Nou meiden ik begin het nu wat te geloven geloof ik. Net weer getest, een beetje veel testen, weet ook niet waar het goed voor was maar het geeft me idd wel een goed gevoel (bloos bloos).. En een mooie clear blue!!!
Wauw!! Gefeliciteerd! Zo kunnen we wel mooi het verschil zien tussen de testen! Allemaal met dezelfde urine? Ik heb vandaag een streepje op mijn kv 2v5 test Zo spannend!! In het echt goed zichtbaar, als ik m hier plaats nauwelijks... Dus ik durf nog geen cb digitaal te doen. Ben ook pas 10 dpo
Zo wat een testen Lelie, haha. Maar wel lekker duidelijk zo! Van harte gefeliciteerd! Dubbeltje, jij waarschijnlijk ook gefeliciteerd!
Ik ga nog niet uit van positief hoor, ben nog zo vroeg en streepje is dus ook nog erg licht... Ik voel me een beetje belabberd...sloom...hoofdpijn alsof ik te weinig heb gedronken...Zeurende onderbuik en rug al paar dagen...veel trek...Niet een al te best humeur... Hoop dat t streepje morgen beter te zien is!
Achteraf gezien best veel klachten die ik kan linken aan een zwangerschap.. al 1,5 week zeurende menstruatiekrampen, gewoon een rare buik.. snel last van mijn rug (bijvoorbeeld tijdens het koken), het ene moment heel erg misselijk en dan het volgende moment weer ontzettende honger hebben en erg duf zijn (alsof je een flinke kater hebt)... van de week ging mijn vriend wafels maken, normaal gesproken vind ik dat heerlijk maar die geur..... gatver!!!! Nu achteraf gezien denk ik, tjaaa ik had het kunnen weten haha. Dubbeltje hoop voor jou snel duidelijkheid! Spannend meid!!! Hier is de KV2v5 ook nog geen knaller maar de clearblue gaf wel degelijk zwanger aan.. duurde wel erg lang moet ik zeggen voordat het er stond hihi
Wauw Lelie, hartstikke zwanger!! Gefeliciteerd!! Leuk hoor Hier een negatieve test, maar ook nog geen teken van menstruatie... We wachten af...
Dankjewel! Vervelend he dat wachten! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! Wanneer heb je je eisprong gehad? Of weet je het niet?
Ik heb wel precies hetzelfde als wat jij ook hebt. Dubbeltje, spannend hoor!! Hopelijk blijft het een streepje op je NOD!!
Dan is het helemaal spannend! Als wij niet bezig zouden zijn voor een kindje zou ik denken dat ik gewoon een griepje had, gewoon niet zo lekker en duf/suf.. nu denk ik.. tjaa.. duidelijk hihi
Ik denk 10 juli. Dagen ervoor veel vruchtbaar slijm en op die dag een beetje misselijk en wat buikkrampen. Vanaf een paar dagen erna t/m vandaag veel witte afscheiding. Als ik dan last heb van die krampen die op menstruatie lijken (maar toch net wat anders) en wat voel lopen, ga ik naar de wc en is het gewoon witte afscheiding, elke keer weer. En niet van die plakkerige gele die ik normaal had voor mijn menstruatie. Het wachten is zeker vervelend, iets in me zegt dat ik zwanger ben. Mijn man is er zelfs van overtuigd, maar test zegt anders
Hmmm.. wil je niet teveel hoop geven, maar ik had dit kunnen schrijven! Ook met name van die afscheiding.. stinkt het ook? Klinkt misschien vies (sorry) maar het rook bij mij niet bepaald lekker ofzo.. Maar als je rond 10 juli al je eisprong had, had je toch al positief moeten testen en anders ongesteld moeten zijn geworden?? Waar test je mee?
Haha, klikt inderdaad vies maar het stinkt idd en mijn urine ook verschrikkelijk (lekker smakelijk ). Ja dat zou ik ook zeggen een positieve test of menstruatie, snap er echt niks van. Ik heb met kv2x5 getest... Misschien moet ik het eens op een ander moment proberen. Was vannacht al behoorlijk vaak naar de wc geweest, dus het stelde niet veel meer voor vanochtend. Even wat anders... Hoe slaap jij verder? Droom je gekke dingen? Ik wel de laatste tijd en vaak hetzelfde. Heel irritant, die dromen slaan echt nergens op
haha ik slaap de laatste tijd ook veel onrustiger en ik word moe wakker.. Terwijl ik wel gewoon lang geslapen heb (meeste nachten wel 8 uur of zelfs langer). Ik hou mezelf maar voor dat het nog te maken heeft met ontpillen, dat ik daardoor wat onrustiger slaap (en inderdaad veel droom). Dat vaginale vocht heb ik gister gehad, nouja hele week al meer, maar gisterochtend zag het er echt anders uit, dat is nu weer weg... en had de nacht daarvoor steken onderin mn buik. Klopt ook wel redelijk met mn banner die gaf gister aan dat ik eisprong zou hebben.. Maar goed heb nog geen regelmatige cyclus dus de banner is nog niet echt betrouwbaar (heb hem wel langer ingesteld dan 28 dagen, op 34 ofzo dacht ik). We hebben in elk geval de afgelopen week goed veel geklust, dus daar kan het niet aan liggen
Hahahaha toevallig vannacht heeeel raar gedroomd, werd zwetend wakker vanmorgen! Droomde dat ik werd aangevallen door iemand hier uit mijn woonplaats, slaat echt heeeeelemaal nergens op! Maar had dit niet direct gelinkt aan mijn zwangerschap hoor.
Lelie: Dank je! Mijne is lichter dan de jouwe, maar ben nu ook pas 10dpo... Eline: Dank je Hoop het ook!
Haha, ik heb dat sinds deze week dus elke dag en meestal dezelfde droom, heel vaag. Terwijl ik goed slaap tot het moment dat die droom komt. Ik heb een paar keer gedroomd dat ik terug ben op mijn oude werk, dit helemaal niet wil en ook mijn collega's probeer te ontwijken en dan loopt het in de soep en word ik badend in het zweet wakker.
Ook een gefeliciteerd Dubbeltje! Grappig Eline, jij loopt drie dagen voor op mij en veel hetzelfde. Ook eerste ronde, dag 34 van de cyclus en nog niet ongesteld, negatief getest en veel witte afscheiding.
Grappig inderdaad Modra! Ik ben de hele dag misselijk geweest vandaag. Elke keer een beetje gedronken en gegeten en toen ging het wel weer, maar net helaas al het eten van vandaag eruit gegooid. Beetje onsmakelijk, maar voel me nu wel weer een stuk beter. Verder ben ik helemaal niet ziek ofzo, het overgeven kwam een beetje uit de lucht vallen. Hoop dat het bij vandaag blijft en ik er niet vaker last van ga hebben.
Hoi allemaal! Ook ik ben net nieuw hier! Ik ben sinds 10 juli gestopt met de pil! Erg spannend allemaal! Heb afgelopen week wel erg last gehad van Ontpilling! Enorm opgezette buik, pijnsteken in m'n buik, vooral met zitten gaan en fietsen! zere borsten, en elke dag hoofdpijn! Kent iemand van jullie dit? Heb meerdere vriendinnen gevraagd die Ondertussen allemaal moeder zijn en geen Enkele had er last van.. Deze week gaat het al stukken beter alleen Heb ik nog erg veel last van mijn borsten! Nu is het afwachten wanneer ik mijn allereerste Ong. Weer kan verwachten! Groetjes Roxanne!