Gefeliciteerd mamatje 89! Leuke namen hihi Ik heb op t moment geen zure oprispingen maar wel vreselijke irritante rommelende darmen! Hahaha.. Heb mn bed maar opgezocht
@mamatje gefeliciteerd!! Nou vanochtend eindelijk mijn ongi doorgekomen.. Is dus pas op dag 38.. Maarja nu kunnen we weer verder Misschien dat ik deze cyclus ook een keer met ovulatietesten ga proberen. Maarja dan koop ik ze dit keer ook bij action ofzo, want ik vind die van clear blue echt te duur.. Hoe is het verder met de meiden? X
Een heeele trotse tante hoop idd dat ik begin 2015 mag bevallen zou leuk zijn. Denise toevallig he hihi. Fijn die darmen..heb er zelf bijna altijd last van. Mell vervelend maar gelukkig kun je nu weer verder. Denk zelf dat ik ook pas zou testen na ruim een week overtijd, vanwege de vorige uitschieter in mn cyclus.
He mel, eindelijk duidelijkheid! Ik sprak net vriendin zij is kraamverzorgster, ze vroeg hoe het ging, ik legde uit wel een licht positief testje gehad te hebben en ongi gehad.. Ze gaf aan dat ik best zwanger zou kunnen zijn en op aanraden van haar binnenkort nog een test omdat ik wel op de dag van eisprong geklust heb. Ik twijfel of ik een test ga doen...
He meiden! Hoe gaat het? Hier prima, een stuk relaxter Beter dan elke dag bezig te zijn met de kinderwens Ik zit alweer op dag 13, ik loop op met de datum omdat mn cyclus ook op 1 april is begonnen haha! Liefss x
Goed om te horen wat t was relaxter met je gaat... hoe gaat het met de anderen? Mijn nod is denk ik 26 april naar we merken t wel.. iedereen alvast een prettig paasweekend toegewenst
Thnx missT jij ook een fijn paasweekend Ik probeer er ook even minder mee bezig te zijn, anders is het dalijk keer op keer teleurstelling. Al moet ik zeggen dat we nu wel bewuster rond ei gaan klussen. Wel zonder ovu testen en wel wanneer we echt beide zin hebben.
He meiden! Hoe gaat t? Hier relaxed en af en toe heerlijk geklust! Eisprong is vorige week geweest minder gevoeld dan anders en nu sinds paar dagen lage rugpijn... Hmmmm! Wachten het af
hoi hoi meiden , weer een tijdje geleden dat ik hier nog geschreven heb , maar we zijn inmiddels weer terug bezig met zwanger worden dus voor de lijst BABYLOVE85 1STE RONDE NA MK , NOD 29 APRIL ik heb vorige week duidelijk men ei gehad veel eipijn gehad en ook daarna gevoelige tepels en die heb ik nog steeds en men borsten zijn sinds gisteren ook erg gezwollen dus het is even afwachten nog xx succes iedereen hier ook op de wachtbank
Ik voel me zo raar.. Zou t griep zijn of zwangerschap? Misselijk, last van mn buik en soms pijn in onderrug... We wachten het af!... Succes babylove!
Hi Babylove, welkom terug en succes. en Denise weet jij al wat meer? Ik verwacht ongeveer morgen/overmorgen mijn menstuatie... even wachten dus nog. Liefs!
Nee ben nog niet veel wijzer! Ik weet wel dat je mij kan oprapen! Amper op mn benen staan Hoofdpijn Moe Weinig kracht Af en toe rugpijn Ik ga ook niet testen voordat mn nod is geweest afgelopen 2 x teste ik een dag voordat ik ongi werd... Hoop dat t werkt als ik niet test haha En ik heb een paar dagen gehad dat ik een opruim en schoonmaak bui had! En ben vet snel chagrijnig!
Mn vriendin vind mij ook anders en ook mn huid glimt meer zegt ze.. En mn vriend zegt dat ik iets dikker ben en dat mn gedrag anders is... Klinkt hoopvol!
spannend Denise , we lopen gelijk in onze cylcus... hier is het ook spannend spannend . heel mijn cyclus en symptomen lopen hetzelfde als de vorige keer toen ik zwanger was (maar miskraam kreeg) heb weer snachts die zweetbuien , af en toe wat steken in men buik hoofdpijn , en vanmorgen voel ik me ook een heel klein beetje raar in men maag ,niet misselijk maar een vol gevoel. dat had ik vorige keer ook. ik ben benieuwd of het een nieuwe zwangerschap is of dat het gewoon ontpilverschijnselen zijn. spannend bij jou ook spannend hooor pffieeuw ... wanneer ga je testen ? ik weet nog niet goed wanneer . heb geen testen in huis dus misschien dinsdag ... of woensdag . ik weet het niet . wou eigenlijk echt te wacten tot na men nod deze keer. als ik dan ongesteld word heb ik toch weer geen testen verspilt succes meid!! en iedereen hier trouwens !! spannend spannend spannend !!!
Helaas meiden, valse hoop denk ik! Net bloed gespot op dag 27! Kan ook zwanger en ongi zijn dus wacht t nog even af!
Hoi dames, ik moet zeggen dat ik het nu toch wel een beetje spannend vind worden.. ik voel van alles in mn buik steekjes, krampjes maar nog geen bloed. Volgens mijn app en naar aanleiding van de laatste statistieken ben ik nu 3 dagen overtijd (er nu van uitgaand dat mijn cyclus 29 dagen is) ik wacht nog even, misschien breekt het vandaag wel door.. we will see