Jaaaa inderdaad wachten! Zou maandag of dinsdag ongeveer innesteling moeten hebben kan natuurlijk ook eerder of later! Ik voel wel van alles momenteel nouja sinds eisprong!
Hoii meiden hoe gaat het met iedereen? Fijn weekend gehad? wij zijn zaterdag even langs ml zijn oma geweest en verder druk met huishouden enz
Nou meiden.. wat een stilte hier!.. zal eens wat leven in de brouwerij brengen haha Ik heb sinds eisprong nog steeds een ongi gevoel... Sinds een paar dagen redelijk moe terwijl ik genoeg slaap! Af en toe misselijk en eten doe ik ook niet fantastisch goed.. Heb bij zwanger en kids ultra gevoelige zwangerschapstesten gekocht.. nouja gekocht ze zijn gratis aangezien de houdbaarheidsdata in mei afloopt.. dus 3 voor 0.00 alleen verzenden voor 1.99... Ik ga maandag testen dan ist de 31e en hopelijk komt de maart pendel dan nog uit haha mocht het negatief zijn dan wacht ik op mijn nod... En hoe gaat het met ieder hier???
Oke ja al heb ik de hele maand al het idee dat ik toch ongi ga worden. had een dag wit yoghurt achtig slijm verloren en een week later doorzichtig slijm nu soms branderig gevoel tepels en met vlagen een misselijk/vol gevoel
Ik hoop niet dat ik het me inbeeld. Had vorige week wel even darm buikpijn en moest een paar keer naar de wc (sorry voor de details)
nee ik hoop ook op een positief resultaat. Heb heel wat symptomen maar goed, niks anders dan geduld hebben.
Wat spannend meiden!! Duim voor een positieve test voor jullie! Altijd weer afwachten in spanning! Hier op dag 13. En nu om de dag aan t klussen We maken t wel gezellig
Hee meiden, wat spannend!! @mamatje wanneer ga je testen? @Denise pffff je word gek van dat wachten hè...? Hier op dag 25, en week voor m'n nod (als t goed is). Als gister heb ik lichte steekjes in mijn rechter onderbuik en af en toe een soort menstruatiekrampjes.. Net naar de zonnebank geweest, en toen ik eronder laag kreeg ik opeens een heftige steek rechts in mijn onderbuik (trok een beetje naar mijn lies). Weet niet wat ik er van moet denken, heb dit nog niet eerder gehad... Maar ik probeer niet te hopen, ben bang dat het dan weet een teleurstelling is straks.
heb de ultra gevoelige testen binnen.. kan nu al testen maar wacht nog even tot maandag! Mijn symptomen vandaag: moe en verkouden en voor mijn gevoel een iets opgezette buik..
Hi meiden! Nu op dag 26, na mijn eisprong (16 maart) weer gevoelige tepels en gespannen borsen en vandaag en kramp! Een irritante zeurende druk in mijn buik. Lijkt net of ik teveel heb gegegeten maar dan in mijn onderbuik/baarmoeder? Wel al een druppeltje bloed gespot maar of dat ik ongi moet worden? Dat zou betekenen dat ik er weer 2 dagen van mijn rondes afsnoep.... 33 - 31 - 29? Ik wacht het nog even af tot het echt gaat doorzetten. Iedereen die ook aan het wachten is succes! en ieder die moet klussen veel plezier
ben echt mijn energie kwijt!.. vermoeidheid is wel aanwezig maar niet zo erg dat ik kan slapen. maandag weet ik hopelijk meer!
Balen miss T....op naar de volgende ronde! Mamatje.. oww dat is lang! wanneer ga je testen? En Denise, t klinkt hoopvol! !