Hallo allemaal, Even voorstellen..Ik ben Liz. Ik ben eind mei gestopt met de pil (na 12 jaar). Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden maar dat is niet vreemd (heb ik al op gelezen op deze site). Dat ik pukkels krijg hoort er ook bij, maar kan het ook zijn dat je minder eetlust hebt als je net met de pil bent gestopt? Herkent iemand dit of komt het gewwon door het warme weer...?
Ik ben 1 juli gestopt met de pil en bij mij is het eerder het omgekeerde.. Ik heb last van eetbuien... ik heb er mezelf al twee keer op betrapt... Het lijkt of ik de hele dag honger heb..
Ha, wat doet z'n stom klein pilletje toch rare dingen met je lijf. Vreetbuien lijkt me ook niet echt fijn. Kan je denk beter helemaal geen eetlust kan hebben want nu kan ik ook makelijk van de chocolade afblijven, dit weer i.v.m die pukkels...)
Heeeeeel herkenbaar. De eerste paar weken merkte ik eigenlijk geen tot nauwelijks verschil, maar... de afgelopen week heb ik bijna geen honger meer. Mijn drie maaltijden per dag moet ik er echt met moeite in proppen... (Voordeel daarvan is dan natuurlijk wel weer dat dit heel goed is voor de lijn! )
Ben al 2 kg afgevallen sinds ik gestopt ben met de pil, met niets doen... geen tot weinig eetlust.... Maar ik denk ook wel een beetje dat het weer meespeelt (bij mij in ieder geval) Als het zo warm is, heb ik zelf echt geen trek! kuZzz