Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier dus ik weet niet zeker of ik gewoon een berichat je kan sturen. Maar ik ben sinds 6 juni gestopt met de pil. Daarna heb ik een gewone ontrekkingsbloeding gehad. Verder ben ik nog niet ongestelf geweest. Wel heb ik allemaal klachten die alles kunnen betekenen. Zoals misselijk en emotioneel ook heb ik last van mijn buik en borsten. Ik heb een 2 week terug al een test gedaan die helaas negatief was. Hoe weet je wanneer je ongesteld wordt? Hoe was dat bij jullie?
Wat een verschillen allemaal zeg, Zit nu op dag 3 van ongi en het word al wat minder, Gelukkig maar! Goh toch spannend zeg BallerinaN! Afwachten dus maar! En wat een onzekerheid allemaal ook, ongeveer volgende week aan het einde van de week is m'n ovu weer, zie net dat dit (heerlijk) tegelijk is op de dag dat ik en vriendlief naar een festival gaan.. Hmmppff.. Word dan denk ik maar netjes aan de water!
Miss blue, ik hoop ook dat nu ik ouder ben het beter geregeld gaat zijn! Toen was echt een drama, met de pil en nuvaring fantastisch.. Maya123 als je terugleest dan lees je dat wij ons dat ook vaak afvragen. Kan superlang duren na t stoppen met de pil. Anders ha even bellen want je zit toch al op dag 60 of zo.. Ballerina spannend! Let is know! Overigens ben ik sinds ik gestopt ben wat sneller boos maar kan ook zijn doordat ik laatste tijd zo ontzettend moe ben. Verder heerlijk zonder ac.
Hallo Vlinderbaby, Dankje ik zal even kijken Ik vind het gewoon heel spannend. We zijn voor de eerste keer bezig voor een kindje.
Snap ik! Ik zit ook in de eerste ronde van de eerste pil, dag 29 of 30. Ik hoop geen 60 dagen te moeten wachten tenzij er ondertussen een positieve zwangerschapstest volgt...
Nee dat hoop ik ook niet! Het is echt heel naar om zolang te wachten tot een eerste ongesteldheid na de laatste ontrekkingsbloeding. Ik heb ook vaak last van buikkrampen. Dat heb ik nu een week ongeveer. Was jij voordat je aan de pil begon regelmatig ongesteld?
Ik heb normaal alleen zin in chocolade voor ik ongesteld moet worden en verder niets. Voor de pil was m'n cyclus nog geen week... Dus beter een lange als zo'n korte! Vorige bericht moest uiteraard staan eerste ronde na stoppen pil..
Hoi Maya! Ik ben sinds 10 juli gestopt met de pil, heb nu sids zaterdag mijn eerste menstruatie, kwam zo opeens op zetten, voelde het niet aankomen, maar hij is wel heftiger als toen met de pil, Ook wij gaan voor ons eerste wondertje!
Een cyclus is toch vanaf de eerste dag van de menstruatie tot aan de eerste dag van de volgende menstruatie?
Ik had ook bij de eerste rond 'netjes' buikkrampen als waarschuwing van mijn menstruatie, alleen duurde die aanloop wel veel langer dan normaal. Vier dagen kramp en toen kreeg ik eindelijk mijn ongi. Succes met wachten allemaal, zo na de pil is het echt even de vraag hoe alles op start. Ik merk dat ik me steeds verbaas over mijn eigen lijf en wat ik voel. Voor mij is het nu súper duidelijk dat ik vanavond moet gaan klussen haha, ik heb net bij afvegen heel duidelijk gezien dat dit mijn vruchtbare dagen moet zijn. Dus ik neem mij voor lekker elke avond mijn vl te verleiden haha.
Ik ben nu heel misselijk. Vanochtend en vanmiddag ook al even. Kan ik dan toch te vroeg getest hebben of zou het bij ontpillen horen?
Haha, dankje wel Het kan heel goed zijn dat jouw ei net even iets later kwam dan je eerste bedacht had, misschien moet jouw nod eigenlijk nog komen? In dat geval kan je qua dpo te vroeg getest hebben waardoor hij nog niks toont. Máár ik weet ook hoe goed de geest het lichaam voor de gek kan houden. Dus probeer je voor te nemen dat je op jouw ongi wacht en doe tot die tijd af en toe een testje, maar verwacht geen wonderen. Dan maak je jezelf gek
Ja daar zit wat in... Hmmm lastig allemaal haha. Ik ga maar eens nadenken wat ik handig vind qua testen. Want geloof idd dat ik het zo graag wil dat ik daardoor signalen ga zien...
Wat jammer dat het bij iedereen zo anders is.. anders zou je het beter in kunnen schatten. Vlinderbaby, ik ben ook misselijk en volgens mij hoort het bij mij echt bij het ontpillen.. maar ik heb er ook niet veel verstand van hoor Aiseria, heerlijk toch dat je het zo goed in de gaten hebt
Ik hoop eigenlijk voor jullie allebei dat de ongi maar gewoon snel komt, dan hebben jullie in ieder geval weer duidelijkheid en nieuwe ronde nieuwe kansen enzo De kans dat je bij een eerste ronde zwanger bent is sowieso al erg klein volgens mij, al zijn wel veel vrouwen binnen drie rondes zwanger. Dat klinkt wel leuk haha.
Maar ik hoop het ook! Hoelang heb jij moeten wachten op de eerste menstruatie nadat je gestopt was met de pil?
Ik hoop voor jou wel dat je dan een 'goede' ronde krijgt. dit klinkt alsof jouw lijf nog zo erg aan het ontpillen is dat je helemaal geen eisprong nog hebt gekregen, anders was je vast al wel ongi geweest.