Gestopt met de pil, en nu?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BallerinaN, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    mevrdruif had je een zware pil of niet ? Heb toen ik ging stoppen met de pil van de huisarts gehoord dat soms ook aan de hoogte van je pil kan liggen en als je vaak doorslikt nou ik duim ook voor jou mee :)

2. mevrdruif

mevrdruif Lid

25 jun 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee juist hele lichte pil. Lovette :) maar ik was nooit erg ongesteld en had ook noout last van door braak bloedingen. Dus ik denk dat mijn lichaam wat meer tijd nodig heeft :) wanneer mag je testen?

3. mevrdruif

mevrdruif Lid

25 jun 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja mag... ik bedoel ga je testen?

4. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht nog af tot morgen wat me lichaam doet als nog steeds geen teken van menstruatie heb dan morgen even testen ! Vindt het alleen veels te spannend om te testen :)

5. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    BallerinaN, ik zou denk ik gewoon nog een test doen.. je weet maar nooit! Ik zal voor je duimen:)

6. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is afwachten en spannend bij jullie allemaal! Hopelijk zijn jullie snel ongesteld of hebben jullie een spannende test. Het is hier nu nog 2 weken wachten of er dan wat gaat gebeuren. Ook weer wel spannend hoor! Je hoopt het dan zo hard. Het is alleen allemaal afwachten of mijn cyclus weer zo regelmatig is als de 1e keer. Dan heb ik geluk want ik begrijp dat dit echt heel anders kan zijn! Zou het ook uit maken dat ik de pil nog net geen jaar geslikt heb?

7. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Sorry dames, hele weekend bij het forum weg gebleven om m'n hoofd leeg te halen. Werkte eigenlijk wel goed haha, nu erg hard op weg richting mijn nod!

@Vlinderbaby, wat fijn dat jouw ongi is begonnen. Ik vond het ook wel een opluchting toen ik de eerste cyclus 'rond' had, dat weet je tenminste dat alles goed op gang gekomen is.

@trouwdag, bedankt allemaal voor het meeleven. Ik ga wel balen, maar ik ga zeker geen middelen nemen om het te voorkomen. Provera is iets wat je voor zover mij bekend alleen van een ha krijgt als je daarna met de mmm start, ik heb het hier vaker gelezen met dat meiden daarna met Clomid starten. Dus daar waag ik mij zéker niet aan voor alleen het voorkomen van een beetje ongemak ;)
    De datum is niet specifiek gekozen, maar ligt al wel heel wat maanden vast haha, toen was ik nog aan de pil en dus geen idee wat mijn cyclus zou gaan worden. ;)

@Modra, ik heb 7 katjes :) ik fok met Heilige Birmanen, heb daar ook 6 van rondlopen en 1 Maine Coon. Mijn lieve vreemde eend in de bijt haha.
    @Ballerina, ja ik vind het echt heerlijk om kittens te hebben. Helaas ook wel veel tegenslagen meegemaakt, maar toch blijf ik nog doorgaan.

Tot dit weekend heeft mijn buik nog flink gerommeld en dat blijft eigenlijk ook nog doorgaan. Gekke steekjes, opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten en mijn baarmoedermond echt pijnlijk bij de seks.. :) Ik weet niet of ik het tot mijn nod ga volhouden om niet te testen, ik probeer iig tot vrijdag te wachten ;)

8. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    @Vlinderbaby: Lief, dank je wel! :)

@mvrdruif: Jij hebt ook lang moeten wachten zeg! Op welke dag zit je nu?

@xprincessx: Spannend!! Je laat het ons wel ff weten he?!

@Maya: Hoe moeilijk ik het ook vind, ga proberen wachten tot bij de gyn. Moest ik toch zwanger zijn (ben heeeel hard mijn best aan het doen om niet te veel te hopen) dan zal hij het mij kunnen vertellen... Spannend!!

@Aiseria: Voor jou dus ook weer spannend! Duim voor je! Zou wel heel goed uitkomen, dan ben je ineens van het ongi probleem af op je trouwdag! Snap heel goed dat je niks in wilt nemen hoor, zou het ook niet doen denk ik!

@Miekje: Heb eigenlijk geen idee of dat uit maakt. Ben zelf ong 11 jaar aan de pil geweest, dus hoop dan niet! ;)

9. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Succes aan de meiden die lang moeten wachten, dat is moeilijk!
    Wat fijn dat je er relaxed instaat mevrdruif, ik vind dat wel knap. :)
    Leuk Aisera van de katten! :D En hoop voor je op een positieve test dan. :)

10. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @Ballerina, wanneer heb je een afspraak bij de gyn? ga je een vervolg in om een ongi op te wekken in plaats van het af te wachten?

Bedankt dames, ik duim ook echt dat ik een posi test mag hebben. Ik ga vrijdag ochtend wel testen haha, langer dan dat kan ik het niet volhouden.

11. mevrdruif

mevrdruif Lid

25 jun 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu alweer op 42, maar denk niet dat ik zwanger ben.... denk dat ik de vorige keer wel mijn vruchtbare periode door had... daarna werd ik ook ongi. Maar volgens mij heb ik die nu nog niet gehad. :( Mijn lichaam is nog een beetje in de war
    @ xxprincessxx... en???

12. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Woensdag.. Dus bijna..! Weet het niet, ff afwachten wat hij er van vindt/zegt/adviseerd haha!
    Vanmiddag toch niet kunnen laten om een test te kopen (moest bij re action zijn) maar durf niet.. Toch maar proberen wachten tot woensdag denk ik..

13. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    @ BallarinaN ; Ja ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer het punt is dat ik hier naar de huisartsenpost ga. Veel meiden gaan idd al heen, maar hier is de huisartsenpost zo onmenselijk (vind ik). Ze zitten vaak helemaal volgepland en als je iets kleins hebt, wordt dit tussen neus en lippen even besproken met de assistente en dat was het. Dus vraag me af of ze me hier wel mee willen helpen. Zitten altijd volgepland die mensen.
    Heb jij tussendoor vaak getest? Ik heb nu 1x getest en mocht ik op dag 80 nog niet ongesteld zijn, wil ik er nog wel 1 proberen.

@Vlinderbaby ; Dankjewel en bedankt voor je lieve woorden :)

@xprincessx ; Spannend hoor! Ik heb ook een paar dagen gehad dat ik zulke gevoelige borsten had. Ook een test gedaan, maar negatief en tot op de dag van vandaag nog geen menstruatie. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Heb je al getest?

@mevrdruif ; haha ook welkom bij de club! Ik herken jullie gedachtengang. Zo zijn wij ook gestopt, met die insteek maar merk nu enorm dat ik het toch liever gelijk wil dan nog jaren rustig afwachten :)

Aiseria ; Wat spannendd! Ik zou het knap vinden als je het volhoudt haha. Maar snap dat je het NU wilt weten! Hoe sneller hoe beter. Mijn duimen draaien voor jou!

Ik heb echt iets raars. Ik heb 22 juni mijn onttrekkingsbloeding gehad. Als ik een cyclus van 28 dagen aan houdt, zou mijn volgende menstruatie op 20 juli moeten zijn. Ik had dit weekend alleen heel licht bloedverlies. Roze toiletpapiertjes en heel af en toe een mini slijmpropje (bijna niet iets te noemen eigenlijk, haha). Maar het bleef verder uit en na 3 dagen was het ook weer weg. Nu 29 dagen daarna (dus dag 57) vanmorgen weer bruinige afscheiding, druppeltje bloed bij mijn urine en rozig toiletpapier. Maar is nu ook alweer weg. Ben benieuwd morgen. Heb nu wel buikpijn. Is toch apart dat het wél om de 28 dagen is, maar dat het op 1 of andere manier niet doorzet?

14. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dege dat is inderdaad apart! Hier is mijn menstruatie ook wel anders dan voor mijn pilgebruik of toen ik hem gebruikte. Was nu ook kort en dan een dag niks en dan weer wel wat... Heb je tussendoor ook niks gehad?

15. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Nee niets Miekje. Maar het is echt licht roze toiletpapier hoor. Echt geen menstruatie te noemen. En nu al sinds vanmiddag niets meer te zien.

16. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Dege misschien komt het nu wel... Ik heb ook ruim 3 dagen lang klein beetje bruinverlies gehad. Had er nog niet eens een inlegkruisje voor nodig. Daarna kwam het wel op gang.
    pfff heb nu ik gestopt ben met de pil wel meer last van ongesteldheid. Vooral last van hoofdpijn :s migraine achtig. Misschien toeval maar had dat na ronde 2 ook al.. Nouja vanavond maar optijd naar bed en hopelijk is het morgen over!~

BallerinaN, woensdag is het al bijna! spannend! Kan me voorstellen dat je toch even een check wil!

17. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Wel flinke buikpijn. Heeul apart. We wachten nog maar even :)

Vervelend van je hoofdpijn Woman. Paracetamol wil je ook niet altijd slikken?

18. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Aisera, bijna testen!

Ballerina, woensdag, dat is bijnaam houd ons op de hoogte!

Dege, heel apart. Wanneer heb je getest, misschien toch nog n x?

19. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    @Dege: heb al een aantal testen gedaan, maar allemaal negatief. Heb toen naar de gyn gebeld en die vroeg me eerst een bloedtest te laten doen bij de ha, die was ook negatief, dus nu een afspraak bij de gyn.. We zullen zien en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! ;)

Word ondertussen gek hier.. Mega veel buikpijn en steken in mijn maag, net of 'ie steeds samentrekt (is al 3 weken, maar vandaag echt erg). Zit hier met zo'n pittenkussen.. Wat is dit nu weer? :(

20. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi meiden!
    Ben niet meer zo heel actief met antwoorden op het forum, maar lees alles wel mee hoor! Dit omdat ik eigenlijk niets bijzonders mee maak deze dagen! Zit deze week wel in m'n vruchtbare periode en dit weekend m'n eisprong.. Maar ga van het weekend naar een festival
    Het is dan toch verstandiger om maar aan de water te gaan en de wijntjes maar te laten staan toch??

Wat een gedoe zeg BallerinaN! :(

En spannend zeg Aiseria!! Ben zo benieuwd!!

Deel Deze Pagina