gestopt met de pil en erg veel last van de darmen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stanne, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stanne

Stanne Lid

25 jan 2007
    44
    0
    0
    Hai,
    Ik ben nu 2,5 week gestopt met de pil,we doen het nog wel met condoom omdat ik mijn eerste menstruatie af wil wachten.Ik heb altijd wel last gehad van m'n darmen maar het lijkt nu wel erger te zijn.Heb de laatste 2 dagen ook best veel afscheiding waardoor ik elke keer het gevoel heb dat ik ongesteld kan worden omdat het dus gepaard gaat met hevige buikpijn.Maar kan dat al na 2,5 weken?Of zou die buikpijn/darmen door het ontpillen komen.Misschien heeft iemand hier al ervaring mee?
    Groetjes Stanne

2. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hey Stanne,

Heb ben nu 25 dagen gestopt met de pil en ik heb ook veel last van mijn darmen en pijn in mijn buik net of je ongi moet worden. Het is tot nu toe nog niet zover. Wij doen het ook eerst met condoom omdat ook wij de eerste natuurlijke ongi willen afwachten. Ik heb het gevoel dat het bij mij ook kan komen door de vitamine en foliumzuur die ik nu slik maar ik wacht maar af tot ik ongi wordt en hoe het dan verder gaat misschien zijn het wel zenuwen.

Groetjes Angele

3. Stanne

Stanne Lid

25 jan 2007
    44
    0
    0
    Hai usMommy,
    Ja inderdaad denk dat het ook wel de zenuwen zijn,kan sinds dat we besloten hebben om ervoor te gaan aan niets anders meer denken.
    Weet dat ik dat niet teveel moet doen maar in me onbewust zijn betrap ik mezelf er telkens weer op dat ik het wel doe.Manlief wordt er af en toe al gek van.Is toch wat meer nuchter.Maar gelukkig hebben we deze site he?
    groetjes stanne

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik denk dat het met hormomen te maken heeft ofzo? Ik heb anders echt geen flauw idee.
    Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil (nu 10 maanden) ook meer last van mijn darmen. (zelfs als ik die drankjes en toetjes allemaal drink en eet van activia en actimel enzo :rolleyes: )
    Zenuwen zijn het bij mij niet meer iig... Ik heb er het meeste last van na mijn eisprong tot aan nod...

5. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Realtjuh:
    ik denk dat hij bij mij nog een combinatie is maar heb zeker ook meer last van mijn darmen na mijn eisprong.

Stanne:
    Ik weet hoe het is ik kan er ook helemaal voor gaan en dan wordt mijn man er een beetje ziek van. Gelukkig gaat hij ook helemaal voor ons eerste kind je en ik heb dan ook voor mijn verjaardag 2 babynamen boeken 2 boeken over de zwangerschap en 1 boek voor hem over de zwangerschap gekregen (en we zijn nog niet eens zwanger)

Groetjes Angele

6. Hoi dames!

Ik zit inmiddels in de 4e ronde, maar ik had ook de eerste maand erg veel last van mn darmen, dus ik herken het helemaal. Gelukkig gaat het nu wel beter.
    Misschien deels spanningen, maar ik denk ook zeker dat het aan hormonen ligt hoor....
    Foliumzuur en vitaminen zou ik er niet de schuld van geven. Zeker foliumzuur is wel een vitamine die je lichaam al kent.

Groetjes Jelske

7. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Hey, hier precies hetzelfde en ben inmiddels ook al een jaar gestopt. Geen problemen van NOD tot eisprong, en daarna last van moeilijke (of afwezige) stoelgang. Weet vaak nog eerder dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen als ik weer makkelijk naar het toilet kan (zoals nu) dan dat ik bloedverlies heb!

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hier ook precies hetzelfde..... weet dan precies wanneer de :evil: eraan komen. Ik ben nu bijna 3 maanden gestopt en heb ook nog steeds last van Eisprong tot NOD.

9. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ik heb de eerste natuurlijke cyclus van december tot januari gehad. In december had ik nergens last van ( logisch met al dat lekkers met de feestdagen) Maar deze maand was het rondt en vlak na de eisprong heel erg, tot vier dagen geen stoelgang.
    Nu ik hier vele lees over ontpilling is er wat rust in mijn lijf gekomen en merk ik dat het weer beter gaat.
    Voor mij dus idd een combi van spaning en het onpillen denk ik.

Overgens is deze website/forum dnek ik voor veel vrouwen een perfecte uitkomst om mannetjes te ontzien met onze " ik wil graag" en hoe zit" vragen enzo ;)

Liefs
    Bianca

Deel Deze Pagina