@mell, ik zit pas in ronde 3 maar heb nu een cyclus van 33 - 31 dagen.. verder zijn mijn vriend en ik allebei 24, zijn 8 jaar samen en hebben sinds 2 jaar een huisje samen. Alhoewel we er pas 8 maanden inwonen. We hebben een samenlevingscontract. Trouwen hebben we het wel eens over maar niet heel uitgebreid van stel we krijgen een baby. Ik wacht totdat hij op zn knie gaat
Het is echt geen straf dat ik vaker klus en zin heb nadat ik gestopt ben met de pil! Heerlijk wat inhalen haha! En zo adam zoekt eva kijken! En zit vandaag op dag 14 (over 3,5 uur alweer 15 hihi) van mn cyclus en al wat vruchtbaar dus zal morgen ovu test doen en of ie nou posi of nega is het houd mij niet tegen om te klussen want moeder natuur regelt/bepaald het zelf allemaal wel!
Mijn vriend en ik zijn nu bijna 3 jaar samen en we wonen nu 2 jaar samen. Tja, hiervoor ook relaties gehad, ook al eerder 2,5 samengewoond. En dan gaat t snel, dan ben je ineens 'oud' haha! Eerst een jaar op mezelf gewoond, in de tussentijd leerde ik vl kennen en inmiddels is ie alweer 2 jaar geleden bij me komen wonen. Hij woonde aan de andere kant van het land. Zijn contract werd niet verlengd en toen besloten we na een aantal maanden om het hier te proberen. Ik had al een vast contract. Binnen 3 dagen had hij werk! Inmiddels heeft hij een vast contract en konden we de pil eindelijk weg doen!!
Ow ja, we zijn beide 28, ik ben 3 weken ouder (en dus ook 3weken wijzer al verschillen daar de meningen over)
Cin ja dat heb ik ook. Ik ben 28 dagen ouder dan m'n vriend dus die 28 dagen moet ik steeds het woordje "ouwe" aanhoren van vriendlief
Meiden!! Sorry voor de details maar mn ingang is heel nauw heb afscheiding waarmee ik korte draden kan trekken en kan moeilijk bij mn baarmoeder mond die heel zacht is! Wij hebben maandag en dinsdag avond geklust en heb net even een nieuwe ovu test gedaan! Zal ik slim zijn en t vanavond en donderdag weer te doen of wat zeggen jullie?
Wordt het dan niet veel achter elkaar? Vaak achter elkaar is dan toch de kwaliteit van het zaad? Als je vandaag een ovutest hebt gedaan zou ik het morgenochtend doen en daarna even kijken, misschien vrijdag ochtend/avond dan weer... maar dat zou ik doen hoor. Moet ook zeggen dat ik soms ook twijfel wanneer het nou de beste klusdagen zijn na een ovutest. Ik denk dat als je het gewoon de gehele maand om 1/2 dagen klust en rondom de ovulatie het om de dag doet afwisselend met avonden en ochtenden je het vergroot (ook naar aanleiding van internet hoor) Het moet toch allemaal maar net op dat ene momentje maar goed gaan
Haha nouja moeder natuur doet t toch zelf en de een doet t elke dag de ander om de dag en weer een ander een x per week en die raken ook zwanger.. Ik zie het wel even aan Thnxx
Ja precies, denk ook hoe minder je er overnadenkt hoe beter het eigenlijk ook is. Stel je voor zeg... tijdens het klussen roep je ineens terwijl hij komt "jaaaa kom op, zwemmen voor je leven!!!". Maar, het is erg lastig om er niet aan te denken als je het graag wilt... *zucht*
Hihi ga het vanavond toch nog even gezellig maken ! Volgens ieder is dit een knaller dus we gaan ervoor
Een héél fijn avondje gehad! Maar ik merk nu dat mn ei springt! komt door stekende pijn in linker eierstok! En wat krampjes... Zelfs bewegen doet zeer!
Jeetje wat een nacht! Gister avond rond 21.30 begon de kramp en de steekjes in mn linker eileider... Was om 23u nog zo erg zakte bijna in elkaar en bewegen deed zeer.. Uiteindelijk in slaap gevallenen midden in de nacht werd ik weer wakker van helse pijn! Maar goed het eitje is duidelijk gesprongen En voordat het gister allemaal begon hebben we nog fijn geklust dus het is nu niks anders dan wachten! Kan nog wel ovu test doen maar heb ik niks aan want hebben al 3 dagen achter elkaar geklust en vanavond hebben we echt geen tijd hoogstens voor een snelle klus maar daar hou ik niet van!
Spannend Denise!! Nu maar afwachten dan. Dat is altijd het lastigste deel van de cyclus! Hopen dat t raak is, je ei heeft in ieder geval meegewerkt