Sinds ik gestopt ben met de pil (ongeveer 7 maanden geleden) heb ik elke maand een zeer pijnlijke menstruatie. Het is echt zo erg dat ik de eerste 2 dagen echt leef op ibuprofen. Zijn er meiden die dit herkenen?
He meiden, ik hier precies het zelfde, vooral 1ste en 2de dag, erg pijn in mijn buik!!! had ik met de pil nooit maar nu wel... maar het is voor een heel goed doel toch! maar wel heel vervelend.. liefs en fijne avond
De eerste keer menstrueren na het stoppen met de pil heb ik echt op de bank liggen kramperen van de pijn. Daarna heb ik het nog niet weer gehad, voel nog wel eens steken, maar heftige pijn heb ik gelukkig niet meer.
Ik heb de eerste dag steeds vreselijke buikpijn. Trekt door naar m'n onderrug. Vorige maand heb ik echt een hele avond dubbelgeklapt op bed gelegen, ik hield het niet meer vol. Met de pil had ik bijna nergens last van, maar ja.... lastige bijwerking dat je dan niet zwanger wordt Ik heb het er ook graag voor over. Die ene dag in de zoveel tijd...
Herkenbaar !!!! Ben vorige week voor de eerste keer ongesteld geweest, sinds het stoppen met de pil en oooooh, wat heb ik een pijn gehad. Ik had voordat ik met de pil begon ook al pijnlijke menstruaties en was zo blij dat dat voorbij was toen ik de pil slikte. Het was deze maand heel erg pijnlijk, maar ja, als dat de prijs is voor een baby, dan heb ik het wel voor over. En net als jou, vroeg ik me ook af of het wel normaal was, dat het zo heftig was.