Pijnlijke menstruatie na stoppen pil

Discussion in 'Anticonceptie' started by Dreamy, Jul 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Sinds ik gestopt ben met de pil (ongeveer 7 maanden geleden) heb ik elke maand een zeer pijnlijke menstruatie. Het is echt zo erg dat ik de eerste 2 dagen echt leef op ibuprofen. Zijn er meiden die dit herkenen?

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    vanaf wanneer (welke dag van je cyclus) heb je er dan last van meid?

3. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Op cyclusdag 1 en 2 (dus de eerste 2 dagen van mijn ongesteldheid).

4. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    He meiden, ik hier precies het zelfde, vooral 1ste en 2de dag, erg pijn in mijn buik!!! had ik met de pil nooit maar nu wel... maar het is voor een heel goed doel toch! maar wel heel vervelend..

liefs en fijne avond

5. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik heb het er absoluut voor over! Ben alleen erg benieuwd of iemand het herkent... ja dus ;)

6. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    De eerste keer menstrueren na het stoppen met de pil heb ik echt op de bank liggen kramperen van de pijn.
    Daarna heb ik het nog niet weer gehad, voel nog wel eens steken, maar heftige pijn heb ik gelukkig niet meer.

7. Lien81

Lien81 Actief lid

Jul 5, 2006
    250
    0
    0
    Ik heb de eerste dag steeds vreselijke buikpijn. Trekt door naar m'n onderrug. Vorige maand heb ik echt een hele avond dubbelgeklapt op bed gelegen, ik hield het niet meer vol.

Met de pil had ik bijna nergens last van, maar ja.... lastige bijwerking dat je dan niet zwanger wordt ;)

Ik heb het er ook graag voor over. Die ene dag in de zoveel tijd...

8. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

Jul 13, 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Herkenbaar !!!!

Ben vorige week voor de eerste keer ongesteld geweest, sinds het stoppen met de pil en oooooh, wat heb ik een pijn gehad.

Ik had voordat ik met de pil begon ook al pijnlijke menstruaties en was zo blij dat dat voorbij was toen ik de pil slikte.

Het was deze maand heel erg pijnlijk, maar ja, als dat de prijs is voor een baby, dan heb ik het wel voor over. En net als jou, vroeg ik me ook af of het wel normaal was, dat het zo heftig was.

Share This Page