanger zijn of daarna? zelf ben ik getrouwd toen mijn zoontje net 3 maanden was, dus net een jaar vroeger wilde ik nooit trouwen maar vind het voor mn kleine wel zo goed..voel mij er niet echt anders door.
Mamatje ja dat is wel leuk! Mijn vriend en ik zijn allebei 22, We waren 13 toen we verkerIng kregen. Dus we gaan nu 9 jaar met elkaar We wonen nu sinds een jaar samen, hebben ook een samenlevingsovereenkomst. Ik heb (op dit moment) niet echt de behoefte om te trouwen, ik vind het wel goed zo. En voor als we een kleine krijgen, wil ik dat wel goed geregeld hebben. Mijn ouders zijn ook niet getrouwd, dus die weten wel hoe of wat.
Mijn vriend en ik zijn beide 22 (over 4 maandjes word ik 23 ) Wonen samen sinds september 2011 En hebben een relatie sinds juni 2007 Dus bijna 7 jaar samen <3!
Denise wat leuk! Bijna hetzelfde als bij ons hihi! Je hoort het niet echt veel met onze leeftijd al zo'n lange relatie. Tenminste bij mij niet echt...
Hoi dames, Ik had een paar dagen geleden de lijst aangepast met mijn gegevens, maar nu staan er weer allemaal vraagtekentjes... Hoe kan dat? xxx
Leuk hoor gelijk de goeie man dus hihi. Wij gaan pas 4jr met elkaar maar kennen elkaar wel vanaf ons 16e al.