Hoi meiden, Ik heb even een nieuw onderwerp geopend, omdat ik even niet weet waar ik anders bij aan moet sluiten. Sommige onderwerpen hebben meer als 100 pagina's! Sorry dus voor de 'vervuiling', zullen vast al genoeg topics over zijn. Ik ben al een tijdje aangemeld op dit forum. Even kort over mij: Eind december ben ik na 8 jaar gestopt met de pil, allemaal zo spannend, ik kon (en kan nog steeds) niet wachten om zwanger te worden/te zijn. Begin januari heb ik gewoon mijn onttrekkingsbloeding gehad, maar helaas bleef menstruatie daarna uit. Bij dag 110 ben ik gestopt met tellen, en probeerde ik er niet teveel meer aan te denken. Ik ben pas afgelopen 12 juni weer ongesteld geworden!! In de tussentijd was ik al twee keer naar de huisarts geweest (volgens mij werd hij gek van mij, maar mijn moeder heeft baarmoederhalskanker gehad, dus ik was toch wat ongerust). De huisarts heeft mij begin juni doorgestuurd naar de gynaecoloog. Afgelopen maandag kon ik dan eindelijk terecht. De gynaecoloog heeft maandag geconstateerd dat ik dus PCOS heb, er was een mooie kralenketting te zien op de echo. Zaterdagochtend moet ik bloed prikken op hormonen en dan krijg ik over twee weken de uitslag. Omdat ik net voor mijn bezoek toch ongesteld ben geworden, heeft gynaecoloog gezegd de volgende menstruatie even af te wachten. Duurt deze cyclus langer dan 35 dagen moet ik terug komen. Ik ben gewoon heel erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn met PCOS en zwanger worden. Gelukkig is het niet onmogelijk om zwanger te worden. Maar toch frusterend, je verwacht eigenlijk nooit dat jezelf zoiets 'overkomt'. En als je dan ook nog is verhalen hoort van andere die zo snel zwanger zijn.. Hebben jullie symptomen? En hebben jullie hier veel last van? Hoe gaat het traject van zwanger worden bij jullie? Zoveel vragen... en nog zo weinig antwoorden. Ik hoor graag jullie ervaringen. Lieve groetjes, Babyhope23