Gestopt met de pil, en nu?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BallerinaN, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Haha, ja mijn verstand zegt gewoon rustig afwachten tot de 24ste :p maar ik duim ook voor een posi test, thnx :)

2. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Al vijf dagen overtijd. Heb besloten om nog paar dagen te wachten met testen dan weet ik het gewoon zeker

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Wauw Lelie! Wat ontzettend leuk! Geniet er maar lekker van!!

Uitslag gyn:

Heb allemaal kleine cysten op mijn eierstokken. Op zich niks aan de hand, maar het kan zijn dat ze daardoor minder werken. Er is nu bloed afgenomen om te kijken of ik mijn eisprong al gehad heb. Als dat niet zo is moet ik medicatie slikken om mijn ongi uit te lokken en va dag 2 dat ik ongi ben clomid gaan slikken om een eisprong op te wekken...
    Op zich heel blij dat ik geholpen wordt, maar wel een beetje overdonderend allemaal... Mag morgen bellen voor de uitslag van de bloedtest, ben benieuwd..

4. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zeker spannend allemaal! Gelukkig morgen al de uitslag! En nu krijg je hulp, gaat het vast snel goedkomen!:D

5. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Dat je het zo lang volhoudt om niet te testen! :p

6. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Wel even overdonderend, maar wel heel erg fijn dat je nu tenminste direct geholpen wordt. Dat scheelt jou een heel tijd aanmodderen zonder hulp :)

7. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Wauw Lelie gefeliciteerd! Hoe voel je je? Lekker van gaan genieten!!

8. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Zeker spannend! Wel fijn dat je wordt geholpen! En heb al meerdere keren gehoord dat vriendinnen/familie na zo'n behandeling erg snel zwanger werden!

9. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Dank jullie wel voor de lieve reacties! Inderdaad wel heel fijn dat ik niet zo lang moet wachten voor ze iets doen! Moet het even laten bezinken geloof ik ;) We gaan het meemaken.. :)

Ben nu ook wel benieuwd hoor princes!! Wat goed dat je zoveel zelfcontrole hebt haha!

10. mevrdruif

mevrdruif Lid

25 jun 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd fijn! Spannend hoor!

Ben benieuwd princess!
    Ik twijfel om nog een testje te doen... denk maar aan t einde van de week. :p

11. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Fijn dat ze je gaan helpen BallerinaN! Hoor inderdaad ook vaak om me heen dat Clomid echt goed helpt om zwanger te worden! Hopelijk bij jou ook het geval!

Ik voel me redelijk, gisteren een slechte dag..pffff.. maar nog steeds heel blij met de echo van eergisteren. Zo fijn om te weten dat de zwangerschap intact is (zoals de vk dat zo mooi noemt) en dat het hartje klopte was helemaal fantastisch! Hadden echt mazzel.

Knap hoor meiden die zich kunnen inhouden met testen! Ik heb er wat testen doorheen gejaagd.. tot het moment dat ik zwanger was, toen wilde ik op de één of andere manier ook niet testen en wilde ik wachten... totdat Vriendlief zei: "en nu ga je testen, anders heb je blijkbaar gewoon de griep.."(werd zeker beetje gek van me ofzo.....) en tjaaa.. de test loog er niet om ;)

12. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Lelie wat super!! Gefeliciteerd!!

Ik vind het ook echt knap dat jullie nog wachten met testen, ik denk niet dat ik het zou kunnen!! :D

Ik voel al een paar uur mijn eierstokken, net zoals ik ongesteld moet worden en een klein beetje slijmverlies. Gister heel erg hoofdpijn gehad (maar dat kan ook wel een beetje door stress komen). 12 augustus was ik voor de laatste keer ongesteld van mijn pil. Kan het nu al zijn dat ik mijn eisprong heb? Nee toch?
    Straks maar even stiekem testen op werk :D

Ballerina wat spannend! Succes vandaag met de uitslag!

13. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Als jouw slijm verandert kan je zeker al een eisprong hebben hoor ;) Het is wel gemakkelijker als je spreekt vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie (dit geval onttrekkingsbloeding). Zo reken je namelijk voor een cyclus en niet vanaf de eerste dag ná de menstruatie.

Ik had mijn eerste cyclus ook vrij vlot alweer alles op 'orde'. Eisprong ong op cd17 a 18. (Dat was ong 12 a 13 dagen na de onttrekkingsbloeding)
    Maar ik heb ook een cyclus van 32 dagen, dus misschien dat jij wel rond de cyclus van 28dagen zit. Of jouw ei doet er nog een paar daagjes over en dan zit je ook meer rond 30 dagen ;)

Ik mag morgen ochtend van mezelf weer testen!! :D pff, ik kon me bijna niet inhouden vanmorgen, maar gelukkig had ik veel haast om naar mijn werk te komen voor een meeting haha.

14. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie! 12 aug is idd de eerste dag van mijn laatste 'menstruatie'. Net ovulatietest gedaan maar dat ging niet helemaal goed haha. Ik heb volgens mij niet alleen op het test stukje geplast ;) Het schermpje werd helemaal roze. Zie nu wel de teststreep heel duidelijk en een heel licht streepje op het andere schermpje :D

Wat spannend zeg morgen!! Ben benieuwd! Ga voor je duimen :D

15. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    O zo bedoelde je het haha, ben je maar heel kort ongesteld geweest? Cd10 is namelijk wel heel vroeg voor al op weg richting eisprong, maar als je een korte cyclus krijgt dan kan dat prima. Misschien duurt het nog wel 2 a 3 dagen voordat hij echt springt.

Hihi, ik denk niet dat die test nog echt heel betrouwbaar is als je veel naast het test stukje hebt geplast :p Had je wel een midstream of eigenlijk een dipstick? Ik gebruik dipstick testen en weg gooi plastic bekertjes ;)

Dankje! :)

16. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Ik ben ongesteld geweest van 12 aug t/m de 17de, dus 5 dagen, dat is wel normaal toch?
    Ik heb midstream maar ga ook wel dipstick halen want dit werkt niet echt bij mij haha. Waar koop jij ze? Dan ga ik die vanmiddag ook even halen.
    Ik ben heel benieuwd maar het zal denk ik nog wel een paar dagen duren :)

17. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik heb mijn ovu testen online gehaald (ik ben een schijterd met zulke dingen in winkels kopen haha.. :)) maar de ovu testen van de action schijnen wel goed te zijn.
    O dat is wel normaal, inderdaad, ik heb ook altijd 5 dagen :)

18. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Haha is ook makkelijk toch online!
    Ik heb die van de action nu, vanavond dan nog maar even proberen :)

19. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Fijn dat je weet wat er aan de hand is Ballerina, maar tegelijkertijd natuurlijk niet zo leuk om te horen. Wel heel veel succes de komende tijd, hoop dat het allemaal goed aanslaat. :)

Ben benieuwd morgen Aisera! Succes. ;) Ik heb volgens mij nog geen eisprong gehad. Ben nog niet begonnen met ovulatietesten, we willen het eerst een tijdje 'gewoon' proberen. We klussen gewoon om de dag en dan zullen we zien... Heb echter nog geen 'vruchtbaar slijm' of zo opgemerkt, probeer daar nu wel op te letten. Zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Maja, mocht mijn cyclus zoals de eerste keer 38 dagen zijn zal de eisprong inderdaad nog even op zich laten wachten. En mocht hij zoals voor ik aan de pil begon rond de 31/32 dagen zijn zal het ook nog een aantal dagen duren.

Wachten, wachten, wachten. ;)

20. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Vandaag uitslag: nog geen eisprong gehad, dus menstruatie opwekken met duphaston en dan aan de clomid.. Apotheek kon het voorschrift niet lezen en ml heeft niet heel veel begrepen van de uitslag (hem laten bellen, ik moest werken) dus morgen nog maar is terug bellen ;)

Zo spannend Aiseria!! Ik duim voor je! Jou houdt ons op de hoogte he?!!

Deel Deze Pagina