Ik ben 27 mei gestopt met de pil maar heb nog steeds geen menstruatie gehad. Wat zullen jullie denken?
Ontpillen. Het kan even duren voor je eigen cyclus op gang komt...je lichaam moet even weer snappen het zelf te moeten doen. Of je bent een geluksvogel en meteen zwanger...
Dat kan nog heel lang duren met ontpillen weet je t maar nooit.. Maar je kunt ook zwanger zijn. Enige dat je kunt doen is testen
Bij mij heeft het 9 maanden geduurd voordat mijn lichaam het weer oppakte, daarna wel meteen regelmatig.
Ook hier, 2 dagen eerder gestopt en aan t wachten op eerste ongi... Denk dat er niets anders opzit dat wachten of testen als je niet zeker bent
Mijn eerste cyclus duurde 83 dagen denk ik maar had wel tussendoir bruine bloedingen. Deze bloedingen had ik van dag 32 tot 35 en van dag 56 tot dag 60. En daarna op dag 83 kreeg ik een rode bloeding met veel buikpijn. Die anderre bruine bloedingen gaven geen buikpijn dus twijfelnog steeds. Als die bloedingen wel menstruaties waren duurde mn eerste cyclus 32 dagen
Hoi, Ik had dit ook bij mijn zoontje. Op dag 45 ben ik Etos zwanger Worden gaan slikken. Had veel gehoord over Vitex Agnus Castus, het werkzame bestanddeel voor de cyclus. Mijn ovulatie kwam vervolgens met 14 dagen! Toeval? Geen idee, maar ik geloof er in. Ik heb het mijn zus, die ook een langere cyclus kreeg, laten gebruiken en daar gebeurde precies hetzelfde. Misschien het proberen waard?